Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2921829 , fax. 061 2921857
- Data zamieszczenia: 2011-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 14 14
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2921829, fax. 061 2921857
REGON: 30129860100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.szamotuly.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka sprawa handlowego ze 100 % udziałem Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PN 10/11 wykonanie projektu Hotelu Maraton dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na wykonaniu projektu budowlanego, kosztorysów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji polegającej na rozbudowie, przebudowie i modernizacji Hotelu Maraton położonego w Szamotułach, ul. Sportowa 6, będący własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. Dokumentacja budowlana powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa- winna spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra i Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. nr 120 poz. 1133 ze zmianami) kosztorysy jak i przedmiary robót winny być opracowane na podstawie RMI z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130 poz. 1389 ze zmianami) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. wykonania projektu budowlanego rozbudowy, przebudowy i modernizacji hotelu zgodnie z koncepcją załączoną do niniejszej specyfikacji niezbędnej do wykonania projektu. 2. wykonania inwentaryzacji hotelu i części hali sportowej Wacław na potrzeby projektu we własnym zakresie. 3. Projekt powinien zawierać projekty instalacji: klimatyzacyjnej (obejmuje pomieszczenia: kawiarni, jadalni, sal bankietowych), elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, c.o., instalacji TV, telefonicznej, 4. wykonania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże 5. przygotowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 6. przedmiotowa dokumentacja powinna zostać opracowana w 5 egzemplarzach. Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę na przedmiotową inwestycję zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zmianami ) 7. Dokumentację projektową należy dostarczyć zamawiającemu dodatkowo na płycie CD w wersji elektronicznej w liczbie sztuk wskazanej przez Zamawiającego. Zaleca się przeprowadzenia wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Terminy wizji lokalnej 24.10.2011 r. w godz. 7:00- 15:00. Wykonawca zobowiązany jest do uprzedniego poinformowania zamawiającego pisemnie o zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej fax na nr 61-29-218-57. Za sprawy związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej odpowiedzialna będzie Pani Patrycja Wiśniewska. Wykonawca wizji lokalnej dokona na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6000 zł 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: bezwarunkowej zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta Gwarancji zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń określonych w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szamotuly.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pod nazwą: zabezpieczenie budynku Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku oraz rewitalizacja i adaptacja jego zachodniego skrzydła na cele kulturalne.
Dodano: 2016-07-27 - Projekt budowy kanalizacji tłocznej pomiędzy Piotrowem Pierwszym, a Głuchowem wraz z budową pompowni w Piotrowie Pierwszym
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz sprzedaż wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem węzła cieplnego w budynkach położonych w Poznaniu przy: 1)ul.Paderewskiego 10 / ul. Sierocej 10,2)ul. Rolnej 8, 8A.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wymianę pokrycia dachowego kościoła poewenagelickiego w Odolanowie
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ratusza w Odolanowie (2 postępowanie)
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wielobranżowej budowlanej i wykonawczej (projektowej i kosztorysowej) osiedla mieszkalnego wielorodzinnego w Poznaniu przy ul. Biskupińskiej wraz z infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną, parkingami, drogami wewnętrznymi z chodnikami i małą architekturą oraz placem zabaw, wykonanie dokumentacji projektowej przyłączy i sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej a nadto uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ratusza w Odolanowie
Dodano: 2016-06-09 - Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej zamiennej, wielobranżowej budowlanej i wykonawczej (projektowej i kosztorysowej), dla wielorodzinnego budynku mieszkalnego o 24 mieszkaniach i powierzchni użytkowej 1.350,00 m2 p.u.m. +/- 10%, podpiwniczonego wraz z infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną, z parkingami, drogą wewnętrzną z chodnikami i małą architekturą, w Poznaniu przy ul. Dojazd 10B, uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę tej inwestycji oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-03-21 - Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na bazie przekazanego przez Zamawiającego projektu budynku powtarzalnego, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w szczególności uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji budownictwa komunalnego - ul. Hlonda (zjazd z ul. Zawady)
Dodano: 2016-02-25 - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz realizacja na jej podstawie robót budowlano-montażowych w zakresie modernizacji tablicy wyników Toru Regatowego Malta, w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-02-16