Przetargi.pl
Podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Podstawienie i opróżnianie 4 sztuk koszy na odpady stanowiących własność Wykonawcy na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym 2.2. Opróżnienie koszy na odpady, ustawionych w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 2.3. Podstawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym, maksymalnie 8 sztuk, w jednym roku trwania umowy, estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno-technicznym), o pojemności 40-50l, stanowiących własność Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz w tygodniu do maksymalnie 1 raz na dobę. 2.4. Interwencyjne podstawianie w okresie realizacji zamówienia (tj. podstawienie w ciągu 1 doby od telefonicznego zgłoszenia), dodatkowych estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno-technicznym) do 8 sztuk o pojemności 40-50l ( przewidywana ilość opróżnień koszy do wykonania dodatkowo w jednym roku realizacji zamówienia wynosi 85) oraz do 30 sztuk o pojemności 120 l, stanowiących własność Wykonawcy ( przewidywana ilość opróżnień koszy do wykonania dodatkowo w jednym roku realizacji zamówienia wynosi 80), na okres oraz w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego oraz opróżnianie ich ze wskazaną przez niego częstotliwością. 2.5. Przyjęcie do utrzymania i włączenie do harmonogramu opróżnień nowych koszy zakupionych przez Zamawiającego. 2.6.Prowadzenie opróżniania w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów, jezdni i chodnika. 2.7. Zbieranie i wywóz nieczystości zgromadzonych obok kosza łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 3 m od kosza. 2.8. Utrzymanie koszy, tj. dbanie o należyty wygląd techniczny koszy (np. malowanie),naprawy (np: prostowanie koszy) oraz dbanie o czystość i brak zapachu (systematyczne mycie i czyszczenie koszy szczególnie podczas upałów). 2.9. Uzupełnienie brakujących koszy (np. skradzionych, zdewastowanych itp.) w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 2.10. Usuwanie na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego (lub z własnych obserwacji ) zniszczonych koszy i ustawienie w ich miejsce koszy estetycznych w dobrym stanie sanitarno - technicznym o pojemności odpowiadającej pojemności pierwotnie ustawionego kosza. Wykonanie ww. prac w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 2.11. W przypadku stwierdzenia przemieszczenia kosza przez osoby trzecie w inne miejsce, poinformowanie o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz ustawienie kosza w jego pierwotne położenie. 2.12.Telefoniczne, bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zaobserwowanych: 1) brakach w koszach na odpady, 2) uszkodzeniach utrzymywanych koszy na odpady, 3) stwierdzonych przepełnieniach koszy na odpady
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składajacy ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach