Przetargi.pl
PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI PROJEKTU INWESTYCYJNEGO PN: BUDOWA PÓŁNOCNEJ OBWODNICY ZBĄSZYNKA ETAP I

Gmina Zbąszynek ogłasza przetarg

  • Adres: 66-210 Zbąszynek, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3849140 , fax. 068 3849484
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbąszynek
    Rynek 1 1
    66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie
    tel. 068 3849140, fax. 068 3849484
    REGON: 97077055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI PROJEKTU INWESTYCYJNEGO PN: BUDOWA PÓŁNOCNEJ OBWODNICY ZBĄSZYNKA ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU przy realizacji następującego projektu inwestycyjnego: Budowa północnej obwodnicy Zbąszynka etap I -budowę obwodnicy północnej Zbąszynka od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do włączenia w istniejący układ drogowy na wysokości istniejącego wiaduktu PKP, -przebudowę skrzyżowania projektowanej obwodnicy Zbąszynka z ul. Wojska Polskiego, -budowa skrzyżowania z ul. Czarna Droga, czterowlotowego skanalizowanego wyspami wyniesionymi na wlotach ulic podporządkowanych, -budowę skrzyżowania trójwlotowego skanalizowanego (na wysokości cmentarza) będącego połączeniem ul. PCK oraz nowoprojektowanej obwodnicy północnej Zbąszynka. Na projektowanym odcinku ul. PCK przewiduję się kanalizację ruchu dla wjazdów i wyjazdów z projektowanego parkingu, -budowę parkingu na wysokości cmentarza w ciągu obwodnicy, -przebudowę sieci kolidujących z projektowanym układem drogowym, -budowę ciągu pieszo - rowerowego w ciągu projektowanego odcinka obwodnicy. -przebudowę istniejących nawierzchni utwardzonych. II. Podstawowy zakres rzeczowy zamówienia: pełnienie funkcji inżyniera kontraktu - zarządzanie, kontrola i nadzór nad realizacją inwestycji, czynności określone w SIWZ i wynikające z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, a w szczególności: 1. Obowiązki ogólne: 1) Realizacja inwestycji musi być przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego. 2)W czasie realizacji swoich zadań Inżynier kontraktu będzie cały czas ściśle współpracował z wyznaczonym przez Zamawiającego (z jego personelu) Koordynatorem Projektów. 3)Inżynier Kontraktu na wszystkich etapach realizacji inwestycji (Projektu) reprezentuje Inwestora w kontaktach z odpowiednimi instytucjami oraz służbami (na podstawie odrębnych pełnomocnictw udzielonych mu przez Zamawiającego), a także spełnia funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego. 4)Inżynier Kontraktu nadzoruje właściwe wykonanie umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami robót budowlanych. 5)Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do realizacji inwestycji (Projektu) zgodnie z Umowami o przyznanie dofinansowania na realizację Projektu. oraz z zatwierdzonymi wnioskami aplikacyjnymi do LRPO i jego wszystkimi załącznikami. 6)Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do przestrzegania terminów realizacji Projektu zawartych w Umowach dofinansowania. 7)Inżynier zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 8)Przez cały okres realizacji zamówienia Inżynier zobowiązany będzie prowadzić bieżącą analizę sytuacji związanej z realizacją Projektu, identyfikować wszelkie problemy, ryzyka i zagrożenia dla pomyślnego (w ramach założonych terminów i budżetów) przebiegu realizacji Projektu. Wykrycie problemów, ryzyk czy zagrożeń skutkować powinno podjęciem przez Inżyniera Kontraktu zarządczych działań naprawczych w zakresie jego kompetencji lub sformułowaniem konkretnych zaleceń/sugestii dla Zamawiającego za pośrednictwem Koordynatora Projektów w celu podjęcia określonych działań. W szczególności, gdyby postęp robót nie był zadawalający do obowiązków Inżyniera należało będzie poinformowanie Zamawiającego za pośrednictwem Koordynatora Projektów o wszelkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. 9)Wszelkie wnioski i rekomendacje formułowane przez Inżyniera dla Zamawiającego powinny zawierać wyczerpujące uzasadnienie oraz konkretne i jednoznaczne rekomendacje. 10)Inżynier Kontraktu jest zobowiązany na wniosek Koordynatora Projektów do niezwłocznego usunięcia nieprawidłowości w realizacji inwestycji, stwierdzonych przez Instytucję Pośredniczącą lub inną instytucję do tego uprawnioną lub Zamawiającego na każdym etapie jej realizacji. Inżynier umożliwi przedstawicielom Zamawiającego oraz upoważnionych instytucji wstęp na teren realizacji zadań. 11)Inżynier kontraktu zobowiązany jest na każde żądanie Koordynatora Projektów udostępnić wszystkie dokumenty i przygotowywać uzasadnienia i wyjaśnienia dla Instytucji Kontrolującej 2. Na etapie organizacji inwestycji. 1)W zakresie dokumentacji technicznej: zlecenie i odbiór dokumentacji uzupełniającej, jeżeli taka okaże się konieczna (np. na skutek okoliczności lub wymogów nieznanych Inwestorowi i projektantom w czasie opracowywania dokumentacji podstawowej). 2)Weryfikacja i zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. 3)Zgłoszenie rozpoczęcia robót, protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych (kierownikowi budowy) dokumentacji, placu budowy i dziennika budowy. 4)Przyjęcie od Wykonawcy robót budowlanych i zatwierdzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, instrukcji i zabezpieczeń p. poż., ewentualnego projektu zajęcia pasa drogowego. 3. Na etapie realizacji robót budowlanych. 1)pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w następujących branżach: a)drogowej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d)sieci gazowych, e)sieci telekomunikacyjnych. zgodnie z projektami, zapisami SIWZ i ewentualnymi dodatkowymi opracowaniami powstałymi w trakcie realizacji. 2)Monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie rzeczywistego zaawansowania i zgodności z obowiązującym przy realizacji Projektu harmonogramem robót i zdefiniowanymi wskaźnikami. 3)Kontrola przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy. 4)Udzielanie Wykonawcom robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Projektu. 5)Kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu. 6)Podejmowanie decyzji o wstrzymaniu całości lub części robót w sytuacjach określonych w umowach o roboty budowlane. 7)Wyrażanie zgody na wykonywanie robót poza normalnymi godzinami pracy. 8)Wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna. 9)Organizowanie oraz przewodniczenie comiesięcznym naradom dotyczącym postępu robót (Rad Budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Projektu stron (Koordynator Projektów, Inżynier kontraktu i jego pracownicy, Wykonawca robót, Projektant oraz przedstawiciele innych firm zaangażowanych w realizację Projektu) oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 7 dni od dnia narady. 10)Organizowanie cotygodniowych narad technicznych oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 7 dni od dnia narady. 11)Ścisłej współpracy z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego. 12)Czuwanie nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska. 13)Nadzorowanie wykonania robót dodatkowych. 14)Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów. 15)Nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót. 16)Zlecania Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości. 17)Sprawdzania i formułowania zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej, itp. 18)Zalecanie sporządzania wszelkich koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy. 19)Weryfikowanie rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót. 20)Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu. 21)Dokonywanie odbiorów częściowych wykonywanych robót i odbioru końcowego. 22)Przygotowywanie do odbiorów częściowych i do odbioru końcowego, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do konkretnych odbiorów oraz uczestnictwo w tych odbiorach. 23)Bieżąca kontrola jakości stosowanych materiałów i wyrobów budowlanych,. 24)Bieżące sprawdzanie obmiarów wykonywanych robót. 25)Sprawdzanie miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót i wystawianie częściowych świadectw płatności. 26)Pilnowanie aby wypłaty dla Wykonawców Robót realizowane były zgodnie z umowami o wykonanie robót budowlanych, a w szczególności pilnowanie aby rozliczenia częściowe nie przekroczyły 85% wartości umów budowlanych. 27)Sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określanie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 28)Odbiór i poświadczanie dokonanego przez Wykonawcę robot usunięcia wad. 29)Terminowe dokonywanie zakupów inwestorskich. 30)Poświadczanie terminów wykonywania robót. 31)Akceptowanie propozycji Wykonawcy Robót odnośnie zmian kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w umowach o roboty budowlane. 32)Bieżące uzgadnianie z Projektantami oraz wnioskowanie do Inwestora ewentualnych rozwiązań i materiałów zamiennych. 33)Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robot oraz wbudowanych materiałów zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską. 34)Inżynier Kontraktu może zgłaszać ewentualne zmiany dotyczące realizacji inwestycji w całym okresie jej realizacji, ale nie później niż 3 miesiące przed planowanym zakończeniem realizacji inwestycji do zatwierdzenia przez Inwestora. Po tym terminie nie mogą nastąpić żadne zmiany w realizacji inwestycji. 35)Zapewnienie pełnej współpracy z Koordynatorem Projektów w celu wykonania sprawnego monitoringu rzeczowego i finansowego inwestycji przez ww. Koordynatora w tym: a)terminowe przekazywanie Koordynatorowi wszelkich dokumentów oraz rzetelnych informacji niezbędnych do złożenia wniosków o refundację kosztów w ramach LRPO. b)terminowe oraz na żądanie przekazywanie Koordynatorowi wszelkich dokumentów oraz rzetelnych informacji niezbędnych do złożenia okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań monitoringowych z realizacji inwestycji w terminach zgodnych z harmonogramem raportowania w ramach LRPO. 36)Identyfikowanie wszędzie tam gdzie to możliwe ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawców robót i stron trzecich oraz informowania o tym, Zamawiającego wraz z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom. 37)Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy. 38)Wystawianie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją Projektu wymaganych przez zamawiającego. 39)Bieżąca kontrola i archiwizacja dokumentacji budowy 4. Obsługa i kontrola finansowa realizacji inwestycji w tym: 1)Prowadzenie bieżącej kontroli Projektu i aktualizowanie jego końcowej szacunkowej wartości; kontrola wielkości wydatków, ich struktury oraz wielkości zmian w kategorii wydatków zgodnie z harmonogramem finansowym. 2)Bieżące sprawdzanie, zatwierdzanie pod względem merytorycznym i przekazywanie Inwestorowi faktur i innych równoważnych dokumentów finansowych do zapłaty ze środków własnych inwestora, środków unijnych i innych. 3)Sporządzanie i przekazywanie Koordynatorowi Projektów do 10-go dnia każdego miesiąca comiesięcznych zestawień, faktur i innych równoważnych dokumentów finansowych (wynikających z harmonogramu finansowego) dotyczących miesiąca poprzedniego wraz z protokołami odbioru wykonania robót, przyjęcia materiałów i urządzeń na magazyn (wraz z podaniem miejsca składowania). 4)Informowanie Koordynatora Projektów o wielkości przesunięć dotyczących kategorii wydatków. 5)Cykliczna ocena i akceptacja finansowego zaawansowania robót zgodnie z harmonogramem finansowym. 6)Sprawdzanie pod względem przerobu i zgodności z umowami o roboty budowlane faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę robót oraz kierowanie ich do realizacji. 7)Sprawdzenia i akceptowanie ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót, która wynika z jego faktury. 8)Sporządzanie protokołów konieczności wykonania i finansowania zaakceptowanych przez Inwestora robót dodatkowych zgodnie z procedurami ustawy Prawo zamówień publicznych. 9)Prowadzenie dokumentacji finansowej inwestycji zgodnie z obiegiem dokumentacji finansowej. 10)Rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia 5. Na etapie przekazywania obiektu do użytkowania i rozliczenia inwestycji. 1)Nadzorowanie przeprowadzenia wymaganych prób i rozruchów technologicznych, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2)Dokonanie protokolarnego odbioru końcowego. 3)Sprawdzenie, skompletowanie i przekazanie Inwestorowi dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą: a)dokumentacja budowy wraz z projektem powykonawczym, b)komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych w języku polskim, c)protokóły z prób i sprawdzeń, d)dokumenty odbiorowe, e)decyzje, pozwolenia, f)instrukcja przeciwpożarowa, g)instrukcja użytkowania obiektu, h)gwarancje urządzeń i materiałów w języku polskim, i)geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 4)Sprawdzanie i zatwierdzanie do realizacji faktur końcowych. 5)Pełne rozliczenie inwestycji wraz z końcowym raportem finansowym i przekazanie kompletu dokumentacji finansowej Inwestorowi. 6.W okresie rękojmi Inżynier kontraktu zobowiązany jest uczestniczyć we wszystkich działaniach związanych z gwarancją i rękojmią na wykonanie robót budowlanych, których wykonanie nadzoruje, w tym m. in.: 1)Uczestniczyć w wykonywanych przeglądach gwarancyjnych. 2)Nadzorować i odbierać prace związane z usuwaniem stwierdzonych usterek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). 2.Wadium można wnieść w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z p. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji. 2.Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie): a)Pełnili funkcje inżyniera kontraktu dla minimum dwóch inwestycji polegających na budowie dróg. Każda z inwestycji musi mieć wartość brutto nie mniejszą niż 4 mln zł. Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 5 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych prac. b)Z sukcesem przeprowadzili minimum jedno rozliczenie inwestycji zgodnie z zasadami obowiązującymi dla funduszy pozyskiwanych z Unii Europejskiej. Wartość rozliczonej inwestycji musi wynosić minimum 4 mln zł brutto. 4.Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym do obsadzenia stanowisk: 1) inspektora nadzoru branży drogowej, 2) inspektora nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 3) inspektora nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) inspektora nadzoru branży gazowej, 5) inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane prawem budowlanym uprawnienia. Osoby te muszą posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe- licząc od dnia uzyskania uprawnień. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w ppkt 3 i 4 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz OFERTA stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.Dowód wniesienia wadium (jeśli dotyczy). 3.O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: a) wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), b) wskazanie pełnomocnika, c) dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo, d) określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), e) Zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji- stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku spółek osobowych utworzonych na mocy kodeksu spółek handlowych powinno to być zaświadczenie na spółkę). 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Wypełniony wykaz wykonanych usług Doświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5 Specyfikacji) - potwierdzający spełnianie warunków określonych w niniejszej SIWZ. 12. Dokumenty potwierdzające, że usługi, które Wykonawca wpisze w załączniku nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy, zostały wykonane należycie. 13. Wypełniony wykaz osób, którym Wykonawca zamierza powierzyć funkcje inspektorów nadzoru w branżach: 1) drogowej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) branży gazowej, 5) inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej. 14. Dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane do sprawowania funkcji inspektorów nadzoru w wymaganych branżach dla wskazanych inspektorów nadzoru wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA!!! a) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z p. zm.) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §2 tego Rozporządzenia. b) Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87/2006, poz.605 z p. zm.) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w §3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia. c) W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:bip.zbaszynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach