Przetargi.pl
Koszenie trawników w mieście Piła w 2024 r. -(zadanie 1)

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, gen. Władysława Andersa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    gen. Władysława Andersa 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570766568
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie trawników w mieście Piła w 2024 r. -(zadanie 1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia powierzchni trawnikowych na terenach zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych ze zbiorem (zgodnie z wykazem terenów).2. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie dysponował wystarczającą ilością osób posiadających doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, tj.:- co najmniej 1 pracownik z wykształceniem min. średnim ogrodniczym posiadającym min. 2 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem prac),- 3 pracowników przeszkolonych w zakresie prac ogrodniczych z min. rocznym doświadczeniem w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.Zamawiający na etapie realizacji zadania będzie wymagał od Wykonawcy wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia (załącznik nr 3 do umowy) wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.3. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3 do SWZ).5. W trakcie realizacji zadania wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%. Za spełnienie warunku uznaje się także posiadanie pojazdu do nadzoru w terenie nad prowadzeniem prac, który spełnia wymagania ww. ustawy.6. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U.2022 poz.699 tekst jednolity) ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2022 poz.1297 tekst jednolity) oraz Uchwałą Nr XXXIV/346/20 Rady Miasta Piły z dnia 24 listopada 2020 r, w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły.7. Wykonawca w trakcie realizacji zadania będzie posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca w trakcie realizacji powyższego zadania musi znajdować się w rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt. 5 ustawy o odpadach.8. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do umowy.9. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 112 ustawy Pzp.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) Kompetencja lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) Zdolność techniczna lub zawodowaa) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2 zadania łącznie na min. 70 000,00 zł. odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje lub inne dokumenty sporządzone przed podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonywane).b) Potencjał sprzętowy wymagany od Wykonawcy:Wykonawca będzie zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót i zapewni należyte zapewni należyte wykonanie robót, czyli jakość i terminowość wykonania usług.Wykonawca przedstawi w ofercie zestawienie posiadanego sprzętu jaki firma jednocześnie deklaruje się użyć przy koszeniu (wraz z podaniem nr rejestracyjnego/ seryjnego danego sprzętu) terenów o powierzchni 643,15 a w tym:- kosiarka samojezdna z koszem– min. 2 szt.,- wykaszarka spalinowa – min. 3 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach