ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, WYSOKIE BRZEGI 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
WYSOKIE BRZEGI 4
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
REGON: 000304409 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaloswiecim.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów informatycznych – kompleksowy system backupu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie, konfiguracja i uruchomienie kompleksowego rozwiązania do backupu składającego się z deduplikatora, serwera fizycznego zarządzającego backupem wraz z serwerowym systemem operacyjnym oraz dedykowanego oprogramowania służącego do zarządzania backupem, umożliwiającego realizację scenariuszy backupu, odtwarzanie danych, testowanie wykonanych kopii oraz certyfikowane szkolenie dla 4 administratorów. Oferowany system backupu musi spełniać co najmniej funkcjonalności podane w załączniku nr 2 do SWZ oraz być objęty co najmniej 36 miesięcznym serwisem i gwarancją producenta.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. ZAMÓWIENIE FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW POCHODZĄCYCH Z FUNDUSZU PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19 PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH ŚWIADCZENIODAWCÓW - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48710000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną