Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
- Data zamieszczenia: 2019-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
REGON: 01326929000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.michalowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Płukanie, czyszczenie, udrażnianie oraz monitoring sieci kanalizacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje: • płukanie, czyszczenie i udrażnianie mechaniczne lub w razie potrzeby ręczne, sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 160 mm lub DN 200 mm (łącznie ze studniami zlokalizowanymi na kolektorach ściekowych oraz z mechanicznym wycinaniem korzeni) – w ilości 23 000 mb, • płukanie, czyszczenie i udrażnianie mechaniczne lub w razie potrzeby ręczne, sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 300 mm (łącznie ze studniami zlokalizowanymi na kolektorach ściekowych oraz z mechanicznym wycinaniem korzeni) – w ilości 6 000 mb, • płukanie, czyszczenie i udrażnianie mechaniczne lub w razie potrzeby ręczne, sieci kanalizacji sanitarnej DN 400 mm (łącznie ze studniami zlokalizowanymi na kolektorach ściekowych oraz z mechanicznym wycinaniem korzeni) – w ilości 850 mb, • monitoring kamerą sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 160 mm – DN 400 mm – w ilości 16 000 mb. UWAGA! podany zakres ilościowy ma charakter orientacyjny i został przyjęty w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Podczas realizacji zadania, ilość jednostek przedmiarowych może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu prac. • Rozliczenie zamówienia nastąpi na podstawie rzeczywiście wykonanych prac wg cen jednostkowych ujętych w kosztorysie ofertowym. • Przy czyszczeniu kanałów należy zachować szczególną ostrożność, niektóre prace należy wykonywać ręcznie. • Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania czynności nie później niż w terminie 1 dnia od otrzymania informacji wraz z lokalizacją miejsc, gdzie czynności mają być wykonane. • W przypadku wykonywania monitoringu Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dokonać czyszczenia kanału w sposób umożliwiający dokonanie jego sprawdzenia kamerą. • Na potwierdzenie wykonania monitoringu Wykonawca przekaże Zamawiającemu zapis z kamery na nośniku CD (lub w inny uzgodniony sposób) oraz wykresy monitorowanych odcinków w wersji papierowej. Oprócz wykonania zakresu prac określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należało będzie również: • organizacja i zagospodarowanie miejsca prac, • zapewnienie dojścia i dojazdu do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzenia prac, • przestrzegania przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U z 2019 r, poz. 701, 730), zagospodarowanie ubytku we własnym zakresie - przekazanie odpadów do zakładu utylizacji, • przestrzeganie przepisów BHP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90640000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych, zgodnie z art. 7 ust. 1 i 6, art. 8 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1454) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz. U. z 2012 r. poz. 299).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Kosztorysem ofertowym), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 7) dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust.6 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Planowe czyszczenie elementów kanalizacji deszczowej (...) zlokalizowanych w pasie dróg powiatowych na terenie powiatu wołomińskiego w 2024 r.
Dodano: 2024-01-30 - 53.Planowe czyszczenie el. kanalizacji deszczowej oraz udrażnianie w przypadku awarii, wystąpienia niedrożności urządzeń kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w pasie dróg powiatowych (...) w 2023 r.
Dodano: 2023-04-07 - Usługa konserwacji i utrzymania przepompowni przy ul. Dźwigowej w Warszawie, odprowadzającej wody opadowe z ul. Dźwigowej i ul. Cierlickiej pod wiaduktem kolejowym
Dodano: 2021-06-09 - Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2021-01-25 - Usuwanie awarii, udrażnianie oraz wykonanie planowej usługi czyszczenia urządzeń kanalizacji deszczowej w pasie dróg powiatowych w Powiecie Wołomińskim
Dodano: 2021-01-22 - Konserwacja przepompowni wód deszczowych na terenie miasta Płocka w latach 2021-2022.
Dodano: 2021-01-13 - Usuwanie awarii, udrażnianie oraz wykonanie planowej usługi czyszczenia urządzeń kanalizacji deszczowej w pasie dróg powiatowych w Powiecie Wołomińskim.
Dodano: 2020-12-18 - WYKONANIE KONSERWACJI I CZYSZCZENIA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W PASIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU PRUSZKOWSKIEGO
Dodano: - Konserwacja przepompowni wód deszczowych na terenie miasta Płocka w latach 2021-2022.
Dodano: 2020-11-27 - Płukanie, czyszczenie, udrażnianie oraz monitoring sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Michałowice
Dodano: 2020-05-19