Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek,
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5194867, 5194810 , fax. 089 5194813
  • Data zamieszczenia: 2012-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5194867, 5194810, fax. 089 5194813
    REGON: 00029623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w rozumieniu warunków kontraktowych inwestycji współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy zewnętrznych lub wewnętrznych wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, dla następujących zadań inwestycyjnych i remontowo - modernizacyjnych, przygotowywanych do realizacji przez Zamawiającego w latach 2012 - 2016, pod nazwami: 1.Rozwój funkcji uzdrowiskowej Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce poprzez budowę infrastruktury rehabilitacyjnej i leczniczej. 2.Budowa budynku dwukondygnacyjnego o funkcji leczniczo - rehabilitacyjnej; Przebudowa zewnętrznej sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem parkingów i urządzeniami oczyszczającymi do zbiornika wraz ze zmianą miejsca zrzutu wód z jeziora do rzeki; Przebudowa skrzydła północnego budynku głównego - pod potrzeby chirurgii jednego dnia; Roboty budowlane remontowo-modernizacyjne Szpitala. Do podstawowych obowiązków Inżyniera Kontraktu należeć będzie: 1. Zarządzanie i administrowanie umowami zawartymi przez Szpital, które są współfinansowane z funduszy Unii Europejskiej i innych funduszy wraz z ich końcowym rozliczeniem w tym: opracowywanie wykazu środków trwałych wytworzonych w ramach zadań inwestycyjnych, zgodnie z klasyfikacją środków trwałych z podziałem na grupy i z określeniem ilości i wartości. 2. Opracowanie wniosków o płatność ze środków Unii Europejskiej i innych funduszy w okresie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia od zamawiającego (zgodnie z harmonogramem składania wniosków o płatność). 3. Przygotowanie, uczestnictwo i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi oraz roboty projektowe i budowlane, na podstawie pełnomocnictwa zamawiającego, wg. zasad określonych w przepisach Prawo zamówień publicznych tekst jednolity (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759). 4. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do podpisania ewentualnych aneksów do zawartych umów m.in.: a)wniosku o dofinansowanie projektu, b)harmonogramu rzeczowo-finansowego, c)harmonogramu składania wniosku opłat, d)harmonogramu realizacji zamówień publicznych, e)aktualizacja harmonogramu składania wniosku o płatność. Sprawowanie przez inwestora zastępczego nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym (Dz. U. z 2010 .nr. 234, poz.1632) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności : 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowie, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, prze?pisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, 3) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i doko?nywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania i wyceny robót, 4) monitorowanie i kontrolowanie terminów wykonania poszczególnych etapów zadania inwestycyjnego, 5) uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych, 6) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania prac, a w razie potrzeby zasięgania opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, 7) składanie ewentualnych wniosków do inwestora w sprawie zastosowania kar umownych przewidzianych w podpisanych przez inwestora umowach ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego w tym: projektantami, wykonawcami, itp. Sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności dokumentacji z przedmiarem robót i zgodności ze zleceniem, a w przypadku stwierdze?nia wad albo konieczności jej uzupełnienia wystąpienie z odpowiednim wnioskiem do autora projektu o potrzebie doko?nania zmian i korekt, 2. Sprawdzanie zgodności pod względem formalno - prawnym w przedmiocie zatwierdzenia dokumentacji budowlanej i stopnia przygotowania inwestycji (prawidłowości zestawień dokumentacji, uzgodnień, zawiadomień), 3. Przekazywania wykonawcy robót przy udziale Inwestora placu budowy oraz niezbędnych dokumentów formalno - prawnych, 4. Bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, 5. Egzekwowanie od wykonawców i dostawców osiągnięcia założonych efektów oraz udzielania rękojmi zgodnie z ogólnie obowiązu?jącymi przepisami, 6. Organizowanie i prowadzenie odbiorów końcowych oraz proto?kolarne przekazywanie Inwestorowi zrealizowanych inwestycji, 7.Pomoc Inwestorowi w pracach nad opracowywaniem projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych, 8. Obecność na budowie co najmniej dwa razy w tygodniu po 4 godziny, w trakcie trwania inwestycji, potwierdzane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz stawienia się na każdorazowe wezwanie ze strony Inwestora w istotnych sprawach i na wniosek Wykonawcy robót budowlanych, 9. Stawienie się w sprawach pilnych i awaryjnych, dojazd na budowę w czasie do 2-3 godzin (dojazd na budowę Inżynier Kontraktu zapewnia we własnym zakresie, koszty dojazdu obciążają Inżyniera Kontraktu). 10Prowadzenie przez Inżyniera Kontraktu obsługi finansowo-księgowej i sprawozdawczości w zakresie uzgodnionym z Inwestorem. 11.Kwalifikowanie i dokumentowanie wydatków, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 12.Prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami oraz spraw?dzanie kalkulacji wycen i faktur,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach