Przetargi.pl
Pełnienie obsługi geodezyjnej dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obsługi geodezyjnej dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przemiotem zamówienia jest pełnienie obsługi geodezyjnej, które wystapią w okresie od listopada 2009 roku do 31 grudnia 2011 r. polegajace na podziałach gru ntów, csaleniach, rozgraniczeniach i wznowieniach znaków granicznych, tyczeniu obiektów budowlanych, inwentaryzacji urządzeń podziemnych, obiektów budowlanych, sporządzanie map dla celów projektowych itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712221001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; prowadzą działalnośc określoną wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przez minimum pięć lat w zakresie geodezji i kartografii, spełniaja wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępoiwania wykonali minimum dwie usługi porównywalne z charakterem i wielkością do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 50 tys. złotych każda, wykażą się zatrudnieniem minimum pięciu osób zdolnych do realizacji zamówienia, w tym trzy osoby z uprawnieniami zawodowymi, wykażą roczny obrót finansowy nie mniejszy niz 500 tys. złotych za okres ostatnich trzech lat, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oswiadczenie o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, oświadczenie zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykaz podmiotów, któr uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, wykaz wykonanych minimum dwóch usług o wartości min 50.000 zlotych każda w okresie ostatnich trzech lat, wykaz kadry technicznej, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia, aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywolnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wyceniony załącznik nr 1A

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach