Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków kierownika projektu nad realizacją inwestycji: Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała. Zadanie realizowane w: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2013-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków kierownika projektu nad realizacją inwestycji: Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała. Zadanie realizowane w: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków Kierownika projektu pn. Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i uczennic szkół z obszarów wiejskich Gminy Wisznia Mała w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy POKL.09.01.02.02-02-129/12-00. 2.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków związanych z realizacją projektu, o którym mowa w § 1, tj. m.in. spraw organizacyjnych, przeprowadzenia rekrutacji, promocji, monitoringu projektu i beneficjentów ostatecznych, rozliczenia i ewaluacji projektu. 3.Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji kierownika projektu w następujących placówkach: -Szkoła Podstawowa w Wiszni Małej -Szkoła Podstawowa w Psarach -Zespół Szkół w Krynicznie (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum). 4.Wykonawca umowy, będący jednocześnie Kierownikiem Projektu, jest zobowiązany do realizacji Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-02-129/12-00 podpisaną przez Gminę Wisznia Mała z Województwem Dolnośląskim w dniu 23.04.2013r.w tym m.in. do: a)Zarządzania i nadzorowania realizacji zadań wszystkich etapów projektu; b)Nadzorowania realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ( dalej PO KL), przez co Zamawiający rozumie koordynację, realizację, nadzór projektu zgodnie z dokumentacją programową obejmującą wszystkie uregulowania dotyczące wykonywania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL w tym interpretacje , zasady, wytyczne, instrukcje), zgodnie z przepisami prawa krajowego i Unii Europejskiej oraz umową i wnioskiem o dofinansowanie projektu; c)Bieżącej współpracy z Instytucją Pośredniczącą (dalej IP), w tym bieżące wysyłanie korespondencji, przez co Zamawiający rozumie współpracę z Instytucjami nadrzędnymi nadzorującymi realizację projektu tj. Instytucją Pośredniczącą, Wdrażającą, Kontrolującą, Audytującą bądź inną. W szczególności utrzymanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przygotowanie i przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszelkich obowiązujących dokumentów; d)Sporządzania wniosków o płatność zgodnie z obowiązującymi przepisami PO KL, przez co Zamawiający rozumie przygotowywanie części merytorycznej i zatwierdzanie kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składanie wniosków o płatność (w tym końcowego) w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej- tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucji Pośredniczącej po zakończeniu realizacji projektu, a także przygotowywanie sprawozdań związanych z projektem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wniosku o płatność celem akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 10 dni od daty upływu terminu złożenia wniosku określonego w harmonogramie. e)Promocji projektu, reprezentowanie projektu na zewnątrz przez co Zamawiający rozumie promocję projektu zgodnie z planem komunikacji oraz wytycznymi dot. oznakowania projektów w ramach PO KL, w tym umieszczanie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach związanych z realizacją projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; f)Kontroli prowadzonych zajęć dydaktycznych, przez co Zamawiający rozumie zarządzanie uczestnikami projektu w celu realizacji zamierzeń opisanych we wniosku o dofinansowanie; g)Współpracy z jednostką /osoba wskazaną przez Zamawiającego ds. finansowo - księgowych, przez co Zamawiający rozumie ścisłą współpracę z jednostką wskazaną przez Zamawiającego do prowadzenia rozliczeń finansowo - księgowych projektu, w tym przestrzeganie instrukcji i regulaminów wewnętrznych; h)Nadzoru nad terminowością i prawidłowością prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektu, przez co Zamawiający rozumie opisywanie faktur w zakresie merytorycznym oraz sporządzanie i nadzór nad sprawozdaniami i raportami o rzeczowym postępie realizacji projektu, prowadzenie zgodnej z wytycznymi archiwizacji dokumentów projektu, kontrola wydatkowania środków, dokonywanie zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach PO KL; i)Zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, przez co Zamawiający rozumie kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, zarządzaniem przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Koordynatorami projektu; j)Weryfikowania dokumentów, które powstały w projekcie, pod względem merytorycznym, przez co Zamawiający rozumie prowadzenie korespondencji i przygotowywanie dokumentów na użytek realizacji projektu; k)Nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu przez co Zamawiający rozumie prowadzenie dokumentacji projektu; sporządzanie i nadzór nad zatwierdzaniem sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektu; zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie; l)Dbałości o zgodność wszystkich działań z wytycznymi PO KL, przez co Zamawiający rozumie przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i nadzór nad realizacją wskaźników; niezwłoczne informowanie Zamawiającego o istnieniu lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonywanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań; m)Wykonywania innych zadań i czynności zleconych przez Zamawiającego związanych z projektem, przez co Zamawiający rozumie między innymi analizę ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości; poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu w okresie trwania projektu; gotowość i współpraca w kontrolach projektu przez Instytucję Wdrażającą i inne instytucje zewnętrzne; realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; n)Umieszczania obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach związanych z realizacją projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, o)Obecności w szkołach w celu zapewnienia bieżącego nadzoru nad sprawną realizacja projektu. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub siedzibie jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 24 godz. od powiadomienia pisemnego (fax, e-mail). 6.Kierownik Projektu jest uprawniony do wydawania Wykonawcom Projektu, dostawcom, usługodawcom i uczestnikom poleceń, które są niezbędne do prawidłowego oraz zgodnego z umową i dokumentacją wykonania przedmiotu umowy. 7.Przewidywany czas pracy Kierownika projektu wynosi 120 godzin na miesiąc. 8.Wykonawca zobowiązuje się do: a)Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, uzyskanych w związku z wykonaniem przedmiotu niniejszej umowy; b)Ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz 926 z późn. zm), zwanej dalej Ustawą c)Przedstawiania miesięcznych raportów z przepracowanych godzin zawierający szczegółowy zakres wykonywanych czynności. Raport ten będzie akceptowany przez Zamawiającego. 9.Kierownik Projektu nie posiada uprawnień do podejmowania we własnym zakresie decyzji, które skutkowałyby zmianą zakresu lub zmianą kosztów Projektu. 10.W razie stworzenia, w wyniku wykonywania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z umowy, projektu będącego utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Wykonawca: a.oświadcza i zapewnia, co następuje: 1)jako autor przedmiotowego projektu, jest wyłącznym posiadaczem majątkowych praw autorskich, którymi to prawami może swobodnie rozporządzać i z nich korzystać; 2)przysługujące mu autorskie prawa majątkowe nie zagrażają i nie naruszają praw osób trzecich, w szczególności nie naruszają ich majątkowych i osobistych praw autorskich. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej zrekompensuje Zamawiającemu jako wyłącznie odpowiedzialny, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko Zamawiającemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Zamawiającego od wszelkich zobowiązań jakie powstaną z tego tytułu. b.Wykonawca w zamian za zapłatę wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 Umowy: i.przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowanych projektów na wszystkich polach eksploatacji, w tym polach wskazanych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, znanych w chwili zawarcia umowy, ii.wyraża zgodę na wnoszenie do w/w projektów zmian, którym nie miałby słusznej podstawy się sprzeciwić, a także zezwala na dowolne przetwarzanie, przeróbki i adaptacje przez Zamawiającego i osoby trzecie działające na jego zlecenie w toku korzystania przez Zmawiającego z tej dokumentacji, w szczególności na wykonanie dokumentacji zamiennej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach