Przetargi.pl
Pogwarancyjna obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Essenza 1,5T o sn. 49100 w siedzibie Zamawiającego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 58250 Pieszyce, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 367 227 , fax. 748 367 227
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska
    ul. Królowej Jadwigi 1
    58250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 748 367 227, fax. 748 367 227
    REGON: 89110048000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodniapieszyce.eu.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pogwarancyjna obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Essenza 1,5T o sn. 49100 w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pogwarancyjnej obsłudze serwisowej rezonansu magnetycznego Magnetom Essenza 1,5T o sn. 49100 w siedzibie Zamawiającego. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac objętych pogwarancyjną obsługą serwisową: 1) Przeglądy okresowe:12 – przeglądów technicznych aparatu co 3 miesiące; 2) Kontrolę jakości – podczas przeglądów okresowych; 3) Zdalną diagnostyka (wliczona w koszt kontraktu); 4) Wykonywanie napraw zdalnych z pomocą dedykowanej platformy serwisowej; 5) Naprawy; 6) Telefoniczna pomoc inżyniera serwisowego w razie awarii dostępna w godzinach od 8:00 do 17:00 w dni robocze. 7) Zapewnienie części zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu - Autoryzacja producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy w przypadku zaznaczenia w załączniku nr 1 Formularz oferty odpowiedzi „Tak” w punkcie 3 formularza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach