Przetargi.pl
Pielęgnacja pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z podziałem na 3 części.

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2017-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z podziałem na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach (tekst jedn.:Dz. U. z 2015r.,poz. 2100 z późn. zm.–dalej: „Ustawa o lasach”. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert na 3 części tj: Część I Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona Część II Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych – rejon Skład Osowiec. Część III Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych – rejon Skład Hajnówka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że nie wymaga określonych cech usługi, dotyczących dostosowania usługi do potrzeb wszystkich użytkowników z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych w nawiązaniu do art. 30 ust. 9 pkt 1 i niniejszej treści SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgnacji pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG. Usługa została podzielona na trzy części: Część I Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona Część II Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych – rejon Skład Osowiec. Część III Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych – rejon Skład Hajnówka. Warunki ogólne Pasy i wały przeciwpożarowe na dzień odbioru muszą być oczyszczone z gałęzi, samosiejek, wykoszonych lub wyoranych traw, wrzosów itp.. Pielęgnacja pasów musi być wykonana poprzez orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową. W miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego pasy należy zmineralizować glebogryzarką ręczną. Szczegółowy zakres robót oraz ich częstotliwość określona została dla każdej części usługi w szczegółowym zakresie działania odrębnie, z uwagi na specyfikę przyrodniczą kompleksów. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego lub osoba przez niego wyznaczona wskaże Wykonawcy miejsce realizacji usługi. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi dostarcza do Infrastruktury 25 WOG listę pracowników i wykaz sprzętu uczestniczącego w zadaniu. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r, poz. 1502 ze zm.), zawartej na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby wykonującej w szczególności czynności: koszenie, wycinanie, rekultywacja przy czym: Wymagania dotyczące zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę 5a) rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: 5b) Dokumentowanie zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 5a) przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę: 5.1 Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt. 5a) (załącznik nr 7), z którymi zawarto umowę o pracę. 5.2 Termin na dostarczenie powyższego dokumentu: a) 3 dni robocze od dnia podpisania umowy; b) 3 dni robocze po dokonaniu zmiany pracownika w trakcie realizacji zamówienia; c) Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełniana warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zgodnie z projektem umowy, który stanowi załącznik do siwz. d) Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, o których mowa wyszczególnione są w zapisach projektu umowy załącznik do siwz. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. Wykonawca robót w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Pracownicy Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji usługi zostaną zapoznani przez przedstawiciela Użytkownika lub osobę przez niego upoważnioną z uregulowaniami dotyczącymi wstępu na obszar chroniony, z systemem przepustkowym, zakazami lub nakazami obowiązującymi na danym terenie, w tym używania telefonów komórkowych, wykonywania zdjęć, przyjmowania interesantów itp. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy realizujący usługę na terenie kompleksów wojskowych 2RBLog w Składach Hajnówka i Osowiec powinni okazać zaświadczenie o aktualnym szkoleniu w zakresie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010 rok o ochronie informacji niejawnych, zgodnie z Ustawą z 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r. poz.1167 t.j.). W przypadku braku zaświadczenia o szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych 2RBLog lub osobę przez niego upoważnioną. Szkolenie przeprowadzone będzie bezpłatnie. Terminy przeprowadzenia zabiegów określono szczegółowo w każdej części zadania. Wykonana usługa musi być potwierdzona protokołem odbioru. Brak zatwierdzonego protokołu będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi. Protokół odbioru usługi z każdego zabiegu jest załącznikiem do faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zamówienia wykonuje na własny koszt. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w czasie pracy. Usługi powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami branżowymi, przepisami ochrony środowiska i bez stworzenia zagrożeń dla zdrowia ludzi. Przewiduję się wizję lokalną w celu oszacowania stopnia trudności i warunków realizacji zadania. Część I – Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych na strzelnicy garnizonowej OC Zielona oraz ochrona przeciwpożarowa terenów przyległych do wału strzelnicy garnizonowej OC Zielona 1. Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Białystok. 2. Rodzaj prac do wykonania: 2.1. Mineralizacja istniejących pasów przeciwpożarowych o szerokości 3 m i szacunkowej długości 7,500 m (powierzchnia 2,250 ha) poprzez: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt 2.2. Wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym zmineralizowanego pasa ppoż (pow. 2,25 ha) 2.3. Wycinka samosiejek na terenie o łącznej powierzchni 2 ha w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz i wykoszenie trawy na terenie o łącznej powierzchni 8,5 ha w miejscach wskazanych przez Zamawiającego poprzez: a. wykoszenie trawy, chwastów oraz wycięciu samosiejek na wskazanej powierzchni, przy czym wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być wyższa niż 7 cm, a pozostałych pni po samosiejkach 10 cm, b. wykoszone trawy i chwasty należy zebrać i wywieźć na koszt Wykonawcy a wycięte samosiejki złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. c. wycince podlegają samosiejki – krzewy w wieku do 10 lat oraz samosiejki o obwodzie na wysokości 5 cm od podstawy . 3. Częstotliwość wykonywania zabiegów: a. mineralizacja pasów ppoż. – dwa razy w roku: I etap w terminie - do 05.06.2017r. II etap w terminie – od 01.10.2017r. 31.10.2017r. b. wycinka samosiejek i wykoszenie trawy – jeden raz w roku od 01.07.2017r. do 31.08.2017r. (szczegółowy termin zostanie ustalony z Zamawiającym) c. Wykonanie oprysków środkiem chwastobójczym – jeden raz w roku od 01.08.2017r do 15.08.2017r. Część II – Pielęgnacja pasów przeciwpożarowych – rejon Skład Osowiec. 1. Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Łomża. 2. Rodzaj prac do wykonania: Pielęgnacja pasów ppoż. przy budynkach magazynowych oraz pasów obwodnicy (łączna powierzchnia pasów 13,600 ha) poprzez wykonanie orki pługiem a w miejscach niedostępnych dla ciągnika rolniczego glebogryzarką ręczną, bronowanie przeoranych pasów wraz z oczyszczeniem terenu, oraz oczyszczeniem ogrodzenia obwodnicy usytuowanego na pasach ppoż. z wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek: a. przy budynkach magazynowych o szerokości 2 m i łącznej powierzchni 0,68 ha; b. wzdłuż ogrodzeń obwodnicy (pasy zewnętrzne i wewnętrzne) o szerokości 5 m, długości 15 240 m i łącznej powierzchni 7,62 ha c. wzdłuż ogrodzenia zewnętrznego kompleksu od strony drogi krajowej nr 65 o szerokości 2 m i długości 2 200m (powierzchnia 0,11 ha), szerokości 3 m i długości 575 m (powierzchnia 0,17 ha) d. pas ochronny usytuowany po obu stronach drogi wewnętrznej między ogrodzeniem o szerokości 7,00 m i długości 7200 m (powierzchnia 5,04 ha) 3. Zakres usługi obejmuje: a. orkę ciągnikiem z pługiem przyczepnym na głębokości 25-30 cm i przebronowanie broną talerzową, a w miejscach niedostępnych pas należy przeorać glebogryzarką ręczną, b. przeorany pas należy oczyścić z chwastów, samosiej i zalegających gałęzi, które Wykonawca wywozi na własny koszt, c. usuwanie wszelkiej wrastającej roślinności, chwastów i samosiejek z całej powierzchni ogrodzeń usytuowanych na pasach przeciwpożarowych. d. wykonanie oprysków wzdłuż ogrodzenia obwodnicy po każdym wykonanym zabiegu pielęgnacyjnym 4. Częstotliwość wykonywania zabiegów: I etap w terminie - do 05.06.2017r. II etap w terminie – od 01.07.2017r. 15.07.2017r. III etap w terminie - od 01.08.2017r. do 15.08.2017r. IV etap w terminie - od 15.09.2017r. do 30.09.2017r. Część III – Pielęgnacja wałów przeciwpożarowych – rejon Skład Hajnówka. 1. Każdorazowe wejście na teren kompleksu wojskowego Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Hajnówka. 2. Rodzaj prac do wykonania: Koszenie trawy na wałach przeciwpożarowych budynków magazynowych o łącznej powierzchni 6,875 ha. Wały przeciwpożarowe zostaną wskazane Wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji umowy. 3. Zakres usługi obejmuje: a. koszenie wałów do granic pasów ppoż. poszczególnych budynków, b. wygrabienie skoszonej trawy i wywiezienie jej na koszt Wykonawcy, c. uprzątnięcie podjazdów i opasek wokół budynków po koszeniu. 4. Częstotliwość wykonywania zabiegów – trzy razy w roku: I etap w terminie - do 05.06.2017r. II etap w terminie – od 01.07.2017r. do 20.07.2017r. III etap w terminie - od 10.09.2017r. do 20.09.2017r. WIZJA LOKALNA: Termin wizji lokalnej zostaje wyznaczony na dzień: • Część I- OC Zielona- 28.04.2017r. o godz. 09:00. Osoba do kontaktu Aneta MAZUR tel. 261 39 88 49 • Część II- Rejon Skład Osowiec- 28.04.2017r. o godz. 11:00. Osoba do kontaktu Tadeusz JANCZYŁO tel.261 38 61 06 • Część III- Rejon Skład Hajnówka- 28.04.2017r. o godz. 12:00. Osoba do kontaktu Paweł PATEJUK tel. 261 398 032 Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji. Zebranie o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego zachowując formę pisemną na adres e-mail: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl lub fax: 261 39 88 13.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251120-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1- 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). CZĘŚĆ 2- 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). CZĘŚĆ 3- 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc, pięćset złotych 00/100). 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 05 maja 2017r. r. do godz. 09:00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 23/PN/2017 –cz……. „Pielęgnacja pasów ppoż. i wałów przeciwpożarowych na terenach wojskowych administrowanych przez 25 WOG z podziałem na 3 części „ 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.5. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach