Sadecki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Węgierska 146
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4429110 , fax. 018 4429984
- Data zamieszczenia: 2013-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sadecki Urząd Pracy
ul. Węgierska 146 146
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4429110, fax. 018 4429984
REGON: 49202507100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podstawy obsługi komputera z obsługą kas fiskalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.Podstawy obsługi komputera z obsługą kas fiskalnych dla 10 osób bezrobotnych w ramach jednej edycji kursowej. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej obsługi komputera oraz nabycia umiejętności obsługi kas fiskalnych. 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące: a) Opracowanie programu szkolenia w oparciu o przedstawiony poniżej zakres przedmiotowy, który stanowi minimum programowe: 1) Podstawowe informacje dotyczące systemu operacyjnego i komputera. Właściwa organizacja stanowiska, BHP. Praca na plikach i folderach (tworzenie, kasowanie, edycja, kopiowanie, przenoszenie, sortowanie, wyszukiwanie, kompresja, dekompresja, omówienie najpopularniejszych formatów plików), Prawa autorskie, licencje. Uruchamianie aplikacji. Instalacja i deinstalacja programów. Zapoznanie się z panelem sterowania. Urządzenia WE WY (drukarki, głośniki, słuchawki itp.). Podłączanie drukarki, skanera, zewnętrznych nośników danych, konfiguracja sieci. Instalowanie sterowników. Zmiana rozdzielczości ekranu. Ochrona antywirusowa. Aplikacje systemowe (paint, notatnik, wordpad, kalkulator). 2) Obsługa edytora tekstów na przykładzie MS Worda. Redagowanie tekstów, Formatowanie, Wstawianie elementów graficznych, wykresów. Funkcje sprawdzania pisowni. Praca z tabelami. Drukowanie dokumentów. Zapisywanie danych, formaty zapisu. Funkcje pomocy. 3) Obsługa arkuszy kalkulacyjnych na przykładzie Excel. Praca na arkuszu (otwieranie, wprowadzanie danych, kasowanie, formatowanie komórek, stopki, nagłówki). Formuły i funkcje - podstawy. Sortowanie danych. Tworzenie wykresów. Zapisywanie plików, drukowanie. Importowanie danych z zewnętrznego źródła. Jednoczesna praca z edytorem tekstu (kopiowanie, przenoszenie danych pomiędzy aplikacjami). 4) Podstawy Internetu oraz obsługa poczty elektronicznej, komunikatory. Obsługa przeglądarki internetowej. Popularne serwisy. Wyszukiwanie danych. Bezpieczeństwo użytkowania. Zakładanie skrzynek pocztowych. Obsługa poczty (tworzenie, wysyłanie, odbieranie poczty, edycja załączników). Obsługa poczty za pomocą programów pocztowych. Komunikatory internetowe. Wykorzystanie Internetu w sprawach codziennych (załatwianie spraw urzędowych, płatności internetowe). 5) Obsługa kas fiskalnych. Wprowadzenie; organizacja sprzedaży. Budowa kas fiskalnych, rodzaje kas. Opis techniczny kas fiskalnych. Praktyczne aspekty obsługi kas fiskalnych - ćwiczenie na różnych typach kas i urządzeniach peryferyjnych (czytnik kodów kreskowych, czytnik kart płatniczych, waga elektroniczna, itp.). Praktyczne zastosowanie funkcji kas fiskalnych (wystawianie dokumentów, ich anulowanie, itd.). Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy oraz rodzaju prowadzonych zajęć (wykłady, zajęcia praktyczne). Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła) oraz zaplecza do realizacji zajęć praktycznych, w szczególności 10 komputerów z licencjonowanym oprogramowaniem, 10 kas fiskalnych różnego typu oraz urządzenia peryferyjne różnego typu np. czytnik kodów kreskowych, czytnik kart płatniczych, waga elektroniczna, itp. Przeprowadzenie szkolenia oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia. Prowadzenie dokumentacji kursu tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia;protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: nie posiadają prawa do stypendium szkoleniowego Wykaz osób, które należy objąć w.w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia. kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia. Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, drobny poczęstunek). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursu komputerowego Statistica dla 10 studentów/studentek 3 roku kierunku Biotechnologia
Dodano: 2015-03-12 - Przeprowadzenie kursów: Komputerowe wspomaganie projektowania - obsługa programu Auto - CAD 2D w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-03-05 - Przeprowadzenie kursów zawodowych Obsługa komputerowych systemów przygotowania procesu produkcyjnego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-02-16 - Przeprowadzenie kursów Wprowadzenie i wdrażanie technologii opartej na hiperwizorze w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-02-13 - świadczenie usługi szkoleniowej - kurs komputerowy
Dodano: 2015-01-20 - Przeprowadzenie kursu komputerowego AutoCAD dla 10 studentów/studentek III roku kierunku Biotechnologia w ramach realizacji projektu Politechniki Krakowskiej pn. Biotechnolog - Inżynier XXI wieku POKL.04.01.02-00-053/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-10-01 - Grafika i animacja komputerowa z reklamą i tworzeniem stron www
Dodano: 2014-09-29 - Przeprowadzenie kursu komputerowego ChemCAD dla studentów WIiTCH kierunku zamawianego technologia chemiczna w ramach realizacji projektu POKL Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości
Dodano: 2014-09-25 - Przeprowadzenie kursu komputerowego ChemCAD dla studentów WIiTCH kierunku zamawianego technologia chemiczna w ramach realizacji projektu POKL Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości
Dodano: 2014-09-10 - Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie średniozaawansowanym w zakresie edycji tekstów i technologii informacyjno-komunikacyjnych
Dodano: 2014-08-29