Przetargi.pl
PN-38/20 Wykonanie remontu dachów pokrytych papą termozgrzewalną.

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 71-730 Szczecin, ul. Strzałowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 251 410 , fax. 914 251 406
  • Data zamieszczenia: 2021-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
    ul. Strzałowska 22
    71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 251 410, fax. 914 251 406
    REGON: 81739100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-38/20 Wykonanie remontu dachów pokrytych papą termozgrzewalną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachów pokrytych papą termozgrzewalną wraz z wykonaniem nowych pasów nadrynnowych, wymianą rynien i rur spustowych oraz naprawą kominów w budynkach szpitalnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strzałowskiej 22 w Szczecinie. Remont dachów zostanie wykonany w następujących obiektach: 1) Radioterapia – budynek nr 2, 2) Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi – budynek nr 8, 3) Dział Żywienia – znajduje się w centralnej części szpitala, 4) Budynek Magazynu (Bunkier) – znajduje się za budynkiem nr 3. Budynki posadowione są na nieruchomości oznaczonej, jako działka ewidencyjna nr 32/8, obręb 3089, dla której urządzona jest i prowadzona przez Sąd Rejonowy Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie księga wieczysta nr SZ1S/00111508/4. 2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 45215140-0: Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych CPV 45261210-9: Wykonywanie pokryć dachowych CPV 45261214-7: Kładzenie dachów bitumicznych CPV 45261910-6: Naprawa dachów CPV 45261320-3: Kładzenie rynien 3. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Rzut przedstawiający zarys dachów budynku Radioterapii, 4) Rysunek wskazujący obszary prowadzenia prac na dachach budynku Radioterapii, 5) Rysunek przedstawiający zakres poprawy połączeń poprzecznych papy, 6) Rysunek przedstawiający rozwiązanie nowych czerpni na dachu budynku C, 7) Dokumentacja fotograficzna 4. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wszelkie prace wynikające z powyżej przywołanych dokumentów chociażby nie były w nich jednoznacznie wyartykułowane. Dokumenty zawarte w załącznikach wymienionych w punkcie 3, należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności lub wieloznaczności WYKONAWCA z powołaniem się na taką okoliczność nie może ograniczać ani zakresu zamówienia, ani zakresu należytej staranności. 5. Roboty budowlane na budynku Radioterapii wykonywane będą na czynnym obiekcie, w którego części pomieszczeń prowadzone są naświetlania, w związku z tym ZAMAWIAJĄCY przewiduje konieczność wykonywania prac nad tymi pomieszczeniami od soboty od godziny 7:00 do poniedziałku do godziny 6:00. Dopuszcza się prowadzenie prac na dachu Radioterapii nad pozostałymi pomieszczeniami oraz na dachach pozostałych budynków od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00. 6. WYKONAWCA zobowiązany jest do zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników oraz magazynowego, w którym będzie przechowywał wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do realizacji zamówienia. Zakazuje się bezwzględnie z korzystania z pomieszczeń socjalnych znajdujących się na terenie szpitala. 7. WYKONAWCA zobowiązany jest do ustawienia rusztowania w miejscu wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, które będzie służyło do poruszania się pomiędzy dachem a terenem oraz do transportu narzędzi i materiałów na dach. Zabrania się transportu i komunikacji na dach przez wyłazy dachowe znajdujące się na klatkach schodowych w budynku. 8. ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 29 ust. 3a ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) wykonanie nowej warstwy papy termozgrzewalnej, 2) wykonanie nowych pasów nadrynnowych, 3) wykonanie nowych obróbek blacharskich kominów, 4) wykonanie przykrycia czap kominowych, 5) wymiana rynien i rur spustowych, 6) pełnienie funkcji kierownika robót. 9. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się w sposób następujący: do 12 tygodni od dnia zawarcia umowy. Kolejność realizacji prac na poszczególnych budynkach określony zostanie w harmonogramie rzeczowym uzgodnionym przed zawarciem umowy. Harmonogram podlega akceptacji przez ZAMAWIAJĄCEGO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach