Przetargi.pl
Podział funkcjonalny obiektu - aranżacja 3 piętra. Budynek biurowy - Segment A. Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy

Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-441 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. 400
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6686984 , fax. 61 6686992
  • Data zamieszczenia: 2014-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.
    ul. 28 Czerwca 1956 r. 400 400
    61-441 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6686984, fax. 61 6686992
    REGON: 63030345400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcwi.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podział funkcjonalny obiektu - aranżacja 3 piętra. Budynek biurowy - Segment A. Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja Przedsięwzięcia p.n.: Podział funkcjonalny obiektu - aranżacja 3 piętra. Budynek biurowy - Segment A, Poznański Park Technologiczno-Przemysłowy. Zaprojektuj i wybuduj. W wyniku realizacji Przedsięwzięcia powstanie nowoczesna przestrzeń o funkcji biurowej. 2. W szczególności Przedsięwzięcie obejmuje następujące części: 1) Część projektowa: a) opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej aranżacji kondygnacji +3 Segmentu A PPTP zlokalizowanego w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406, zgodnie z wszelkimi wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym z załącznikami (Część III do SIWZ), warunkami technicznymi, normami i obowiązującymi przepisami i uzyskanie uzgodnień formalno-prawnych dokonanych przez Wykonawcę na etapie projektowania i wynikających z obowiązujących przepisów oraz materiałów pozyskanych przez Wykonawcę własnym staraniem, b) sporządzenie pełnobranżowej inwentaryzacji technicznej Segmentu A, obejmującej wykonane roboty budowlane i instalacyjne - w zakresie niezbędnym do realizacji Przedsięwzięcia, c) sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, d) sporządzenie wytycznych ochrony przeciwpożarowej, e) sporządzenie scenariusza ewakuacji - pożarowego, f) sporządzenie zestawienia materiałów, g) sporządzenie programu zapewnienia jakości, h) wykonanie wszelkich zobowiązań wynikających z niniejszego Programu funkcjonalno-użytkowego oraz załączników do niego (Część III do SIWZ), i) pozyskanie własnym staraniem wszelkich niezbędnych materiałów i dokumentów źródłowych do prawidłowej i kompletnej realizacji przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych), j) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich dokumentacji projektowych opracowanych przez Wykonawcę, o których mowa w Programie funkcjonalno-użytkowym (Część III do SIWZ). 2) Część realizacyjna: a) wykonanie wszelkich pełnobranżowych robót budowlanych objętych dokumentacją projektową opracowaną dla Przedsięwzięcia przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego (o którym mowa w pkt 1), b) aktualizacja do najnowszej wersji oprogramowania firmy CEM Systems do kontroli dostępu obecnie zainstalowanego w Segmencie A wraz z zaprogramowaniem istniejących już w budynku elementów - punktów SKD oraz montażem i zaprogramowaniem nowych elementów SKD, dostawą stacji roboczej i serwera, zawarciem przez Wykonawcę z producentem systemu tzw. kontraktu na obsługę techniczną na okres 12 miesięcy, c) realokacja i montaż nowych opraw na kondygnacji +3 wraz z wpięciem do istniejącej centrali C-Rubic firmy AWEX oraz zaprogramowaniem w centrali (aktualizacją ustawień); d) montaż nowych elementów systemu sygnalizacji pożaru oraz realokacja istniejących, będących wynikiem wykonanej aranżacji na kondygnacji +3, e) wykonanie, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia trzech aneksów kuchennych na kondygnacji +3, f) wykonanie, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia jednej serwerowni na kondygnacji +3, g) dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń bezprzewodowego dostępu do internetu tzw. access point w segmencie A, h) dostawa i montaż wykładziny dywanowej na kondygnacji +3, i) dostawa dwóch urządzeń służących do uzupełniania glikolu, j) inne prace, które nie zostały wyszczególnione powyżej, a których wykonanie jest niezbędne w celu prawidłowej i kompletnej realizacji Przedsięwzięcia, k) ukończenie wszystkich robót budowlanych, usług i dostaw objętych Przedsięwzięciem; usunięcie w nich wszelkich wad; przeprowadzenie niezbędnych prób i uruchomień przez autoryzowane serwisy producenckie oraz wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym aktualizacja dokumentacji powykonawczej Segmentu A w zakresie wynikającym ze zrealizowanego Przedsięwzięcia - zgodnie z wymaganiami Programu funkcjonalno-użytkowego z załącznikami (Część III do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia i szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia oraz sposób współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Części III do SIWZ - Programie Funkcjonalno-Użytkowym z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Część II do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Zasady i warunki wniesienia wadium wskazane zostały w Rozdziale XII IDW

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długości okresu Gwarancji i Rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcwi.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach