Przetargi.pl
PN 10/11 wykonanie projektu Hotelu Maraton dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2921829 , fax. 061 2921857
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 14 14
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2921829, fax. 061 2921857
    REGON: 30129860100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.szamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka sprawa handlowego ze 100 % udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN 10/11 wykonanie projektu Hotelu Maraton dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na wykonaniu projektu budowlanego, kosztorysów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji polegającej na rozbudowie, przebudowie i modernizacji Hotelu Maraton położonego w Szamotułach, ul. Sportowa 6, będący własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. Dokumentacja budowlana powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa- winna spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra i Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. nr 120 poz. 1133 ze zmianami) kosztorysy jak i przedmiary robót winny być opracowane na podstawie RMI z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130 poz. 1389 ze zmianami) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1. wykonania projektu budowlanego rozbudowy, przebudowy i modernizacji hotelu zgodnie z koncepcją załączoną do niniejszej specyfikacji niezbędnej do wykonania projektu. 2. wykonania inwentaryzacji hotelu i części hali sportowej Wacław na potrzeby projektu we własnym zakresie. 3. Projekt powinien zawierać projekty instalacji: klimatyzacyjnej (obejmuje pomieszczenia: kawiarni, jadalni, sal bankietowych), elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, c.o., instalacji TV, telefonicznej, 4. wykonania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże 5. przygotowania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 6. przedmiotowa dokumentacja powinna zostać opracowana w 5 egzemplarzach. Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę na przedmiotową inwestycję zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zmianami ) 7. Dokumentację projektową należy dostarczyć zamawiającemu dodatkowo na płycie CD w wersji elektronicznej w liczbie sztuk wskazanej przez Zamawiającego. Zaleca się przeprowadzenia wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Terminy wizji lokalnej 24.10.2011 r. w godz. 7:00- 15:00. Wykonawca zobowiązany jest do uprzedniego poinformowania zamawiającego pisemnie o zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej fax na nr 61-29-218-57. Za sprawy związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej odpowiedzialna będzie Pani Patrycja Wiśniewska. Wykonawca wizji lokalnej dokona na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6000 zł 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, ze zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: bezwarunkowej zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta Gwarancji zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń określonych w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach