Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Wisznice w ramach realizacji projektu – Rewitalizacja obszarów zdegradowanych na terenie gminy Wisznice

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 782 102 , fax. 833 782 039
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 833 782 102, fax. 833 782 039
    REGON: 30237753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Wisznice w ramach realizacji projektu – Rewitalizacja obszarów zdegradowanych na terenie gminy Wisznice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, elektrycznymi, sanitarnymi, montażowymi, drogowymi wykonywanymi w ramach zadań, które zostały zaplanowane do realizacji przez Gminę Wisznice w ramach projektu „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych na terenie gminy Wisznice”. 2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: – 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi. 3. Zamówienie składa się z czterech zadań, a jego przedmiotem jest „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Wisznice w ramach realizacji projektu – Rewitalizacja obszarów zdegradowanych na terenie gminy Wisznice” polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją niżej wymienionych zadań: Zadanie 1: Adaptacja budynku w centrum Wisznic na cele socjalne oraz komercyjne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. Zadanie 2: Budowa budynku socjalnego w miejscowości Wisznice. Zadanie 3: Przebudowa i nadbudowa budynku socjalnego na stadionie sportowym w Wisznicach. Zadanie 4: Utworzenie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego z miejscami hospicjalnymi. 4. Zadanie 1 – Adaptacja budynku w centrum Wisznic na cele socjalne oraz komercyjne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. Zadanie obejmuje przebudowę budynku w centrum miejscowości Wisznice wraz z adaptacją na cele socjalne (mieszkania treningowe, gabinety rehabilitacyjne) oraz komercyjne (sala kinowa) wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu – przebudową drogi wewnętrznej, wykonaniem chodników i utwardzeń, ustawieniem wiaty przystankowej, montażem placu zabaw dla dzieci oraz wykonaniem instalacji monitoringu. Przedmiotowy budynek to obiekt wykonany w technologii tradycyjnej murowej, niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny (parter i piętro) z poddaszem nieużytkowym, dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Projektowana budynek od strony północno-zachodniej ze względu na lokalizację po granicy działki i południowo- wschodniej ze względu na odległość do budynku drewnianego posiada ścianę oddzielenia pożarowego ocieploną wełną. Na parterze budynku przewidziano kino oraz mieszkania treningowe dla czterech osób, na piętrze sale do rehabilitacji oraz gabinety zabiegowe. Zaopatrzenie budynku w energię elektryczną, wodę z sieci zbiorczych, odprowadzenie nieczystości ciekłych do sieci kanalizacyjnej. Zaopatrzenie budynku w ciepło poprzez pompę ciepła z pionowymi wymiennikami o głębokości poniżej 100m. Powierzchnia terenu - 435,00 m2 Powierzchnia zabudowy - 260,38 m2 Powierzchnia utwardzeń, schodów - 124,21 m2 Powierzchnia biologicznie czynna - 50,41 m2 Powierzchnia użytkowa - 410,53 m2 W ramach zadania zostanie przebudowana droga wewnętrzna szerokości 6,0m na długości 195m. W ramach prac zostanie rozebrana istniejąca nawierzchnia, następnie będzie wykonana podbudowa pomocnicza z betonowa i zasadnicza z kruszywa. Na podbudowie zostaną ułożone dwie warstwy betonu asfaltowego – wiążąca i ścieralna. Ponadto wzdłuż drogi zostaną wykonane chodniki z kostki granitowej o powierzchni 450m2. Chodniki zostaną ułożone na podbudowie cementowo-piaskowej. Od strony jezdni zostaną obramowane krawężnikiem granitowym. W ramach prac centrum Wisznic zostanie objęte monitoringiem. Zostanie zamontowanych 12 kamer zewnętrznych i 2 wewnętrzne, 7 na budynkach należących do Gminy Wisznice, 3 w parku na istniejących słupach, dwie (na siłowni zewnętrznej) na masztach z zasilaniem fotowoltaicznym. Ponadto dwie kamery wewnętrzne będą monitorowały wejścia do budynku Urzędu Gminy. W ramach prac w parku zostaną zamontowane cztery urządzenia do zabawy dla dzieci – plac zabaw. W ramach prac na utwardzonym terenie zostanie zamontowana prefabrykowana wiata przystankowa długości około 5,0 m. Szacowana wartość robót brutto: 3 021 285,30 zł. 5. Zadanie 2 – Budowa budynku socjalnego w miejscowości Wisznice. Zadanie obejmuje budowę parterowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne, po uprzedniej rozbiórce istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego. W budynku zlokalizowanych będzie 5 mieszkań socjalnych, dostosowanych do potrzeb osób z grup marginalizowanych, w tym osób niepełnosprawnych. Projektowany budynek mieszkalny – socjalny jest budynkiem parterowym bez poddasza użytkowego oraz bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowymi. W projektowanym budynku na parterze znajduje się pięć lokali mieszkalnych – socjalnych w tym dwa przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie kotłowni na opał stały – pelet – ze składem opału zaprojektowane z osobnym wejściem z zewnątrz budynku. Powierzchnia terenu - 1 994,00 m² Powierzchnia zabudowy - 257,02m² Powierzchnia utwardzeń (bez ekokraty) - 215,87 m² Powierzchnia zieleni (biologicznie czynna) - 1 521,11 m² Powierzchnia użytkowa - 210,94 m2 Szacowana wartość robót brutto: 1 043 427,34 zł. 6. Zadanie 3 – Przebudowa i nadbudowa budynku socjalnego na stadionie sportowym w Wisznicach. Zadanie obejmuje rozbudowę, przebudowę i remont budynku socjalnego na stadionie sportowym. Zaprojektowany budynek to obiekt parterowy z częściowo użytkowym poddaszem, niepodpiwniczony. Zaopatrzenie budynku w ciepło poprzez pompę ciepła z pionowymi wymiennikami o głębokości poniżej 100m. Powierzchnia zabudowy istniejącej - 105,73 m2 Powierzchnia zabudowy projektowanej - 253,31 m2 Powierzchnia użytkowa - 344,67 m2 Kubatura - 2 443,79 m3 Szacowana wartość robót brutto: 1 178 239,26 zł. 7. Zadanie 4 – Utworzenie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego z miejscami hospicjalnymi. Zadanie obejmuje zaadoptowanie na potrzeby zakładu opiekuńczo-leczniczego z miejscami hospicjalnymi istniejącego budynku będącego w stanie surowym zamkniętym, poprzez przeprowadzenie prac budowlanych, których główny zakres obejmuje uzupełnienie robót dekarskich, naprawę i uzupełnienie uszkodzonej izolacji cieplnej ścian, wykonanie wyprawy elewacyjnej, ocieplenie stropu, dokończenie tynków, wykonanie okładzin ścian, wykonanie podłoży i posadzek, instalacji wod-kan, c.o. (z kotłownią), częściowa rozbiórka i wykonanie nowych ścianek działowych, montaż osprzętu instalacyjnego, montaż stolarki wewnętrznej, budowa szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego, zagospodarowanie terenu wokoło budynku – utwardzenia, zieleń, budowę zadaszenia na podjeździe przed wejściem głównym. Ogrzewanie budynku kotłownią zasilaną gazem, kotłownia zlokalizowaną w obiekcie, zbiorniki gazu na zewnątrz. Odprowadzenie wód powierzchniowe. Przedmiotowy budynek to obiekt wykonany w technologii tradycyjnej murowej w głównej bryle parterowy z poddaszem nieużytkowym, z jednym skrzydłem piętrowy (parter + I piętro). Powierzchnia terenu - 8 919,52 m² Powierzchnia zabudowy - 2 440,00 m² Powierzchnia utwardzeń - 3 391,31 m² Powierzchnia zieleni - 3 088,21 m² Powierzchnia użytkowa - 2 383,5 m2 Szacowana wartość robót brutto: 5 747 553,48 zł. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 11. Zamawiający nie wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących zamówienie. 12. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ, 3) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).. 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Urzędu Gminy w Wisznicach prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Wisznicach nr r-ku 20 8055 0006 0000 1355 2000 0012, (w tytule przelewu należy wpisać „Wadium – Znak sprawy: IBMG-IV.271.3.2020”. 2) w poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych i okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych oraz określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych oraz określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zwrot wadium – zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach