Przetargi.pl
Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy

Zarząd Oczyszczania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00-508 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48222770470 , fax. +48226282674
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Oczyszczania Miasta
    Al. Jerozolimskie 11/19
    00-508 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48222770470, fax. +48226282674
    REGON: 01035234600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zom.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie, pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej: autobusowych i tramwajowych zlokalizowanych na terenie m.st. Warszawy. Zamówienie podzielone jest na 3 części: część I Sprzątanie oraz pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na pętlach komunikacji miejskiej położonych na terenie lewobrzeżnej Warszawy. część II Sprzątanie oraz pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na pętlach komunikacji miejskiej położonych na terenie prawobrzeżnej Warszawy. część III Sezonowe ukwiecenie elementów małej architektury tj. kaskadowych konstrukcji kwietnikowych i donic. Do wykonywania prac polegających na sprzątaniu oraz pielęgnacji zieleni niskiej i wysokiej (dot. części I i II) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 5 do wzoru umowy (dla cz. I i II). Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji umowy określa załącznik nr 2 do wzoru umowy. Zakres prac i ceny jednostkowe określają załączniki nr 1/I, 1/II, 1/III do SIWZ. Lokalizacje pętli wraz z powierzchniami określa załącznik nr 3 do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) część I – 3.500,00 zł 2) część II – 2.000,00 zł 3) część III – 4.000,00 zł W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia – suma wadium dla tych części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony „Zakres prac i ceny jednostkowe” o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1/I – 1/III do SIWZ (w zależności od części na jakie składana jest oferta); 3) oświadczenie własne wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie wymienione w rozdziale VI. 2 niniejszej SIWZ (o ile dotyczy); 5) potwierdzenie wniesienia wadium; 6) pełnomocnictwo do udziału w aukcji elektronicznej – w przypadku, gdy takie upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 7) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach