Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2921829 , fax. 061 2921857
- Data zamieszczenia: 2010-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 14 14
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2921829, fax. 061 2921857
REGON: 30129860100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN 2/10 dostawa posiłków regeneracyjnych w postaci bonów żywnościowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy posiłków regeneracyjnych dla pracowników Zamawiającego. 2. Artykuły spożywcze nabywane będą na podstawie bonów - posiłków regeneracyjnych na okaziciela. Bony posiłków regeneracyjnych upoważniają do zakupu przez uprawnionych pracowników Zamawiającego, posiłków regeneracyjnych tj. artykułów spożywczych za kwotę do wysokości nominalnej bonu 5zł (profilaktyczne) i 6 zł (tzw. awaryjne) oraz bony na mleko - 0,5 litra w kartoniku. Wyboru artykułów spożywczych dokona pracownik Zamawiającego w chwili realizacji bonu. 3. Zamawiający ustala wartość nominalną bonów w wysokości: a) 5 zł- tzw. profilaktyczny b) 6 zł- tzw. awaryjny c) bon na mleko - 0,5 litra w kartoniku, z tym, że bon o nominale 5 zł obowiązuje od 1 listopada do 31 marca, bon o nominale 6 zł obowiązuje cały rok, tylko i wyłącznie gdy wystąpi awaria (pracownik w czasie wolnym zostanie wezwany do pracy), bon na mleko obowiązuje cały rok. Zatem na podstawie bonów o nominałach 5 i 6 zł pracownik będzie mógł zakupić produkty spożywcze wchodzące w skład posiłku do wartości brutto 5 i 6 zł. Za nadwyżkę ponad 5 i 6 zł pracownik zapłaci samodzielnie. Bon na mleko obowiązuje pracownika do zakupu tylko i wyłącznie mleka 0,5 litra w kartoniku. Każdy bon wystawiony będzie na dany miesiąc kalendarzowy i tylko w tym miesiącu upoważniał będzie do zakupu posiłków. Dokumenty bonów posiłków regeneracyjnych sporządzi Zamawiający i przedstawi je do zapoznania się i zaakceptowania Wykonawcy, któremu przyznane zostanie zamówienie publiczne. 4. Liczba bonów w czasie trwania umowy: a) bon o nominale 5 zł - 9 000 SZT. b) bon o nominale 6 zł - 1 200 SZT. c) bon na mleko 0,5 litra w kartoniku - 19 600 SZT. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamówienie we wszystkie dni powszednie w godzinach od 7:00 do 21:00, w ilościach uzależnionych od potrzeb pracowników Zamawiającego. 6. Posiłki wydawane upoważnionym pracownikom Zamawiającego mają składać się tylko i wyłącznie z przetworzonych produktów spożywczych do bezpośredniego spożycia , pieczywo, nabiał, przetwory mięsne, owoce warzywa, mleko. Wykluczone jest wydawanie półproduktów, papierosów, alkoholu, chemii gospodarczej itp. Wydawane produkty mają być świeże, z aktualnym terminem ważności. 7. Dostawy mają być realizowane w punkcie sprzedaży Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i z którym zamawiający zawrze umowę. Punkt sprzedaży winien znajdować się na terenie miasta Szamotuły. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1 b) oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 oraz o wykluczeniu art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych- na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy d) oświadczenie o podaniu placówki handlowej, dysponującej wymaganym asortymentem, położonej na terenie miasta Szamotuły w województwie wielkopolskim. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów spożywczych delikatesowych
Dodano: 2016-06-15 - Dostawy artykułów spozywczych do Zakładu Karnego we Wronkach
Dodano: 2016-06-14 - Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 01 września 2016r. do 30 czerwca 2017r.
Dodano: 2016-06-06 - sukcesywne dostawy produktów żywnościowych
Dodano: 2016-04-20 - Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
Dodano: 2016-04-06 - Dostawy makaronu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa wafli w polewie czekoladowej
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa artykułów żywnościowych: przetwory warzywno - owocowe, miód wielokwiatowy, nabiał, tłuszcze roślinne
Dodano: 2016-02-25