Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
- Data zamieszczenia: 2020-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
al. Piasta 1
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
REGON: 52544100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pielęgnacja zieleni miejskiej i utrzymanie czystości placów zabaw na terenie miasta Złotowa” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 i w zał. nr 2A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3.W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak
Dodano: 2024-03-14 - Koszenie boisk sportowych i terenów zielonych na terenie Gminy Szydłowo
Dodano: 2024-03-11 - Koszenie trawników w mieście Piła w 2024 r. -(zadanie 1)
Dodano: 2024-03-08 - Usługa koszenia boisk sportowych i terenów zielonych na terenie Gminy Szydłowo
Dodano: 2023-04-22 - Koszenie traw i chwastów w pasach dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak
Dodano: 2023-03-14 - Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego – II koszenie
Dodano: - Koszenie terenów zieleni gminnej w ścisłym centrum, zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły
Dodano: 2021-03-01 - Koszenie terenów zieleni gminnej znajdujących się na osiedlach: Górne, Gładyszewo, Staszyce, Motylewo, Śródmieście w granicach administracyjnych miasta Piły
Dodano: 2021-02-19 - Koszenie terenów zieleni gminnej znajdujących się na osiedlach Koszyce, Zamoście, Podlasie w granicach administracyjnych miasta Piły
Dodano: 2021-02-19 - Koszenie terenów zieleni gminnej znajdujących się na osiedlach: Górne, Gładyszewo, Staszyce, Motylewo, Śródmieście w granicach administracyjnych miasta Piły
Dodano: 2020-12-31