Przetargi.pl
„Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w Pelplinie – z podziałem na 2 części”

Gmina Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, Plac Grunwaldzki 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pelplin
    Plac Grunwaldzki 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    REGON: 191675333
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Rewitalizacja zdegradowanego terenu w Pelplinie – z podziałem na 2 części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część 1 - Etap II - Zagospodarowanie terenów leśnych przy ul. Pólko.Etap realizowany w okresie od 12.2022 – 31.03.2023(w przypadku wydłużenia umowy na realizację robót budowlanych, nadzór obowiązuje do zakończenia robót budowlanych)Obejmuje zakresem:Zagospodarowanie terenów leśnych przy ul. Pólko.Szczegóły przewidzianego do realizacji zadania do objęcia nadzorem opisane w załączonym do zamówienia programie funkcjonalno – użytkowym.2) Część 2 - etap III - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy osiedlach Limanowskiego i Szpitalna.Etap realizowany w okresie od 12.2022 – 32.03.2023(w przypadku wydłużenia umowy na realizację robót budowlanych, nadzór obowiązuje do zakończenia robót budowlanych).Obejmuje zakresem:Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy osiedlach Limanowskiego i Szpitalna.Szczegóły przewidzianego do realizacji zadania do objęcia nadzorem opisane w załączonym do zamówienia programie funkcjonalno – użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:Część 1Inspektor wiodący 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności konstrulcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu terenu, w skład, którego wchodzi budowa lub przebudowa lub remont nawierzchni z kostki betonowej o pow. min. 200 m2 oraz ustawieniem elementów małej architektury (np.: ławki, kosze na śmieci).Część 2Inspektor wiodący 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności konstrulcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu terenu w skład, którego wchodzi budowa lub przebudowa lub remont nawierzchni z kostki betonowej o pow. min. 200 m2 oraz ustawieniem elementów małej architektury (np.: ławki, kosze na śmieci).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach