Gmina Pabianice ogłasza przetarg
- Adres: 95200 Pabianice, ul. Torowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676 , fax. 422 139 660
- Data zamieszczenia: 2018-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
ul. Torowa 21
95200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2139660, 2139676, fax. 422 139 660
REGON: 47205780400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pabianice.gmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad rozbudową budynku Szkoły Podstawowej w Petrykozach o salę gimnastyczną i sale dydaktyczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pełnienia obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w Szkole Podstawowej w Petrykozach 2. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót budowlanych, ma zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru posiadających stosowne uprawnienia w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robót budowlanych. 3. Prace budowlano – instalacyjne, dla których będzie prowadzony nadzór inwestorski obejmują w szczególności wykonanie robót budowlano – instalacyjnych związanych z rozbudową budynku o salę gimnastyczną, przebieralnie i sanitariaty, magazyn sprzętu sportowego, sale lekcyjne, pomieszczenia sanitarne – wc uczniów i nauczycieli, pokój logopedy, szkolną wypożyczalnię książek, pomieszczenie porządkowe. Inwestycja obejmuje również rozbudowę ciągów pieszych i pieszo-jezdnych łączących starą część szkoły z rozbudową. Polega również na budowie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, zbiornika szczelnego na ścieki (szamba), zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazu wraz ze zbiornikiem podziemnym na gaz o pojemności 6 400 l, likwidację instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i szamba, instalacje wewnętrzne wentylacji mechanicznej z rekuperacją, instalacje wewnętrzne elektryczne, co, cwu, wody i kanalizacji oraz parking na 21 miejsc parkingowych. 4. Informacje pomocnicze: a) Wartość robót, których dotyczy nadzór inwestorski została określona na kwotę 6 686 521,94 zł brutto. b) Zakres wykonywanych przez wykonawcę prac (robót budowlanych) szczegółowo określają: - Projekt budowlany, - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiary robót. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Petrykozy, działki nr 47/4, 45/1 i 46/1 obręb Petrykozy, gmina Pabianice. 6. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: a) realizacja obowiązków przypisanych Nadzorowi Inwestorskiemu zawartych w umowie na realizację robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SIWZ) b) prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; c) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, w tym zwoływane z inicjatywy przedstawiciela Zamawiającego; d) przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu, przygotowywania projektów korespondencji związanej z prowadzonymi robotami na rzecz administracji i organów kontrolnych; e) inicjowanie lub opiniowanie propozycji zmian do umowy, lub realizacji robót dodatkowych (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp), w tym weryfikacji konieczności ich wykonania, zgodności z przepisami prawa, przygotowania niezbędnej dokumentacji. W tym samym zakresie Wykonawca będzie zobowiązany w przypadku konieczności zastosowania zamiennych rozwiązań i materiałów, bądź to w przypadku ujawnienia wad dokumentacji projektowej. f) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót; g) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym; h) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; i) zarządzanie zespołem branżowych inspektorów nadzoru j) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; k) terminowe przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych, w tym opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca w tym zakresie z Inwestorem, projektantem i wykonawcą robót budowlanych; l) podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; m) w okresie 1 roku od odbioru końcowego robót budowlanych wspieranie działań Zamawiającego mającego na celu realizację obowiązków wykonawcy robót budowlanych wynikających z gwarancji i rękojmi poprzez: - wsparcie zamawiającego w procesie zgłoszenia ewentualnych braków i usterek, - nadzór nad działaniami wykonawcy robót budowlanych mających na celu usunięcie zgłoszonych usterek - uczestniczenie w odbiorze robót usterkowych - udział w dwóch przeglądach powykonawczych, po upływie 6 miesięcy i 1 roku od zakończenia robót budowlanych i sporządzenie protokołu z dokonanego przeglądu. n) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii przedstawiciela Zamawiającego, autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie dokumentacji rozliczeń finansowych z wykonawcą, ewentualnymi podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - bieżąca weryfikacja umów z ewentualnymi podwykonawcami, - opiniowanie, weryfikacja dokumentów i doradztwo na rzecz inwestora w odniesieniu do form zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawców (art. 29 ust. 3a ustawy PZP), - opracowanie dokumentacji dotyczącej końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w szczególności przedstawienie pisemnego sprawozdania dotyczące postępu robót budowlanych, lub przedstawienie opinii w odniesieniu do sprecyzowanego aspektu prowadzonych robót budowlanych przygotowywane - na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego - zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystawienie dowodów OT, PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót. 7. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 8. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Przy czym Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe nie częściej niż raz na miesiąc, w zależności od procentowego zawansowania nadzorowanych robót budowlanych. Wysokość procentowego zaawansowania nadzorowanych robót budowlanych ustalana będzie przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego w odniesieniu do rzeczywiście wykonanych robót. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości umowy, a faktura końcowa wynosząca 20% zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI 6.1. a) – b) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5.5.1) SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ” Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – ORLIK 2012” Powiatu Tomasowskie
Dodano: 2024-07-16 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 4304E, 4346E, 4313E.
Dodano: 2024-06-05 - DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo
Dodano: 2024-04-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza
Dodano: 2023-11-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-10-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii.”
Dodano: 2023-10-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zad „Opracowanie dokumentacji technicznej i budowa instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 120 kWp na Oczyszczalni Ścieków i SUW w Łęczycy.”
Dodano: 2023-07-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-05-13