Przetargi.pl
Dostaw nowych foteli do sali widowiskowej w Państwowym teatrze Lalki Tęcza w Słupsku

Państwowy Teatr Lalki "Tęcza" ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Waryńskiego 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8423935 , fax. 059 8427724
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Teatr Lalki "Tęcza"
    ul. Waryńskiego 2 2
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8423935, fax. 059 8427724
    REGON: 00027946200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Teatr Lalki Tęcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostaw nowych foteli do sali widowiskowej w Państwowym teatrze Lalki Tęcza w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych foteli o parametrach określonych w opisie część III Siwz oraz ich montaż w sali widowiskowej Państwowego Teatru Lalki Tęcza w Słupsku przy ul. Waryńskiego 2, 76-200 Słupsk. 2. Zamawiający wymaga by oferowane fotele posiadały atesty, bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące, np. CE, aprobaty techniczne, oświadczenia Wykonawcy potwierdzające, że zaprojektowane i wyprodukowane wyroby spełniają wymogi obowiązujących norm bhp i ppoż. 3. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do Siwz) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania, gwarancją min. 36 miesięczną, montażem w siedzibie użytkownika. Cena realizacji niniejszego zamówienia jest ceną ryczałtową. 4. Zamawiający określił pożądany termin realizacji zamówienia związany z dostawą 170 foteli oraz ich montaż w sali widowiskowej Państwowego Teatru Lalki Tęcza do dnia 31.07.2009 r. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (zał.1 do Siwz) proponowany termin dostawy i montażu w tygodniach licząc od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 361114305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu zamówienia publicznego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferent składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się (w oparciu o art. 24 ust.1 prawa zamówień publicznych): a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, lub których upadłość ogłoszono, c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępo-waniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również ( w oparciu o art. 24 ust.2 prawa zamówień publicznych) wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępo - waniu nie utrudni uczciwej , b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania ; c) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4; d) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pzp tj.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 Pzp.; a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. nr 2. b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 złożone z zał. nr 3. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 dostaw foteli widowiskowych z montażem o łącznej wartości co najmniej równej cenie ofertowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 4), b) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w zał. nr 4. 3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; - oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 3, - przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego; a) Oświadczenie Wykonawcy o udzielenie gwarancji jakości i rękojmi na okres 3 lat, b) Oświadczenie Wykonawcy o czasie usunięcia uszkodzenia nowych foteli w okresie gwarancyjnym w ciągu maksimum 14 dni od momentu zgłoszenia uszkodzenia, c) Oświadczenie Wykonawcy o czasie trwania naprawy foteli maksimum 14 dni od momentu odbioru do naprawy, d) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaprojektowane i wyprodukowane nowe fotele spełniają wymogi obowiązujących norm bhp i ppoż., e) Załączyć certyfikaty lub atesty bezpieczeństwa wydane przez jednostki certyfikujące. 5. Inne wymagane dokumenty; a) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów, 6. Wymagania w sprawie składanych dokumentów; a) Wszystkie wymagane dokumenty winny być ważne na dzień składania ofert, b) Wszystkie wymagane dokumenty przedstawia się w formie oryginału lub formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę za wyjątkiem pkt 3 lit.b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tecza.slupsk.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną