Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego na rzecz Zamawiającego przy realizacji II etapu inwestycji: Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałowie Wsi w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych

Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork,
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2722166 , fax. 05502722166
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 2722166, fax. 05502722166
    REGON: 19279275600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nogat.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego na rzecz Zamawiającego przy realizacji II etapu inwestycji: Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałowie Wsi w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: I. Faza WSTĘPNA: a) Weryfikacja kompletności i dostosowanie istniejącego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) do wymogów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie II ETAPU inwestycji, w związku z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 03-07-2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003 Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.) oraz z dn. 02-09-2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz PFU (Dz. U. 2004 Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). b) Uzupełnienie PFU m. in. o opis wymagań Zamawiającego w sprawie szczegółowych właściwości funkcjonalno-użytkowych wszystkich urządzeń technologicznych (w oparciu o posiadane oferty). c) Wycena kosztów prac projektowych oraz robót budowlano - montażowych II ETAPU inwestycji, sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18-05-04 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004, Nr 130, poz.138) d) Sporządzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) do przetargu o zamówienie publiczne na wyłonienie WYKONAWCY II ETAPU inwestycji, zgodnie z Ustawą z dn. 29-04-2001 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji e) Udział u boku Zamawiającego w charakterze biegłego w procedurze przetargowej na wybór WYKONAWCY II. Faza REALIZACJI - ZAPROJEKTUJ a) Weryfikacja graficznej wersji roboczej Projektu budowlanego zaprojektowanych obiektów i urządzeń na mapach do celów projektowych, umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych pod kątem zgodności z PFU i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu b) Weryfikacja ostatecznej wersji Projektu budowlanego pod kątem zgodności z PFU i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu c) Weryfikacja wniosku WYKONAWCY, występującego w imieniu Zamawiającego, o Decyzję - pozwolenia na budowę d) Weryfikacja Projektów Wykonawczych i przedłożenie ich do akceptacji Zamawiającemu III. Faza REALIZACJI - WYBUDUJ a) Udział przy przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy dla WYKONAWCY b) Koordynacja pracy nadzoru autorskiego polegająca na bieżącym zgłaszaniu autorowi projektu budowlanego wad dokumentacji i bieżące egzekwowanie od autora projektu usunięcia wad dokumentacji przy czynnym współudziale Zamawiającego i WYKONAWCY c) Podporządkowanie procesu budowlanego obowiązującym przepisom BHP, a w szczególności reżimom BHP na czynnym obiekcie Zamawiającego d) Organizowanie w okresie realizacji zadania narad organizacyjno-technicznych stron procesu budowlanego (tj. Zamawiającego, WYKONAWCY i jeżeli zajdzie taka konieczność - nadzoru autorskiego) e) Bieżące dokumentowanie procesu budowlanego umożliwiające Zamawiającemu kontrolę nad jego przebiegiem i archiwizacja wszystkich dokumentów procesu budowlanego f) Udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją procesu budowlanego g) Kompletowanie i merytoryczne opiniowanie dokumentów warunkujących bieżące płatności WYKONAWCY - bieżące rozliczanie inwestycji; h) Przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji wykonania robót zamiennych i/lub dodatkowych ilub koniecznych po uprzedniej weryfikacji pod kątem merytoryczno-finansowym i) Informowanie na piśmie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, w tym w szczególności o ewentualnych okolicznościach mogących skutkować nieterminową realizacją zadania i/lub odstąpieniem WYKONAWCY od jego realizacji j) Bieżąca weryfikacja Harmonogramu Realizacji Przedmiotu Zamówienia umożliwiająca dostosowanie tempa i zakresu realizacji do przyjętego finansowania k) W razie uzasadnionych okoliczności przeprowadzenie procedury dodatkowych badań wbudowanych materiałów, urządzeń i jakości wykonanych robót przez WYKONAWCĘ l) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane) we wszystkich branżach technicznych niezbędnych dla prawidłowej realizacji procesu budowlanego, tj. m. in.: - Sprawowanie kontroli nad realizacją procesu budowlanego zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej - Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, a w szczególności udział w dokonywaniu odbiorów robót zanikających ilub ulegających zakryciu ilub robót konstrukcyjnych i montażowych, - Sprawdzanie jakości wbudowywanych materiałów, urządzeń i wyrobów - a w szczególności zapobieganie przed stosowaniem przez WYKONAWCĘ materiałów, urządzeń i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; - Koordynacja i udział u boku Zamawiającego w procedurze odbiorów częściowych, robót zanikających, ulegających zakryciu i końcowego m) Udział w rozruchu techniczno-technologicznym II ETAPU inwestycji n) Przeprowadzenie odbioru końcowego II ETAPU inwestycji o) Końcowe rozliczenie przedsięwzięcia inwestycyjnego umożliwiającego określenie wartości zgodnie z RRM z dn. 30-12-1999 r. - Klasyfikacja Środków Trwałych p) Weryfikacja dostarczonej dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej q) Weryfikacja wniosku WYKONAWCY, występującego w imieniu Zamawiającego, o Decyzję - pozwolenia na użytkowanie obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 3 000 zł. ( trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich) : 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich wspólny potencjał techniczny oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) , tj.: 1.2.1. wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości robót budowlanych min. 5 000 000 PLN, odpowiadającą swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. pełnienia nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednej inwestycji w branży wod.-kan. 1.2.2. wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości robót budowlanych min. 5 000 000 PLN, odpowiadającą swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. opracowania lub weryfikacji dokumentacji projektowej dla co najmniej jednej inwestycji w branży wod.-kan. 1.2.3. podać wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1.2.3.1. Główny przedstawiciel Inwestora Zastępczego, który musi:posiadać wykształcenie wyższe, posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu co najmniej jedną inwestycją o wartości robót min. 5 000 000 PLN w branży wod-kan., posiadać uprawnienia budowlane, należeć do właściwej izby samorządu zawodowego 1.2.3.2. Zespół osób do weryfikacji dokumentacji projektowej i jej zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który musi obejmować co najmniej:projektanta o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, projektanta o specjalności sanitarnej, projektanta o specjalności elektrycznej 1.2.3.3. Zespół osób do realizacji zadań związanych z przygotowaniem i realizacją zadania, który musi obejmować co najmniej: Inspektora nadzoru inwestorskiego (branży budowlano-konstrukcyjnej), który musi: - posiadać min. 5 lat doświadczenia zawodowego - posiadać uprawnienia budowlane - należeć do właściwej izby samorządu zawodowego Inspektora nadzoru inwestorskiego (branży sanitarnej), który musi: - posiadać min. 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - należeć do właściwej izby samorządu zawodowego Inspektora nadzoru inwestorskiego (branży elektrycznej, automatyki itp.), który musi: - posiadać min. 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako inspektor nadzoru inwestorskiego - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, automatyki - należeć do właściwej izby samorządu zawodowego Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem , że osoba ta spełnia wymagania dla każdej z łączonych funkcji. 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnienie tego warunku), tj.: 1.3.1. wykonawca osiągnął przychód roczny netto ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych w wysokości co najmniej 500 000 PLN. 2. Niespełnienie choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na oświadczenia i dokumenty składające się na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu składają się: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w pkt 1.1., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o zdolności do udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w pkt 1.2., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. b) referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane należycie. Referencje powyższe mogą być wystawione na Wykonawcę lub na Podwykonawców wskazanych w ofercie. c) informację o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia przez osoby trzecie, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) kopie uprawnień projektowych w wymaganej specjalności, g) kopie uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności h) kopie dokumentów potwierdzające przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w pkt 1.3., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) sprawozdanie finansowe albo jego część, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nogat.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach