Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Jana Pawła II 50 50
80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
REGON: 19106669200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN-83/25/2009/SYSTEM ELEKTROANATOMICZNY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) zakup, dostawę elektrod do ablacji z czujnikiem elektroanatomicznym, kabli, drenów: - elektroda ablacyjna z czujnikiem pasująca do systemu elektroanatomicznego jak niżej, 4 mm - szt. 2; - elektroda ablacyjna z czujnikiem pasująca do systemu elektroanatomicznego jak niżej, 8 mm - szt.3; - elektroda ablacyjna z czujnikiem pasująca do systemu elektroanatomicznego jak niżej, chłodzona roztworem soli fizjologicznej - szt. 5; - elektroda referencyjna - szt. 10; - kabli podłączeniowych do w/w elektrod - szt. 7; - dreny do elektrod chłodzonych - szt. 5 2) oddanie Zamawiającemu w dzierżawę systemu elektroanatomicznego do trójwymiarowego mapowania serca wraz z wyposażeniem. Technologia systemu oparta o system pola i czujników magnetycznych pozwalających na bardzo precyzyjną lokalizację cewnika w sercu, części składowe systemu, zgodnie z opisem Załącznika nr 4 do specyfikacji., w ilości - 1 zestaw - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 31 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ustawie i wymagania określone w specyfikacji (wraz z załącznikami). 2. Wykonawca, aby mógł być dopuszczony do udziału w przetargu, musi spełniać warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi - art. 22 ust.1; 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane - art. 22 ust.1, wpis do rejestru odpowiedniego organu rejestracyjnego; 3) posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zespół ludzi (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia: Warunki te będą spełnione, jeżeli: - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie dostaw zgodnie z przedmiotem zamówienia określonego w Rozdz. 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy i dzierżawy tożsamych z przedmiotem zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Wykazane dostawy muszą być potwierdzone referencjami (min. 2 szt.) od podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, potwierdzających należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - potwierdzone opinią banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których w Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty, oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy, 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy - oświadczenie do oferty, 6) spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszej specyfikacji, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 - oświadczenie do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada profilowi usług/dostaw objętych postępowaniem, ze wskazaniem osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony/uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3; c) certyfikaty i dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z zapisem pkt. 2 Rozdz. I specyfikacji; d) wykaz wykonanych dostaw, zgodnie z zapisem ppkt. 3 pkt. 2 Rozdz. III specyfikacji; e) oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 ustawy; f) wypełniony Załącznik nr 4 - Zestawienie części składowych oferowanego systemu; g) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 2; h) materiały źródłowe (np. katalogi, foldery) - szczegółowo opisujące oferowany przedmiot zamówienia - zgodnie z opisem producenta rezonansu magnetycznego, i załącznikiem nr 4 do specyfikacji oraz z zapisem pkt. 3 Rozdz. I specyfikacji;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MONITORÓW MODUŁOWYCH
Dodano: 2014-11-13 - Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2013-01-23 - Dostawa urządzeń medycznych V
Dodano: 2010-10-12 - dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Dodano: 2009-11-24 - Dostawa kardiomonitorów
Dodano: 2009-11-23 - Dostawa sprzętu i przyrządów medycznych nr 31/PN/2009
Dodano: 2009-11-16 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 9 pakietach
Dodano: 2009-11-02