Przetargi.pl
PN-75/27/2009/ORTOPEDIA/WSZCZEPY

Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-462 Gdańsk, ul. Jana Pawła II 50
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 556 45 15, 7684281 , fax. (058) 556 36 18, 7614629
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Jana Pawła II 50 50
    80-462 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 556 45 15, 7684281, fax. (058) 556 36 18, 7614629
    REGON: 19106669200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-75/27/2009/ORTOPEDIA/WSZCZEPY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - protezy stawu biodrowego połowiczna Austin-Moore`a, cementowe - 60 szt. wraz z użyczeniem instrumentarium do zakładania protez - 1 kpl.; Pakiet nr 2 - protezy stawu biodrowego totalne cementowe - 40 szt. wraz z użyczeniem instrumentarium do zakładania protez - 1 kpl.; - protezy stawu biodrowego bipolarne cementowe - 15 szt. wraz z użyczeniem instrumentarium do zakładania protez - 1 kpl.; Pakiet nr 3 - protezy stawu biodrowego totalne bezcementowe, w tym: a) z trzpieniem tytanowym pokrytym hydroksyapatytem i panewką press fit - 40 szt. wraz z użyczeniem instrumentarium do zakładania protez - 1 kpl.; Pakiet nr 4 - protezy stawu biodrowego totalne bezcementowe, w tym: a) z trzpieniem tytanowym bezkołnierzowym i panewka dostępną w wersji press fit i wkręcana stożkowo - 30 szt. wraz z użyczeniem instrumentarium do zakładania protez - 1 kpl.; Pakiet nr 5 - cementu chirurgicznego kostnego a` 40 g z antybiotykiem - 180 szt.; - system urządzeń płucząco - czyszczący z korkiem do kanału szpikowego - 80 szt.; - system do podciśnieniowego mieszania i podawania cementu - 60 szt.; - użyczenie instrumentarium do systemów urządzeń płuczących i urządzeń (pompa podciśnieniowa) do próżniowego mieszania i podawania cementu - 1 kpl.; Pakiet nr 6 - protezy stawu biodrowego rewizyjna - 10 szt.; - użyczenie instrumentarium do zakładania protez - 1 kpl.; Pakiet nr 7 - system do stabilizacji złamań okołoprotezowych zawierających płytę prosta, hakową, cerklaie z kabli lu taśm tytanowych - 5 szt.; - użyczenie instrumentarium do zakładania protez - 1 kpl.; Pakiet nr 8 - mikrowkretów tytanowych, wkrętów tytanowych, śrub tytanowych, gwoździ, płytek, mikropłytek, wierteł, miarki głębokości otworów, wierteł kostnych, prowadnic wierteł, wkrętaki, gwintowniki, endoprotez głowy kości promieniowej z bipolarną polietylenową głową na okres 12 miesięcy wraz z użyczeniem instrumentarium do zakładania w/w wszczepów po 1 kpl.; Pakiet nr 9 - wszczepy do zespoleń odcinka dalszego kości promieniowej na okres 12 miesięcy wraz z użyczeniem instrumentarium do zakładania w/w wszczepów do zespoleń - 1 kpl.; Pakiet nr 10 - Stabilizator zewnętrzny do stabilizacji niestabilnych złamań miednicy na okres 12 miesięcy wraz z użyczeniem instrumentarium do zakładania stabilizatora - 1 kpl.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki udziału wynikające z niniejszej specyfikacji oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy, tj. Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli uprawnienia takie są wymagane, 3) posiada wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia , 4) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ustawy, 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia Druk ZP - 17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem przetargowym ze wskazaniem osoby bądź osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do stosowania i obrotu na terenie RP, c) wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 1 na oferowany pakiet/pakiety, d) akceptacja warunków umowy zawartych w projekcie umowy - Załącznik Nr 2 e) oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3, f) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 44, g) materiały opisowe lub katalogi dotyczące oferowanego sprzętu mają obowiązek złożyć wszyscy uczestnicy postępowania, materiały te mogą być w formie pisemnej lub na nośniku CD, h) wykaz wykonanych w ciągu trzech ( 3 ) lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym krótszym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, i) informacja banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (na kwotę minimum 50% wartości brutto oferty), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach