Przetargi.pl
PN 10/2009 Modernizacja ciągów jezdnych

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Sobieskiego 4B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762170 , fax. 082 5764901
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
    ul. M. Sobieskiego 4B 4B
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762170, fax. 082 5764901
    REGON: 11019669900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 10/2009 Modernizacja ciągów jezdnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja ciągów jezdnych, parkingów, zatok, placów nawrotowych i chodników na terenie SPZOZ w Krasnymstawie. Łączna powierzchnia podlegająca modernizacji - 6 622,73 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00 groszy). Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Kredyt Bank S.A Oddział Chełm, Nr rachunku 98 1500 1373 1213 7001 1365 0000 z dopiskiem: Wadium PN 10/2009 Modernizacja ciągów jezdnych Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art. 46 Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy zgodnie z art. 22, ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać niżej wymienione dokumenty. 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia właściwego o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej, 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż ten okres, 11) Kserokopię uprawnień w branży budownictwo drogowe osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, 12) Wykaz potwierdzonych referencji min. 3 szt. robót drogowych wykonanych w ostatnich trzech latach, - załącznik nr 4 13) Informację banku, w której potwierdza się zdolność kredytową lub o posiadanych środkach finansowych w wysokości nie mniejszej niż 100 % wartości zadania, 14) Szczegółowy kosztorys ofertowy robót, 15) Harmonogram robót. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach