Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ AKCESORIÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH spr.150/JW4024/2009

Jednostka Wojskowa 4024 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-912 Gdynia, ul. Strażacka 2-8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6265076 , fax. 058 6265076
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4024
    ul. Strażacka 2-8 2-8
    81-912 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6265076, fax. 058 6265076
    REGON: 22047026700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostak wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ AKCESORIÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH spr.150/JW4024/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych, oryginalnych tuszy i tonerów do drukarek lub równoważnych oraz innych akcesoriów do sprzętu komputerowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentuja tą wiedzę poprzez złożenie odpowiednich dokumentów; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - złożą formularz ofertowy wraz z dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ - spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikację wymagania; 2. Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia - nie spełnia, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 3. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo -nie później niż-, czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 pkt.1-10 art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje spółki cywilne i konsorcja. - Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VII niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. XIII 3) SIWZ. - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, żąda on przedłożenia n/w oświadczenia, że: 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko oraz zabezpiecza przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu przekazania go zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia dostarczonej partii towaru , zamawiający dokonuje zwrotu na podstawie protokołu i zobowiązuje dostawcę do wymiany towaru na pełnowartościowy. 2. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, nie był wcześniej eksploatowany 3. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na drobny sprzęt wymieniony w Grupie 2 zgodnie z zapisem dotyczącym każdego wyrobu. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny płatny przez okres 2 lat od terminu wygaśnięcia gwarancji. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia sukcesywnie (po podpisaniu umowy) w ciągu 10 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia w formie pisemnej lub telefonicznej, bez względu na liczbę asortymentu i wartość zamówienia w godzinach od 8:00 do 12:00 w miejsce wskazane przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach