Przetargi.pl
Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach oraz na terenie miasta Gliwice

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2020-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach oraz na terenie miasta Gliwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający organizuje niniejsze postępowanie przetargowe w celu wyłonienia wykonawców, z którymi zostaną podpisane umowy na organizację poboru i pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach przy ul. Kujawskiej 112 oraz na terenie miasta Gliwice. Zamówienie obejmuje 25 części, w tym: 10 części na pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych; 15 części na pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej. Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej są zobowiązane złożyć następujące dokumenty: Formularz oferty - załącznik nr 1; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2; Oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 - na zasadach określonych w pkt 10.4) SIWZ. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby prawne są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: Formularz oferty - załącznik nr 1; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2; Oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 - na zasadach określonych w pkt 10.4) SIWZ; Dokumenty wymienione w pkt 10.2) SIWZ - na wezwanie Zamawiającego. W wyniku niniejszego postępowania Zamawiający zamierza zawrzeć umowy z 25 różnymi Wykonawcami. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW OSÓB POBIERAJĄCYCH OPŁATY: POBORCA OPŁATY TARGOWEJ: Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiązującym cennikiem. Kontrola wjazdów na teren Giełdy. Kontrola prawidłowości zajmowanych miejsc i opłat na zgodność z umową lub dzierżawą jednorazową. Przyjmowanie i rozliczanie pobranych biletów. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu. Sporządzanie raportu. Rozliczanie utargu. POBORCA OPŁATY PARKINGOWEJ: Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiązującym cennikiem. Kontrola wjazdów na teren Giełdy. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem radiotelefonu. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego. Sporządzanie raportu. Rozliczanie utargu. POBORCA OPŁATY DZIERŻAWY JEDNORAZOWEJ: Pobieranie opłaty dzierżawy jednorazowej zgodnie z obowiązującym cennikiem. Kontrola wjazdów na teren Giełdy, kontrola prawidłowości zajmowania miejsc zgodnie z uiszczoną opłatą. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej. Przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk handlowych. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy. Przyjmowanie i zadawanie za potwierdzenie radiotelefonu. Udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych i warunkach prowadzenia działalności na Giełdzie, w tym o zasadach odpłatności. Prowadzenie dziennego wykazu zajmowanych stanowisk handlowych na dzierżawy jednorazowe. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego. Sporządzanie raportu. Rozliczanie utargu. POZOSTAŁE INFORMACJE: Pobór opłat na Giełdzie odbywa się w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiającego dni. Zamawiający szacuje, że jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy będzie dokonywał poboru opłat 42 razy (dotyczy części na pobór opłaty parkingowej, dzierżawy jednorazowej oraz opłat targowych) lub 35 razy (dotyczy części na pobór opłaty parkingowej i opłaty targowej wjazdowej) - są to dane szacunkowe, których zmiany in plus bądź in minus nie mogą stanowić podstawy do roszczeń względem Zamawiającego. Pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice odbywać się będzie w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Giełdy w niedziele lub święta, we wskazanych godzinach w przedziale od godz. 5:00 do godz. 20:00 z zastrzeżeniem, że czas poboru nie może przekroczyć 9 godzin w ciągu dnia. Liczba poborców opłat według wskazań Kierownika Giełdy oznacza, że Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy tylko w terminach wyznaczonych na bieżąco przez Kierownika. W związku z czym może zaistnieć sytuacja, że Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia zlecenia tylko kilkukrotnie w trakcie obowiązywania umowy, a nie w każdą sobotę i niedzielę przypadającą w okresie obowiązywania umowy. Kierownik Giełdy lub osoba przez niego upoważniona, co tydzień ustali liczbę osób konieczną do poboru opłat - w każdą roboczą środę (lub w pierwszy dzień roboczy po środzie, jeżeli ta wypada w święto) przekaże Wykonawcy informację o konieczności stawienia się do realizacji zlecenia w następną sobotę i niedzielę lub święto. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy drogą mailową lub telefonicznie zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie. Rzeczywisty czas poboru opłat następuje w godzinach: - w soboty od 6:00 do 15:00; - w niedziele od 4:30 do 13:30; należy również uwzględnić czas niezbędny do przygotowania się do poboru (należy pobrać kasę fiskalną, bilety, gaśnicę, itd.) oraz czas niezbędny do zdania i rozliczenia dziennego utargu. Zamawiający wyposaży Wykonawcę w radiotelefon, kamizelkę ostrzegawczą oraz imienny identyfikator. Osoby pobierające opłaty muszą posiadać umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Zamawiający lub wyznaczony pracownik będzie przeprowadzać wyrywkową kontrolę poprawności pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w pobieraniu opłat Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zapisami umowy. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy będzie prowadził kontrolę wizyjną punktów poboru opłat. WYMAGANIA: Każdorazowo za pobór opłaty od osób dokonujących sprzedaży Wykonawca zobowiązany jest wydać pokwitowanie będące blankietem wydanym przez Urząd Miejski w Gliwicach, a także paragon fiskalny. Blankiet stanowi druk ścisłego zarachowania. W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do: - bieżącego stosowania się do wszelkich uwag i zaleceń Zamawiającego w kwestiach organizacyjnych; - realizacji bezpośrednich poleceń Kierownika Giełdy w zakresie wykonywanej umowy; - znajomości przepisów prawnych regulujących zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy; - rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat; - sprawnej obsługi powierzonych urządzeń; - wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy Giełdy; - zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania się po terenie Giełdy i związanej z tym zmiany wysokości i jakości pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika Giełdy lub osoby przez niego wyznaczonej; - profesjonalnej, sprawnej, kulturalnej i życzliwej obsługi klientów Giełdy; - informowania klientów Giełdy o organizacji Giełdy; - przekazywania klientom Giełdy ogłoszeń, informacji, reklam, ulotek, itp.; - utrzymywania porządku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania Kierownika Giełdy o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu infrastruktury Giełdy stwarzających zagrożenie dla osób lub ich mienia; - współpracy z pracownikami Zamawiającego, pracownikami ochrony, Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i innymi służbami w zależności od potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79941000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach