Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 12261725000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pielęgnacja i konserwacja zieleni niskiej i wysokiej w obiektach administrowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Pielęgnacja i konserwacja zieleni niskiej i wysokiej w obiektach administrowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących lokalizacjach: 1) Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, Warszawa. Teren ogrodu objęty jest ochroną konserwatorską wpisem do rejestru pod nr 1597 za decyzją z dnia 15.09.1996 r. wydaną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2) Zespół Rezydencjalny Parkowa, ul. Belwederska 46/50, Warszawa. 3) Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, Warszawa. 4) Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Grzesiuka 6,8,9, Warszawa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do złożenia: 1) Formularza Ofertowego - sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego (załącznik nr 7 do SIWZ); 2) Formularza cenowego - sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego (załącznik nr 1 do SIWZ); 3) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ); 4) Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 5) Pełnomocnictwa lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty 6) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
Dodano: 2024-07-05 - Utrzymanie czystości, porządku oraz konserwacja zieleni na terenach miejskich - 2 części/rejony
Dodano: 2024-07-01 - Zagospodarowanie terenów zielonych w Centrum Celestynowa
Dodano: 2024-06-24 - Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
Dodano: 2024-06-20 - Odcinkowe utrzymanie koryt cieków naturalnych na terenie Nadzoru Wodnego w Szczecinku.
Dodano: 2024-06-17 - Nasadzenia roślin - realizacja budżetu obywatelskiego na 2024 r.
Dodano: 2024-06-17 - Koszenie rowów melioracyjno-komunalnych w 2024 roku
Dodano: 2024-06-13 - Utrzymanie miejsc pamięci narodowej, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w okresie 1093 dni od dnia 23.12.2024 r.
Dodano: 2024-06-12 - Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
Dodano: 2024-06-06 - Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
Dodano: 2024-05-17