Przetargi.pl
Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu dla Kontraktu W5 i W5A realizowanego w ramach Projektu: Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów - budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-194 Knurów, ul. Szpitalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3300150, 3300168 , fax. 032 3300169
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 11 11
    44-194 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3300150, 3300168, fax. 032 3300169
    REGON: 27657551900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.knurow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sektor wodny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu dla Kontraktu W5 i W5A realizowanego w ramach Projektu: Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów - budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego następujących usług: 1) Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla Robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego (FIDIC - czerwona książka) łącznie z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru zgodnie z polskim prawem budowlanym przy realizacji Kontraktu W5. 2) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z polskim prawem budowlanym przy realizacji Kontraktu W5A. 3) Wspieranie działań Jednostki Realizującej Projekt (JRP) poprzez pomoc w sporządzaniu Wniosków o płatność, udział w kwalifikacji kosztów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi, monitorowanie zgodności robót z Kontraktem, rzetelne raportowanie, bieżącą sprawozdawczość na podstawie własnej oceny- dotyczy Kontraktu W5 i W5A. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Termin wykonania zamówienia: Datą rozpoczęcia realizacji Umowy jest dzień jej zawarcia, chyba że nie rozpoczęto jeszcze realizacji Kontraktu W5 lub W5A. W takim wypadku, datą rozpoczęcia wykonywania Umowy jest data zawarcia pierwszego z nich. Realizacja zamówienia obejmuje prace wykonywane przed rozpoczęciem robót budowlanych, podczas realizacji Kontraktów i będzie trwała do dnia odbioru robót budowlanych. Okres realizacji nie obejmuje Okresu Zgłaszania Wad. Okres kwalifikowania wydatków dla Projektu kończy się dnia 31.12.2015 r. Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 01.07.2014 r. Przewidywany termin zakończenia realizacji zamówienia: 30.06.2015 r. Proponowany harmonogram robót budowlanych przedstawia się następująco : 1) Kontrakt W5: Czas na ukończenie robót do 31 maja 2015 r. Czas na ukończenie Odcinków: Odcinek nr 1 2 miesiące od daty zawarcia Kontraktu Odcinek nr 2 do 31 października 2014 r. Odcinek nr 3 do 31 marca 2015 r. Odcinek nr 4 do 31 maja 2015 r. Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 06.2014 r. Przewidywany termin zakończenia realizacji zamówienia: 30.06.2015 r. 1) Kontrakt W5A: Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 01.2015 r. Przewidywany termin zakończenia realizacji zamówienia: 30.06.2015 r. W przypadku odrzucenia przez uprawnioną Instytucję lub wniesienia zastrzeżeń do Wniosku o Płatność Końcową Inżynier Kontraktu w każdym czasie udzieli Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej pomocy w sporządzeniu nowego Wniosku lub wniesieniu odpowiednich zmian do ww. dokumentów, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. 2. Wysokość wadium: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 69 1020 2401 0000 0202 0180 2354 z dopiskiem: Wadium - nr sprawy JRP/ZP/04/2014 4. Wadium wnoszone w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Knurowie, w Kasie. 5. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwik.knurow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach