Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Uzbrojenie gruntów Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Szczecinku.

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3714129 , fax. 094 3740254
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3714129, fax. 094 3740254
    REGON: 33092089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Uzbrojenie gruntów Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Szczecinku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) nad wykonaniem i oddaniem przewidzianego w umowie obiektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej :Uzbrojenie gruntów Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Szczecinku w następującym zakresie: 1. Uzbrojenie gruntów Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Szczecinku ul. Bugno-Koszalińska: 1/ Makroniwelacja terenu wraz z wycinką drzew 2/ Wykonanie dróg wraz z przebudową drogi krajowej nr 11 oraz stałą organizacją ruchu z wyłączeniem konstrukcji jezdni na odcinku od ul. Bugno do SSE ( od km 0+000,00 do km 0+854,86 ) i wyłączeniem chodnika na całym odcinku. 3/ Usunięcie kolizji kabla teletechnicznego 4/ Oświetlenie drogowe 5/ Kanalizacja deszczowa 6/ Zakres sprawowanego nadzoru inwestorskiego nie obejmuje sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Wykonywanie robót wymagało będzie koordynacji z robotami na sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej prowadzonymi przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinku. 2. Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Waryńskiego w Szczecinku: 1/ Wykonanie dróg wraz ze stałą organizacją ruchu z wyłączeniem chodnika na całym odcinku nowobudowanej drogi. 2/ Wykonanie kanalizacji deszczowej 3/ oświetlenie drogowe 4/ Zakres sprawowanego nadzoru inwestorskiego nie obejmuje sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Wykonywanie robót wymagało będzie koordynacji z robotami na sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej prowadzonymi przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinku. 3. Zakres wielobranżowego nadzoru inwestorskiego obejmuje następujące czynności: 1/ Zapoznanie się z dokumentacją projektowo - kosztorysową. 2/ Zgłaszanie wszelkich poprawek do opracowanej dokumentacji w celu prawidłowego wykonania zadania (błędy i wady dokumentacji) przed przystąpieniem do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru. 3/ Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy. 4/ Prowadzenie i udział w naradach koordynacyjnych oraz naradach technicznych na budowie. 5/ Wykazywanie inicjatywy osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz ujawniania występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałania. 6/ Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlano-wykonawczym, pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie do min. 3 pobytów tygodniowo na placu budowy wyczerpujących jednoznacznie rozwiązanie problemów. 7/ Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 8/ Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w ciągu 3 dni, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania potwierdzając wpisem w dzienniku budowy. 9/ Potwierdzanie w dzienniku budowy faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy /m. in. protokoły odbioru, faktury i kosztorysy wykonawcze/. 10/ Dopilnowanie wyznaczenia w terenie obiektów budowlanych przez służby geodezyjne potwierdzając powyższe w dzienniku budowy. 11/ Stwierdzenie wykonania przez służbę geodezyjną powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych potwierdzając powyższe w dzienniku budowy. 12/ Dokonywanie odbiorów częściowych robót i obiektów wg zasad ustalonych w umowie zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych. 13/ Uczestniczenie w odbiorze końcowym i przekazaniu do użytku - eksploatacji nadzorowanej inwestycji. 14/ Bezwzględną kontrolę i realizację umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych. 15/ Bezwzględną realizację w terminie harmonogramu rzeczowo-finansowego uzgodnionego między wykonawcą robót budowlanych a Zamawiającym. 16/ Informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji robót, a szczególnie w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w stosunku do dokumentacji i harmonogramu rzeczowo-finansowego. 17/ Stosowanie się do zaleceń Zamawiającego w zakresie zmian dokumentacji i wprowadzenia robót dodatkowych. Warunkiem przystąpienia przez wykonawcę robót budowlanych do robót dodatkowych jest uprzednie spisanie protokołu konieczności, zatwierdzenie go przez Zamawiającego oraz spisanie umowy. 18/ Sporządzenie ewentualnego protokołu konieczności robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych oraz sprawdzenia kosztorysów różnicowych. 19/ Zabezpieczenie i przekazanie Zamawiającemu dziennika budowy oraz dokumentacji powykonawczej. 20/ Kontrola prawidłowości wykonywania robót zgodnie z warunkami BHP, P. Poż. i Ochrony Środowiska. 21/ Wykonanie inwentaryzacji robót przerwanych oraz nowego przedmiaru robót w przypadku rozwiązania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych. 22/ Opracowanie i skompletowanie dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego zadania. 23/ Opracowanie i skompletowanie dokumentów niezbędnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy. 24/ Opracowanie i skompletowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 25/ Przekazanie Zamawiającemu ostatecznych dokumentów odbiorowych, o których mowa w p-kcie 22, 23 i 24 z oświadczeniem o ich kompletności i zgodności z wymogami Prawa budowlanego. 26/ Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy budowlane w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 27/ Organizowanie, prowadzenie i egzekwowanie ustaleń corocznych przeglądów gwarancyjnych przez cały okres gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych. 28/ Podjęcie realizacji całokształtu czynności związanych z przeprowadzeniem inwestycji wg. zasad i procedur wymaganych przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, w tym m. in.: 1) przestrzeganie zapisów umowy o dofinansowanie projektu w ramach RPO WZ; 2) sporządzanie w formie pisemnej i elektronicznej wniosków o płatność nie rzadziej niż raz na kwartał i nie częściej niż raz na miesiąc do 15 dnia miesiąca następującego po zakończeniu okresu którego dotyczy; 3) stosowanie się do obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów oraz informacji zamieszczanych w szczególności na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej RPO WZ, w tym Wytycznych dla Wnioskodawcy , a także innych dokumentów w ramach Programu; 4) przedstawianie na żądanie Instytucji Zarządzającej RPO WZ wszelkich dokumentów , informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu w wyznaczonym przez nią terminie; 5) przygotowywanie do instytucji RPO WZ prawidłowo wypełnionych części sprawozdawczych z realizacji projektu w ramach wniosków o płatność zgodnie z obowiązującymi wzorami, raz na kwartał w formie pisemnej i elektronicznej. 6) przekazywanie do Instytucji Zarządzającej RPO WZ wszelkich dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu , których Instytucja Zarządzająca RPO WZ zażąda w terminach zgodnych z zapisami umowy o dofinansowanie projektu. 4. Inwestycja prowadzona będzie w trzech etapach: 1/ Etap I - uzbrojenie gruntów Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Szczecinku ul. Bugno - Koszalińska w zakresie makroniwelacja terenu wraz z wycinką drzew- orientacyjny termin realizacji IV kwartał 2009 - II kwartał 2010; 2/ Etap II - budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej przy ul. Waryńskiego w Szczecinku- orientacyjny termin realizacji I kwartał 2010 - IV kwartał 2011; 3/ Etap III - uzbrojenie gruntów Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Szczecinku ul. Bugno - Koszalińska z wyłączeniem makroniwelacja terenu wraz z wycinką drzew- orientacyjny termin realizacji III kwartał 2010 - IV kwartał 2012. 5. Szczegółowy zakres inwestycji określa projekt budowlany stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. 2009-09-10, godz. 10.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275/. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie O/Szczecinek Nr 71 8566 1042 0001 2250 2000 0002. Oznacza to, że przed terminem składania ofert na koncie zamawiającego muszą się znaleźć pieniądze przelane tytułem wadium. 5. Zamawiający wymaga w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu wadium nieodwołalnego i bezwarunkowego, z którego wynika, że roszczenie Miasta Szczecinek zostanie zaspokojone bez obowiązku spełnienia jakichkolwiek warunków związanych z oceną zasadności roszczenia przez wykonawcę oraz warunków, które nie są w nim wymienione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat min. 1 usługi nadzoru inwestorskiego inwestycji współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nadzorowanych robót budowlanych w zakresie branży sanitarnej lub drogowej nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto. 4. Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń oraz niezbędną wiedzę do wykonywania zamówienia , potwierdzone wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w branżach: 1/ sanitarnej w zakresie sieci 2/ elektrycznej w zakresie instalacji 3/ drogowej Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 4. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 5. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie lub uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /konsorcjum, spółka cywilna/ zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy. W takim przypadku każdy z partnerów zobowiązany jest spełniać art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i każdy musi osobno złożyć dokumenty lub oświadczenia wymienione w sekcji VI 1, 2. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia mogą być złożone wspólnie. Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między uczestnikami konsorcjum a zamawiającym będą się odbywać za pośrednictwem pełnomocnika. Umowa regulująca współpracę - umowa konsorcjum musi w szczególności zawierać poniższe warunki: 1. Strony umowy z oznaczeniem lidera. 2. Cel zawarcia umowy. 3. Okres obowiązywania umowy konsorcjum. 4. Solidarną odpowiedzialność każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec zamawiającego za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego. A. Pozostałe oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1. Spis treści; 2. Wypełniony formularz ofertowy; 3. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom z określeniem rodzaju, zakresu i ilości robót; 5. Oryginał dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach