Przetargi.pl
Po co nam morze, skoro mamy Zamorze - zagospodarowanie turystyczne kąpieliska w Zamorzu

GMINA PNIEWY ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PNIEWY
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    REGON: 631258247
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Po co nam morze, skoro mamy Zamorze - zagospodarowanie turystyczne kąpieliska w Zamorzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pn. Po co nam morze, skoro mamy Zamorze- zagospodarowanie turystyczne kąpieliska w Zamorzu.1. Zakres prac obejmuje wykonanie zagospodarowania turystycznego kąpieliska w Zamorzu w zakresie:1) wykonania robót ziemnych – strefa wejścia – 83 m2, 2) utwardzenia nawierzchni - strefa wejścia: nawierzchnia mineralna stabilizowana, z warstwą drobnego kruszywa mineralnego typu Hanse Grand na podbudowie – 83 m2, oraz z montażem obrzeży betonowych 6x25x100 cm – 42 m,3) dostawy montażu elementów małej architektury – strefa wejścia: palisada drewniana z surowych (nowych) podkładów kolejowych drewnianych – 76 szt., słupki blokady wjazdu odchylane – 2 szt., przebieralnie gotowe z drewna sosnowego impregnowane i malowane - 2 szt., ławka – 1 szt., kosz na śmieci – 1 szt., tablica informacyjna – 1 szt., stojaki na rowery z rury stalowej ocynkowanej – 8 szt.,4) wykonania robót zmiennych – plac zabaw - 190 m2, 5) wykonania nawierzchni bezpiecznej mineralnej gr. 30 cm na geowłókninie – plac zabaw - 190 m2, 6) montażu obrzeży betonowych 6x25 cm na ławie betonowej – plac zabaw - 73 m, 7) dostawy montażu elementów małej architektury – plac zabaw: zestaw zabawowy – 1 kpl., huśtawka z koszem – 1 kpl., huśtawka bocianie gniazdo – 1 kpl., huśtawka bujak/ ważka -1 kpl., huśtawka sprężynowiec - 1 kpl., stolika z ławkami dla dzieci – 1 kpl., piaskownica – 1 kpl., ławki – 3 szt., kosz na śmieci – 1 szt., tablica informacyjna – 1 szt. , płot drewniany z dwiema furtkami – 62 m,8) zagospodarowania zieleni – rozścielenie ziemi urodzajnej oraz wykonanie trawników – 273 m2.Przedmiot umowy określa dokumentacja zgłoszenia robót budowalnych i wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie czynności potrzebne do realizacji zadania, w tym wykonanie robót pomiarowych i przygotowawczych, przygotowanie dokumentacji odbiorowej, w tym wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej obejmującej zakres rzeczowy zadania wraz z zawiadomieniem o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych w Starostwie Powiatowym w Szamotułach.Zadanie dofinasowane ze środków LGD KOLD – PROW. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 4 do SWZ.W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.1. Wymagania ogólne:1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca użył do realizacji zamówienia wyłącznie wyroby pełnowartościowe, posiadające wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.3) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć urządzenia, sprzęt i materiały.4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami, w tym m.in. za uszkodzenie/zniszczenie .W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność przed terminem odbioru końcowego.6) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu prowadzonych prac.7) Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 3 letnim okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 3 letnim okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach