Przetargi.pl
Pierwszy etap przebudowy budynku starej szkoły podstawowej w Łęce Opatowskiej (dawnej Rządcówki) polegający na wykonaniu wymiany pokrycia dachu, wymianie zniszczonych konstrukcji drewnianych oraz rozbiórce dobudowanej części szkoły.

Urząd Gminy Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63-645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4 4
    63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 00054117300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pierwszy etap przebudowy budynku starej szkoły podstawowej w Łęce Opatowskiej (dawnej Rządcówki) polegający na wykonaniu wymiany pokrycia dachu, wymianie zniszczonych konstrukcji drewnianych oraz rozbiórce dobudowanej części szkoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie pierwszego etapu przebudowy budynku starej szkoły podstawowej w Łęce Opatowskiej (dawnej Rządcówki) polegający na wykonaniu wymiany pokrycia dachu, wymianie zniszczonych konstrukcji drewnianych oraz rozbiórce dobudowanej części szkoły. Opis i wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonanie rozbiórki dobudowanej, piętrowej i podpiwniczonej części szkoły (oficyny) o pow. zabudowy: 111,2m2 i kubaturze ok. 1080 m3 ( wyglądzie jak na dwóch przedstawionych fotografiach (nr 6 i nr 7) z wywiezieniem gruzu i drewna na odległość do 5 km, natomiast pozostałych odpadów na wysypisko śmieci. Zamawiający informuje, że w piwnicach przewidzianego do rozbiórki budynku mieściła się kuchnia oraz pomieszczenia magazynowe, na parterze salka do zajęć wychowania fizycznego, natomiast na piętrze - jedna klasa, pomieszczenie biurowe i toalety. Budynek przez ostatnie 10 lat nie był użytkowany.. Zgodnie z opracowanym projektem rewitalizacji parku, teren po wyburzeniu budynku należy przygotować pod posadzenie roślinności. b) wykonanie robót rozbiórkowych w przebudowywanym budynku Rządcówki, c) wykonanie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dachu przebudowywanego budynku (Rządcówki), d) wymieniane konstrukcje drewniane muszą być czterostronnie strugane z zaokrąglonymi krawędziami zaimpregnowane ciśnieniowo (w autoklawie) impregnatem solnym. Tą samą metodą również należy zaimpregnować inne elementy drewniane takie jak łaty, kontrłaty itp. Wszystkie drewniane ozdobniki dachu (łącznie z krokwiami) należy odtworzyć zgodnie z załączonymi zdjęciami ( nr 8, nr 9 ), e) ułożenie folii wysokoparoprzepuszczalnej. W kalenicy zastosować taśmy uszczelniająco - wentylacyjne, natomiast jako zabezpieczenie przed przedostawaniem się pod połać dachu gryzoni, ptaków oraz dużych owadów należy zastosować grzebień okapowy tzw. wróblówkę. f) wykonanie pokrycia dachu z dachówki karpiówki I kategorii z 50 letnią gwarancją na trwałość i mrozoodporność. Do pokrycia dachu należy zastosować oryginalne elementy dodatkowe np. takie jak: dachówki wentylacyjne, gąsiory początkowe i końcowe, dachówki z kominkiem wentylacyjnym, dachówki skrajne (np. początkowe, końcowe, szczytowe), dachówki do montowania stopni i ław kominiarskich, g) wykonanie podbitki zewnętrznej dachu oraz drewnianych, podrynnowych listew ozdobnych - zgodnie z załączonym zdjęciem Nr 10 i Nr 11 h) wymurowanie kominów - ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej, i) ściany zewnętrzne lukarn należy wykończyć płytami OSB, papą oraz oblicówką z łupka, podbitka z desek, okna w lukarnach z drewna klejonego. j) wykonanie opierzeń dachu i orynnowania - z blachy miedzianej k) zamontowanie okien dachowych l) odtworzenie wystawki po wykonaniu robót rozbiórkowych dobudówki - wykonać zgodnie z fotografią Nr 12
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy. złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Spółdzielczym Banku Ludowym w Kępnie Oddział Łęka Opatowska Nr 47 1610 1188 0018 6977 2000 0003
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum 400 tyś. zł w zakresie: robót budowlanych związanych z wykonaniem remontu kapitalnego starego budynku obejmującego m.in. wymianę stropu, konstrukcji i pokrycia dachu lub wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych (budynków) lub robót budowlanych polegających na wykonaniu tzw. stanu surowego zamkniętego budynku z wykonaniem pokrycia dachu włącznie, 2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum 400 tyś. zł w zakresie: robót budowlanych związanych z wykonaniem remontu kapitalnego starego budynku obejmującego m.in. wymianę stropu, konstrukcji i pokrycia dachu lub wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych (budynków) CPV 45111220-6 lub robót budowlanych polegających na wykonaniu tzw. (stanu surowego zamkniętego budynku) z wykonaniem pokrycia dachu włącznie. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazaną osobę w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (deliktowe) o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leka-opatowska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach