Przetargi.pl
Po co nam morze, skoro mamy Zamorze- zagospodarowanie turystyczne kąpieliska w Zamorzu

GMINA PNIEWY ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PNIEWY
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    REGON: 631258247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Po co nam morze, skoro mamy Zamorze- zagospodarowanie turystyczne kąpieliska w Zamorzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pn. Po co nam morze, skoro mamy Zamorze- zagospodarowanie turystycznekąpieliska w Zamorzu.1. Zakres prac obejmuje wykonanie zagospodarowania turystycznego kąpieliska w Zamorzu w zakresie:1) wykonania robót ziemnych – strefa wejścia – 83 m2,2) utwardzenia nawierzchni - strefa wejścia: nawierzchnia mineralna stabilizowana, z warstwą drobnego kruszywamineralnego typu Hanse Grand na podbudowie – 83 m2, oraz z montażem obrzeży betonowych 6x25x100 cm – 42 m,3) dostawy montażu elementów małej architektury – strefa wejścia: palisada drewniana z surowych (nowych) podkładówkolejowych drewnianych – 76 szt., słupki blokady wjazdu odchylane – 2 szt., przebieralnie gotowe z drewna sosnowegoimpregnowane i malowane - 2 szt., ławka – 1 szt., kosz na śmieci – 1 szt., tablica informacyjna – 1 szt., stojaki na rowery zrury stalowej ocynkowanej – 8 szt.,4) wykonania robót zmiennych – plac zabaw - 190 m2,5) wykonania nawierzchni bezpiecznej mineralnej gr. 30 cm na geowłókninie – plac zabaw - 190 m2,6) montażu obrzeży betonowych 6x25 cm na ławie betonowej – plac zabaw - 73 m,7) dostawy montażu elementów małej architektury – plac zabaw: zestaw zabawowy – 1 kpl., huśtawka z koszem – 1 kpl.,huśtawka bocianie gniazdo – 1 kpl., huśtawka bujak/ ważka -1 kpl., huśtawka sprężynowiec - 1 kpl., stolika z ławkami dladzieci – 1 kpl., piaskownica – 1 kpl., ławki – 3 szt., kosz na śmieci – 1 szt., tablica informacyjna – 1 szt. , płot drewniany zdwiema furtkami – 62 m,8) zagospodarowania zieleni – rozścielenie ziemi urodzajnej oraz wykonanie trawników – 273 m2.Przedmiot umowy określa dokumentacja zgłoszenia robót budowlanych i wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania iodbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie czynności potrzebne do realizacji zadania, w tym wykonanie robótpomiarowych i przygotowawczych, przygotowanie dokumentacji odbiorowej, w tym wykonanie powykonawczejinwentaryzacji geodezyjnej obejmującej zakres rzeczowy zadania wraz z zawiadomieniem o wykonaniu zgłoszonych pracgeodezyjnych w Starostwie Powiatowym w Szamotułach.Zadanie dofinansowane ze środków LGD KOLD – PROW.Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 4 do SWZ.W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametramitechnicznymi należy dołączyć do oferty.1. Wymagania ogólne:1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisamii normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robótprowadzonych u zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwemosób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca użył do realizacji zamówienia wyłącznie wyroby pełnowartościowe, posiadającewymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znakbezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.3) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, wszczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć urządzenia, sprzęt i materiały.4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innychosób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymipracami, w tym m.in. za uszkodzenie/zniszczenie .W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowaniaZamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność przed terminem odbioru końcowego.6) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest douporządkowania terenu prowadzonych prac.7) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 3 letnim okresem gwarancji. Zamawiający wymagaby przedmiot zamówienia był objęty minimum 3 letnim okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XIV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych):2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014z dopiskiem „Wadium – Po co nam morze, skoro mamy Zamorze- zagospodarowanie turystyczne kąpieliska w Zamorzu”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp.8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach