Przetargi.pl
Dostawa sprzętu telewizji dozorowej

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. T. A. Starzyńskiego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4803502
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie
    ul. T. A. Starzyńskiego 1 1
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4803502
    REGON: 00000222300151
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu telewizji dozorowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem: 1. 19 calowych monitorów LCD - 12 szt. 2. Kamer wewnętrznych - 8 szt. 3. Obiektywów do kamer wewnętrznych - 8 szt. 4. Kamery szybkoobrotowej - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, prowadzą działalność zgodną z charakterem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co oznacza, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy; 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić oddzielnie warunki określone w ust. 1 pkt 1 i 4 oraz łączne spełnienie warunków określonych w ust. 1 pkt 2 i 3. 4. Ocena spełnienia warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. 5. Brak wymaganych oświadczeń, dokumentów lub złożenie dokumentów zawierających błędy oraz niespełnienie minimalnych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży oryginały lub kserokopie niżej opisanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem oraz oświadczenia, uwierzytelnione przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy, c) wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres prowadzonej jest krótszy - w tym okresie, związanych z przedmiotem zamówienia, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania, d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wkonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak wyżej. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączą pełnomocnictwo uprawniające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu przez Wykonawcę jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach