Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem instalacji odpylającej, instalacji odsiarczania i odazotowania spalin umożliwiających spełnienie wymogów nowych norm z zakresu ochrony środowiska w instalacji Ciepłownia Miejska w Pabianicach

Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. św. Rocha
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 225 93 00 , fax. 42 225 93 04
  • Data zamieszczenia: 2019-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o.o.
    ul. św. Rocha 8
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 225 93 00, fax. 42 225 93 04
    REGON: 10015204300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zec.pabianice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem instalacji odpylającej, instalacji odsiarczania i odazotowania spalin umożliwiających spełnienie wymogów nowych norm z zakresu ochrony środowiska w instalacji Ciepłownia Miejska w Pabianicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pełnienia obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w Zakładzie Energetyki Cieplnej Spółka z o. o. w Pabianicach w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. „Wykonanie instalacji odpylającej, instalacji odsiarczania i odazotowania spalin umożliwiających spełnienie wymogów nowych norm z zakresu ochrony środowiska w instalacji Ciepłownia Miejska w Pabianicach”. 2. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót budowlanych, ma zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru posiadających stosowne uprawnienia w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robót budowlanych. 3. Prace budowlano – instalacyjne, dla których będzie prowadzony nadzór inwestorski obejmują w szczególności wykonanie następujących robót: a) modernizację istniejących instalacji odpylania spalin - budowa nowego stopnia odpylania spalin - filtrów workowych - Układ dwóch filtrów pracujących na ilości spalin z trzech źródeł, b) montaż instalacji odazotowania spalin metodami pierwotnymi wspomaganymi metodą wtórną SNCR dla kotłów K1 i K4, c) budowę instalacji odsiarczania spalin metodą półsuchą - Układ dwóch instalacji pracujących na dla kotłów K1, K3 i K4, d) instalacja mediów pomocniczych. 4. Informacje pomocnicze: a) Wartość robót, których dotyczy nadzór inwestorski jest określona na kwotę 36 372 476,21 zł netto. b) Zakres wykonywanych przez wykonawcę prac szczegółowo określają: - Program funkcjonalno – użytkowy (dokument stanowiący element dokumentacji przetargowej na etapie wyboru generalnego wykonawcy prac), - Dokumentacja projektowa, której zakres został zdefiniowany w Rozdziale 2.1.3.1 od pkt. 1) do 10) Programu funkcjonalno - użytkowego (dokument opracowany przez wybranego wykonawcę robót budowlanych na etapie realizacji umowy). 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ul. Konstantynowska 62, 95-200 Pabianice. 6. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: a) realizacja obowiązków przypisanych Nadzorowi Inwestorskiemu zawartych w umowie na realizację robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SIWZ) b) prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; c) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, w tym zwoływane z inicjatywy przedstawiciela Zamawiającego; d) przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu, przygotowywania projektów korespondencji związanej z prowadzonymi robotami na rzecz administracji i organów kontrolnych; e) inicjowanie lub opiniowanie propozycji zmian do umowy, lub realizacji robót dodatkowych (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp), w tym weryfikacji konieczności ich wykonania, zgodności z przepisami prawa, przygotowania niezbędnej dokumentacji. W tym samym zakresie Wykonawca będzie zobowiązany w przypadku konieczności zastosowania zamiennych rozwiązań i materiałów, bądź to w przypadku ujawnienia wad dokumentacji projektowej. f) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót; g) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym; h) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; i) zarządzanie zespołem branżowych inspektorów nadzoru j) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; k) terminowe przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych, w tym opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca w tym zakresie z Inwestorem, projektantem i wykonawcą robót budowlanych; l) podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; m) w okresie 1 roku od odbioru końcowego robót budowlanych wspieranie działań Zamawiającego mającego na celu realizację obowiązków wykonawcy robót budowlanych wynikających z gwarancji i rękojmi poprzez: - wsparcie zamawiającego w procesie zgłoszenia ewentualnych braków i usterek, - nadzór nad działaniami wykonawcy robót budowlanych mających na celu usunięcie zgłoszonych usterek - uczestniczenie w odbiorze robót usterkowych - udział w dwóch przeglądach powykonawczych, po upływie 6 miesięcy i 1 roku od zakończenia robót budowlanych i sporządzenie protokołu z dokonanego przeglądu. n) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii przedstawiciela Zamawiającego, autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie dokumentacji rozliczeń finansowych z wykonawcą, ewentualnymi podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - bieżąca weryfikacja umów z ewentualnymi podwykonawcami, - opiniowanie, weryfikacja dokumentów i doradztwo na rzecz inwestora w odniesieniu do form zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawców (art. 29 ust. 3a ustawy PZP), - opracowanie dokumentacji dotyczącej końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w szczególności przedstawienie pisemnego sprawozdania dotyczące postępu robót budowlanych, lub przedstawienie opinii w odniesieniu do sprecyzowanego aspektu prowadzonych robót budowlanych przygotowywane - na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego - zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystawienie dowodów OT, PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót. 7. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z kierownikiem obiektu) wizji lokalnej. 8. Kody CPV: 8.1. Główny: 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 8.2. Dodatkowe: 71.31.80.00-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 9. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Przy czym Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe nie częściej niż raz na miesiąc, w zależności od procentowego zawansowania nadzorowanych robót budowlanych. Wysokość procentowego zaawansowania nadzorowanych robót budowlanych ustalana będzie przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego w odniesieniu do rzeczywiście wykonanych robót. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości umowy, a faktura końcowa wynosząca 20% zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, punkt 1, podpunkt a) i b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w zakresie którym dotyczą danego wykonawcy), - zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 5.4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach