Przetargi.pl
Pełnienie obsługi geodezyjnej Gminy Brodnica w roku 2010.

Urząd Gminy Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13 A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4984056 w. 36 , fax. 056 4982806
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brodnica
    ul. Zamkowa 13 A 13 A
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4984056 w. 36, fax. 056 4982806
    REGON: 00053423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obsługi geodezyjnej Gminy Brodnica w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obsługi geodezyjnej Gminy Brodnica w roku 2010 w następującym zakresie: 1) Mapy sytuacyjno - wysokościowe do 1 ha w orientacyjnej ilości 5 szt. niezależnie od skali w wersji papierowej i elektronicznej. 2) Mapy sytuacyjno - wysokościowe powyżej 1 ha w wersji papierowej i elektronicznej w skali: - 1:500 lub 1:1000 w orientacyjnej ilości 50 ha, - 1:5000 w orientacyjnej ilości 2 ha. 3) Wytyczenie obiektu: - do 100 mb w orientacyjnej ilości 5 szt, - każde następne 100 mb w orientacyjnej ilości 25 szt, - naziemne elementy uzbrojenia terenu (np. studzienki kanalizacyjne, latarnie uliczne) w orientacyjnej ilości 60 sztuk, - budynek lub budowla na jednej działce w orientacyjnej ilości 2 sztuk 4) Inwentaryzacja powykonawcza: - do 100 mb w orientacyjnej ilości 50 mb, - powyżej 100 mb w orientacyjnej ilości 1.500 mb, - naziemne elementy uzbrojenia terenu (np. studzienki kanalizacyjne, latarnie uliczne) w orientacyjnej ilości 60 sztuk, - budynek lub budowla na jednej działce w orientacyjnej ilości 2 szt. 5) Wykonanie podziałów nieruchomości wraz ze sporządzeniem dokumentacji do celów prawnych: - za pierwszą działkę wydzieloną działkę z KW w orientacyjnej ilości 5 działek, - za następną wydzieloną działkę w orientacyjnej ilości 30 działek. 6) Rozgraniczenia nieruchomości: - za pierwsze cztery punkty graniczne (komplet - 4 punkty) w orientacyjnej ilości 15 kompletów, - za każdy następny punkt w orientacyjnej ilości 30 punktów. 7) Wznowienie granic w orientacyjnej ilości 40 punktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712221001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1)Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach