Przetargi.pl
Plyta Rynku bieżące utrzymanie w 2010r

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8523471 , fax. 076 8523478
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Mickiewicza 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8523471, fax. 076 8523478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl (BIP)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Plyta Rynku bieżące utrzymanie w 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi na obszarze Rynku i przyległych ulic w zakresie utrzymania czystości, codzienne opróżnianie koszy i zamiatanie, mycie ciągów pieszych z płyt kamiennych, konserwacja i naprawa ławek, pielęgnacja gazonów i ampli, odśnieżanie i zwalczanie śliskości,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniać warunki art. 22 ust 1 pkt 1-3 - ocena warunku wg podpisanego załącznika nr 2, Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia - ocena warunku wg aktualnego odpisu z rejestru wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, Posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie, sprzęt oraz personel - ocena warunku wg załącznika 4 i 6 oraz sprzęt wg pkt 4.3 SIWZ i załącznika 5, doświadczenie zawodowe wg zał. 7 tj potwierdzić prowadzenie działalności z zakresie rzeczowo-finansowym przez okres min. 1 roku, wykonać siłami własnymi min. 60% zakresu robót, Znajdować siew sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanioe zamówieni - ocena warunku wg polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty wg zał. 1, oświadczenie o spełnieniu warunków zał. nr 2, parafowany projekt umowy zał. nr 3, aktualny odpis z właściwego rejestru, informacje o pracownikach zał. nr 4, wykaz sprzętu i urządzeń, zał. nr 5, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, wykaz osób i podmiotów zał. nr 6, wykaz robót zał. nr 7, polisę lub inny dokument ubezpieczenia, zał. nr 9 warunki zmian w umowie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach