Przetargi.pl
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój, w ramach 2 zadań

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    Poznańska 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 890718202
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój, w ramach 2 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.2. SWZ. Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój, w podziale na 2 części, zwane dalej „zadania”:1) Zadanie Nr 1 - Budowa stacjonarnego miasteczka rowerowego,2) Zadanie Nr 2 - Wyniesienie przejścia dla pieszych oraz oznakowanie dwóch przejść dla pieszych na drogach publicznych gminnych.UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania.2.3. SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań określa Projekt umowy (odrębny dla każdego zadania), stanowiący Załącznik Nr 12.1 i 12.2 do SWZ, oraz:a) dla Zadania Nr 1:- Program Funkcjonalno-Użytkowy, w tym część opisowa i rysunkowa wraz z Planszą zagospodarowania terenu, stanowiący Zał. Nr 1 do SWZ,Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.2.2. SWZ. Przedmiotem zamówienia jest Podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Jedlina-Zdrój, w podziale na 2 części, zwane dalej „zadania”:1) Zadanie Nr 1 - Budowa stacjonarnego miasteczka rowerowego,2) Zadanie Nr 2 - Wyniesienie przejścia dla pieszych oraz oznakowanie dwóch przejść dla pieszych na drogach publicznych gminnych.UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub wszystkie zadania.2.3. SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań określa Projekt umowy (odrębny dla każdego zadania), stanowiący Załącznik Nr 12.1 i 12.2 do SWZ, oraz:b) dla Zadania Nr 2:- Opis przedmiotu zamówienia, w tym część opisowa i rysunkowa, stanowiący Zał. Nr 2 do SWZ.- Przedmiar, stanowiący Zał. Nr 3 do SWZ.Wszystkie załączniki stanowią integralną część SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach