Przetargi.pl
„Podział nieruchomości”

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.splublin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Podział nieruchomości”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie podziałów nieruchomości, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 276 z późn. zm.), przewidzianych pod budowę drogi publicznej powiatowej nr 2212L Jastków – Snopków, oznaczonych jako działki: - nr 409 o pow. 0,67 ha (na wysokości działek nr 175/4, 175/6, 175/3, 175/8), - nr 175/4 o pow. 0,07 ha, - nr 175/3 o pow. 0,14 ha. 3.2. Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, zaś Wykonawca przyjmuje przedmiot zamówienia do wykonania i zobowiązuje się wykonać go w następujący sposób: a) Etap I – przygotowawczy: 1) Zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie. 2) Zebranie i analizę materiałów źródłowych. 3) Badanie ksiąg wieczystych. 4) Ustalenie granic ewidencyjnych działki nr 409 na odcinku: od działki nr 172/3 do działki nr 176/1, oraz działek nr 175/3 i 175/4 (obręb : 8 Jakubowice Konińskie gm. Niemce), w celu zaprojektowania docelowego przebiegu budowy drogi powiatowej 2212L na tymże odcinku. b) Etap II - właściwy: 1) Opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości przewidzianych do budowy drogi 2212L, położonych w obrębie ewidencyjnym: Jakubowice Konińskie gm. Niemce, oznaczonych jako działki: - nr 409 o pow. 0,67 ha - na wysokości działek nr 175/4, 175/6, 175/3, 175/8, - nr 175/4 o pow. 0,07 ha, - nr 175/3 o pow. 0,14 ha. Sposób podziału działek - w zależności od potrzeb: dz. nr 409 (podział max. na 5 projektowanych działek), nr 175/4 (podział max. na 3 projektowane działki bądź przejęcie w całości), dz. nr 175/3 (podział max. na 3 projektowane działki). 2) Wyznaczenie na gruncie nowych punktów granicznych wraz ze spisaniem protokołu z wyznaczenia. 3) Uzyskanie postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału nieruchomości. 4) Wykonanie pięciu egzemplarzy map projektu podziału. 5) Zgromadzenie dokumentów wymaganych przez Sąd Rejonowy przy zakładaniu księgi wieczystej. 6) Zewidencjonowanie sporządzonej dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie. 7) Przygotowanie przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do wystąpienia do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji podziałowej (Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: postanowienie wstępnie opiniujące projekt podziału, aktualne odpisy ksiąg wieczystych lub inne dokumenty potwierdzające tytuł własności dla danej nieruchomości, aktualne wypisy z rejestru gruntów, protokoły z czynności przyjęcia przebiegu granic nieruchomości, mapa ewidencyjna skala 1:5000). 3.3. Zamawiający, po zrealizowaniu przez Wykonawcę I etapu pracy, w ciągu 30 dni zobowiązany jest zająć w formie pisemnej stanowisko co do zakresu opracowania map projektu podziału. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest skonsultować i uzgodnić z Zamawiającym każdy z etapów wykonania umowy. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji, że decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna, wkreślić podział nieruchomości na mapie zasadniczej. Oznaczenie wg CPV: 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości 4. Termin wykonania zamówienia. 1) Etap I i II – nie krótszy niż 100 dni i nie dłuższy niż 160 dni, licząc od dnia podpisania umowy. 2) Wkreślenie podziału nieruchomości na mapie zasadniczej – 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji, że decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna. Uwaga: Wykonawca określając termin realizacji zamówienia winien uwzględnić niezbędny czas na przyjęcie i zaewidencjonowanie poprawnej dokumentacji do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. 7.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 7.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. oświadczeniu. 7.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.). 7.5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 7.6. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7.7. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7.8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach