Przetargi.pl
„Podniesienie efektywności energetycznej systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów” w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno-komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Andrychowie wraz z zakupem taboru autobusowego”

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34120 Andrychów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15
    34120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 52401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Podniesienie efektywności energetycznej systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów” w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno-komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Andrychowie wraz z zakupem taboru autobusowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania pn.: „Podniesienie efektywności energetycznej systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów” w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno-komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Andrychowie wraz z zakupem taboru autobusowego” Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: CZĘŚĆ I - „Podniesienie efektywności energetycznej systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów” w ramach zadania: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno- komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Andrychowie wraz z zakupem taboru autobusowego” . CZĘŚĆ II - „Podniesienie efektywności energetycznej systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów” w ramach zadania: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno- komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Andrychowie wraz z zakupem taboru autobusowego” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ I: Wymianę opraw oświetleniowych oświetlenia ulicznego na drogach publicznych i wewnętrznych w Gminie Andrychów obejmującą: a) Etap I - wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: P.H.U Alimar Marek Gumoś, 34-120 Andrychów, ul. Dąbrowskiego 13A, dokumentacji projektowej na wymianę opraw oświetleniowych oświetlenia ulicznego na drogach publicznych i wewnętrznych w Gminie Andrychów wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami. Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: - wymiana 444 szt. istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprężnych oraz rtęciowych na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED, o mocy dostosowanej do kategorii drogi, - wymiana 444 szt. konstrukcji mocujących oprawy oświetleniowe (wysięgniki rurowe, śruby hakowe, mocowania, słupy) wraz z częściową wymianą przewodów zasilających, - podłączenie nowych opraw oświetleniowych LED do zasilania elektrycznego i doprowadzenie do pełnej sprawności funkcjonalnej, - montaż i podłączenie 444 szt. sterowników komunikacji radiowej do nowych opraw oświetleniowych LED, - konfiguracja nowych opraw oświetleniowych LED z istniejącym systemem sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym, - wykonanie pomiarów fotometrycznych zgodnie z wymogami Polskiej Normy PN-EN 13201 wraz z analizą uzyskanych wyników, - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót / gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa /, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, -wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK). b) Etap II - wykonanie robót budowlanych - wymiana opraw oświetleniowych oświetlenia ulicznego na drogach publicznych i wewnętrznych w Gminie Andrychów na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust.2 lit. a), zgodnie z dokumentami zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane i harmonogramem rzeczowo – finansowym, o którym mowa w § 6 niniejszej umowy. Etap ten obejmuje w szczególności prace wskazane w § 1 ust. 2 lit. a) tiret 1-6 a ponadto inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, - opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w uzgodnieniu z Zamawiającym, - uzyskanie niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy uzgodnień i pozwoleń odpowiednich instytucji i podmiotów a w szczególności z: • Wydziałem Inwestycji i Drogownictwa Urzędu Miasta w Andrychowie w zakresie zgodności dokumentacji projektowych z programem funkcjonalno-użytkowym (PFU), zajęcia pasa drogowego dróg gminnych oraz utrudnień w ruchu mogących powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy, • Starostwem Powiatowym w Wadowicach w zakresie zajęcia pasa drogowego dróg powiatowych oraz utrudnień w ruchu mogących powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy, • Zarządem Dróg Wojewódzkich w Krakowie w zakresie zajęcia pasa drogowego drogi wojewódzkiej oraz utrudnień w ruchu mogących powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy, • GDDKiA o/ Kraków w zakresie zajęcia pasa drogowego drogi krajowej oraz utrudnień w ruchu mogących powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy, • TAURON Dystrybucja S.A. w zakresie przyłączy energetycznych i wyłączeń sieci elektrycznej, • podmiotem (właścicielem, dysponentem, użytkownikiem) właściwym z punktu widzenia przepisów obowiązującego prawa dla danego przyłącza – w przypadku podłączenia do sieci energetycznej poprowadzonego z istniejącego przyłącza (przyłącze pozalicznikowe), • właścicielami działek przez, które przebiegać będą przyłącza do sieci energetycznej z wyłączeniem pasa drogowego, - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, organizacja zaplecza budowy, - wytyczenia geodezyjne, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta, / gdy wymagane /, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, utylizację na własny koszt zdemontowanych opraw oświetleniowych nie nadających się do ponownego użytku, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego, - przeprowadzenie wszystkich wymaganych badań i pomiarów, prób i sprawdzeń, - wykonanie badań i pomiarów luminacji i równomierności oświetlenia dla 50 miejsc wskazanych przez Zamawiającego po wykonaniu robót budowlanych, przed odbiorem ostatecznym przedmiotu umowy, - wykonanie zbiorczego zestawienia mocy zainstalowanych, nowych opraw oświetleniowych LED wraz z wyliczeniem efektu ekologicznego w postaci ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla CO2 w Mg/rok, - uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane. CZĘŚĆ II: Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na drogach publicznych i wewnętrznych w Gminie Andrychów obejmującą: a) Etap I – wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: P.H.U Alimar Marek Gumoś, 34-120 Andrychów, ul. Dąbrowskiego 13A, dokumentacji projektowych (budowlano-wykonawczych) na rozbudowę, przebudowę infrastruktury oświetlenia ulicznego na drogach publicznych i wewnętrznych w Gminie Andrychów określonych w załączniku nr 5 do umowy, zgodnie z uzyskanymi przez Zamawiającego od TAURON Dystrybucja S.A. warunkami przyłączenia, wraz z uzyskaniem dokumentów zezwalających na prowadzenie robót budowlanych w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane. Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: - wykonanie i dostawa 43 szt. nowych kompletnych konstrukcji wsporczych oświetlenia ulicznego zgodnie z koncepcją i projektem zaakceptowanym przez Zamawiającego, - montaż 43 szt. nowych dedykowanych do oświetlenia ulicznego kompletów słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami i osprzętem, - montaż 85 szt. nowych opraw oświetleniowych ze źródłami światła typu LED, o mocy dostosowanej do kategorii drogi, - podłączenie nowych słupów i opraw oświetleniowych LED do zasilania elektrycznego i doprowadzenie do pełnej sprawności funkcjonalnej, - wymiana, przebudowa lub rozbudowa ok. 4370 m linii kablowych lub napowietrznych niskiego napięcia dla modernizowanych odcinków sieci oświetleniowej, - montaż i podłączenie 85 szt. sterowników komunikacji radiowej do nowych opraw oświetleniowych LED, - konfiguracja nowych opraw oświetleniowych LED z istniejącym systemem sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym, - wykonanie pomiarów fotometrycznych zgodnie z wymogami Polskiej Normy PN-EN 13201 wraz z analizą uzyskanych wyników, - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót / gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa /, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK). b) Etap II - wykonanie robót budowlanych - rozbudowa, przebudowa infrastruktury oświetlenia ulicznego na drogach publicznych i wewnętrznych w Gminie Andrychów na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 2 lit. a) umowy, zgodnie z dokumentami zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane i harmonogramem rzeczowo – finansowym, o którym mowa w § 6 niniejszej umowy. Etap ten obejmuje w szczególności prace wskazane w § 1 ust. 2 lit. a) tiret 1-8 a ponadto inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, - opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w uzgodnieniu z Zamawiającym, - uzyskanie niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy uzgodnień i pozwoleń odpowiednich instytucji i podmiotów a w szczególności z: • Wydziałem Inwestycji i Drogownictwa Urzędu Miasta w Andrychowie w zakresie zgodności dokumentacji projektowych z programem funkcjonalno-użytkowym (PFU), zajęcia pasa drogowego dróg gminnych oraz utrudnień w ruchu mogących powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy, • Starostwem Powiatowym w Wadowicach w zakresie zajęcia pasa drogowego dróg powiatowych oraz utrudnień w ruchu mogących powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy, • Zarządem Dróg Wojewódzkich w Krakowie w zakresie zajęcia pasa drogowego drogi wojewódzkiej oraz utrudnień w ruchu mogących powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy, • GDDKiA o/ Kraków w zakresie zajęcia pasa drogowego drogi krajowej oraz utrudnień w ruchu mogących powstać w związku z realizacją przedmiotu umowy, • TAURON Dystrybucja S.A. w zakresie przyłączy energetycznych i wyłączeń sieci elektrycznej, • podmiotem (właścicielem, dysponentem, użytkownikiem) właściwym z punktu widzenia przepisów obowiązującego prawa dla danego przyłącza – w przypadku podłączenia do sieci energetycznej poprowadzonego z istniejącego przyłącza (przyłącze pozalicznikowe), • właścicielami działek przez, które przebiegać będą przyłącza do sieci energetycznej z wyłączeniem pasa drogowego, - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, organizacja zaplecza budowy, - wytyczenia geodezyjne, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta, / gdy wymagane /, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót / gdy wymagane /, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, utylizację na własny koszt zdemontowanych opraw oświetleniowych nie nadających się do ponownego użytku, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego, - przeprowadzenie wszystkich wymaganych badań i pomiarów, prób i sprawdzeń, - wykonanie badań i pomiarów luminacji i równomierności oświetlenia dla 50 miejsc wskazanych przez Zamawiającego po wykonaniu robót budowlanych, przed odbiorem ostatecznym przedmiotu umowy, - wykonanie zbiorczego zestawienia mocy zainstalowanych, nowych opraw oświetleniowych LED wraz z wyliczeniem efektu ekologicznego w postaci ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla CO2 w Mg/rok, - uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na dwie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części I i II określony został w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 46.000,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy złotych 00/100) w tym: a) dla części I – 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), b) dla części II – 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100), do dnia 04.10.2017r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium: „Podniesienie efektywności energetycznej systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Andrychów” w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury techniczno-komunikacyjnej lokalnego transportu publicznego w Andrychowie wraz z zakupem taboru autobusowego” Część nr …... tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) – składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Referat Księgowości Budżetowej, pok. 120, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do w/w Referatu). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną  o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta  została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz wyżej wymienionego oświadczenia oferta musi zawierać: formularz ofertowy wraz z załącznikiem - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; wymogi techniczno-użytkowe – załączniki nr 9, 10, 11, 12 dla części I i/lub załączniki nr 13, 14, 15, 16 dla części II do SIWZ, dokumenty wymienione w rozdziale III potwierdzające parametry techniczno-użytkowe opraw i systemów sterowania tj.: karty katalogowe opraw oraz systemów sterowania, raporty z badań, deklaracje zgodności, obliczenia fotometryczne oświetlenia dróg i ulic, zbiorcze zestawienie elementów rozliczeniowych robót dla części I i/lub części II – załącznik nr 8 do SIWZ, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – stanowiące załącznik nr 17 do SIWZ dla części I i/lub dla części II (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach