Przetargi.pl
Pielęgnacja trawników dywanowych, krzewów i rabat bylinowych

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2787111, 12 2787132 , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2016-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 2787111, 12 2787132, fax. 122 787 110
    REGON: 000041683
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja trawników dywanowych, krzewów i rabat bylinowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pielęgnacji trawników dywanowych, krzewów i rabat bylinowych na terenach Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. zgodnie z „Planem pielęgnacji terenów zielonych Kopalni Soli Wieliczka S.A. opracowanym na rok 2017” z dnia 29 sierpnia 2016 r. (zwanym dalej „Planem pielęgnacji”),, którego autorem jest Pan Andrzej Gruszka, prowadzący działający pod firmą „Dr Inż. Andrzej Gruszka Pracownia Projektowania, Ekspertyz i Wdrożeń Ekologicznych „Sylwan-2””, 32-700 Bochnia, ul. Hillenbranda 15, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności we własnym zakresie wywiezie i zeskładuje skoszoną trawę oraz inne odpady powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.2. Prace pielęgnacyjne, w tym koszenie trawników, przycinanie krzewów winny być wykonywane w krótkim czasie, akcyjnie i starannie, bez pozostawiania odpadów na powierzchniach pielęgnacji. 2.3. Powierzchnia prowadzonych prac powinna być odpowiednio oznakowana w celu zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim. 2.4. Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym czynności w ramach realizacji zamówienia jednakową odzież ochronną spełniającą wymogi BHP oraz pozwalającą na identyfikację pracowników z firmą Wykonawcy. 2.5. Usługi świadczone przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia winny być wykonywane w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla Zamawiającego oraz osób trzecich. 2.6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy związane z jej wykonywaniem. Odpowiedzialność za wyrządzoną szkodę odnosi się również do poszkodowanych osób trzecich. 3. Obowiązki Stron 3.1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia z dołożeniem należytej staranności, na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w umowie, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, a także obowiązującymi przepisami BHP, 2) stałe utrzymanie w wysokim standardzie estetycznym terenów zielonych objętych zamówieniem, 3) prowadzenie prac z uwzględnieniem ruchu turystycznego i jego dobowego rozkładu, tj. w taki sposób, by prowadzone prace miały jak najmniejszy negatywny wpływ na ruch turystyczny, 4) stałe zabezpieczenie różnorodnego materiału sadzeniowego wysokiej jakości do planowanych oraz doraźnych nasadzeń roślin, 5) dokonanie uzupełnień i poprawek w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego podczas odbiorów wad, braków lub błędów w realizacji przedmiotu umowy, 6) zapewnienie realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające wszelkie wymagane uprawnienia i kwalifikacje, 7) przeszkolenia pracowników w zakresie obowiązującego w Kopalni Soli „Wieliczka” porządku i dyscypliny pracy oraz przepisów BHP; szkolenia będą prowadzone przez służby BHP Zamawiającego na jego koszt; szkolenia odbywać się będą raz w tygodniu, we wtorki lub w innym dniu tygodnia za zgodą Zamawiającego, 8) korzystania ze sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, 9) utrzymania porządku w czasie realizacji prac, jak również po ich zakończeniu w danym dniu, 10) prowadzenia prac w pełnej współpracy z przedstawicielami Zamawiającego, 11) realizacji przedmiotu umowy pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania prac prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków, zgodnie z art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1446 ze zm.), 12) zatrudniania osób wykonujących w ramach niniejszej umowy usługi objęte Planem pielęgnacji, wyłącznie na podstawie umów o pracę. 3.2. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia, 2) dokonywania odbiorów na zasadach określonych w umowie. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp. 4.1. Zamawiający wymaga zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji, z wyłączeniem osób pełniących funkcje kierownicze. 4.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących usługi pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji : a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; lub b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności pielęgnacji zieleni (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników); informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej lub odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi pielęgnacji zieleni, zgodnie z Planem pielęgnacji. 4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 4 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2016/IN/50. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach