Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwest. realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”

Gmina Krzeszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-065 Krzeszowice, Grunwaldzka 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzeszowice
    Grunwaldzka 4
    32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie
    REGON: 351555750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrzeszowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwest. realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa:Pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa sportowo rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”.Zamawiający w dniu 30.06.2023 r. zawarł umowę nr WIT.272.35.2023.436 dotyczącą realizacji zadania inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn.: „Budowa sportowo rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach” z wybranym Wykonawcą.W ramach świadczonej usługi należy zapewnić sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przez następujące osoby:a) KOORDYNATORA ZESPOŁU Inspektor nadzoru specjalności konstrukcyjno budowlanej,b) Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,c) Inspektora nadzoru specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Usługa świadczone będzie w trakcie realizacji inwestycji oraz w okresie gwarancyjnym, w zakresie obejmującym nadzorowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek oraz protokolarnym potwierdzaniu ich usunięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości:3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 0/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. -Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:1.4.1. posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego Wielobranżowego zakończonych i oddanych do użytkowania inwestycji polegających na budowie obiektu kubaturowego - basenu/aquaparku/pływalni o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3, każda.Uwagi:1) Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.2) Przez jedno zamówienie (jedną usługę) Zamawiający rozumie jedną umowę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania umów o mniejszej wielkości w celu osiągnięcia określonego warunku.3) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.4) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usługi od wymaganych przez Zamawiającego.5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał wartości usługi (informacyjnie), przedmiot (zakres prac zgodnie z warunkiem jw.), daty wykonania i odbiorców wymienionych usług oraz załączył dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 „Wykaz usług”.6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt. 1.4.1 powyżej może być spełniony wspólnie.1.4.2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:a) inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych pełniący funkcję Koordynatora Zespołu, posiadający uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego co najmniej przy dwóch zakończonych i oddanych do użytkowania inwestycji w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, polegających na budowie obiektu kubaturowego - basenu/aquaparku/pływalni o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 każda, ponadto będzie posiadał co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem inspektorów prowadzących nadzór nad inwestycjami budowlanymi kubaturowymi użyteczności publicznej np. szkoła, biblioteka, basen, itp.Uwaga:Zamawiający w Rozdziale 20 wskazał, że jednym z kryteriów oceny ofert jest doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych. W związku z tym należy wypełnić formularz ofertowy w części dotyczącej doświadczenia. Wymaga się dla spełnienia warunku wykazanie dwóch usług o parametrach jw. oraz doświadczenia zawodowego, wykazanie dodatkowych usług będzie podlegało ocenie. Funkcja inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych musi być wykonywana przez osobę wskazaną w formularzu ofertowym (brak opcji podwykonawstwa i zmiany inspektora przed podpisaniem umowy).b) inspektor nadzoru robót sanitarnych, posiadający uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadający doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla co najmniej dwóch zakończonych i oddanych do użytkowania inwestycji w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, polegających na budowie obiektu kubaturowego - basenu/aquaparku/pływalni o powierzchni lustra wody min. 300 m2 każdac) inspektor nadzoru robót elektrycznych, posiadający uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego co najmniej przy dwóch zakończonych i oddanych do użytkowania inwestycjach w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, polegających na budowie obiektu kubaturowego - basenu/aquaparku/pływalni o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 każda.Uwagi:1) Osoby winny mieć aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.). Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie przez ww. osoby stosownych uprawnień.2) Uwaga dotycząca stanowisk wskazanych powyżej: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanychw ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek jw. może być spełniony przez Wykonawców wspólnie.4) Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 „Wykaz osób”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach