Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru przy budowie zintegrowanego węzła przesiadkowego w Paczkowie oraz rozbudowie ul. Średzkiej od torów kolejowych do DK 92 w Paczkowie w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swarzedz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru przy budowie zintegrowanego węzła przesiadkowego w Paczkowie oraz rozbudowie ul. Średzkiej od torów kolejowych do DK 92 w Paczkowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    (CPV: 71247000-1, 71000000-8) Zamówienie obejmuje: pełnienie wielobranżowego nadzoru przy: budowie zintegrowanego węzła przesiadkowego w Paczkowie oraz rozbudowie ul. Średzkiej od torów kolejowych do dk 92 w Paczkowie w systemie zaprojektuj i wybuduj Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest Program Funkcjonalno Użytkowy dla: budowy zintegrowanego węzła przesiadkowego w Paczkowie, rozbudowy ul. Średzkiej od torów kolejowych do dk 92 w Paczkowie. W zakres zamówienia wchodzi nadzór nad: robotami drogowymi, robotami wod-kan, robotami związanymi z przepustem robotami elektrycznymi, robotami telekomunikacyjnymi, robotami zieleniarskimi. W ramach umowy inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: przestrzegania Prawa Budowlanego w szczególności Art. 25., pilnowania aby Wykonawca i Zamawiający przestrzegali Prawa Budowlanego, kontrolowania prawidłowości wykonywania dokumentacji projektowej, przekazania placu budowy pod realizowaną inwestycję, zgodnie z zapisem umowy z wykonawcą, kontrolowania prawidłowości zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, kontrolowania zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nadzoru nad dostawą i montażem wyposażenia nadzorowanego obiektu, zapewnienia przez okres realizacji robót pełnej dyspozycyjności Inspektorów nadzoru inwestorskiego, zwłaszcza w sytuacjach koniecznych interwencji lub wystąpienia uchybień w realizowanych robotach i innych sprawach budowy, zapewnienia przez okres realizacji i rozliczania robót swojej obecności (lub pozostałych specjalistów branżowych) na budowie, weryfikacji i akceptacji otrzymanych od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów dotyczących budowy w tym m. in. harmonogramu rzeczowo-finansowego, rozliczeń rzeczowo-finansowych, miesięcznych raportów o postępie robót, rozliczenia końcowego a następnie sukcesywnego dostarczania do zamawiającego wraz z pozostałą dokumentacją potwierdzającą prawidłowość realizowania robót budowlanych w ramach zadania, monitorowania oraz sprawdzania zgodności prowadzonych robót z aktualnym harmonogramem rzeczowo-finansowym w tym postępu rzeczowo-finansowego, współpracy z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji, weryfikacją dokumentacji powykonawczej, pisemnym informowaniu Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, a przed rozpoczęciem wykonywania, konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych – w terminie 2 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, sporządzaniu protokołów konieczności w razie wystąpienia robót dodatkowych, sprawdzania kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, sprawdzania kosztorysów ofertowych podwykonawców, sporządzania dokumentacji fotograficznej na każdym etapie robót budowlanych oraz przed ich rozpoczęciem, dokumentacja fotograficzna zostanie przekazana zamawiającemu po zakończonych robotach, koordynacji i nadzoru nad rozruchem inwestycji i przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu, uczestnictwa w radach koordynacyjnych i budowy, w przypadku zejścia Wykonawcy z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę. kontrolowania rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowne, nadzór jest zobowiązany do przedkładania na żądanie Zamawiającego danych dotyczących postępu robót, pełnienia nadzoru w okresie gwarancji, weryfikacji złożonego zawiadomienia przez Wykonawcę do zarządcy ruchu o wprowadzeniu docelowej organizacji ruchu, sprawdzenia poprawności dopełnienia wszelkich formalności przez Zamawiającego lub działanie na podstawie pełnomocnictwa w imieniu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze w Rozdziale nr 3 SIWZ, b) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale nr 1 SIWZ Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – oryginał dokumentu lub jego kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach