Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Sienkiewicza 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6613400 , fax. 023 6623214
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku
    ul. Sienkiewicza 7 7
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6613400, fax. 023 6623214
    REGON: 00030870300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Dostosowanie Szpitala w Płońsku do obowiązujących standardów i wymogów poprzez przebudowę i rozbudowę istniejącego obiektu - budynek A. Powierzchnia użytkowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności ich działalność jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności; a) Osoby wskazane na inspektorów nadzoru inwestycyjnego, muszą posiadać uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do nadzorowania w odpowiednich specjalnościach tj. - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża konstrukcyjno - budowlana, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża sanitarna, uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża elektryczna, uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) Osoby wskazane na inspektorów nadzoru inwestycyjnego są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a także posiadają co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego; c) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi inwestora zastępczego nad realizacją robót w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 12 500 000,00 zł. brutto; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków opisanych w pkt. III.2 ppkt. 1 i 4 niniejszego ogłoszenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia warunków opisanych w pkt. III.2 ppkt. 2 niniejszego ogłoszenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy załączyć kserokopie stosownych uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie członkostwa z właściwej izby samorządu zawodowego i aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 2) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawo zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia warunku opisanego w pkt.III.2 ppkt. 3 niniejszego ogłoszenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wymienione: 1) w pkt. 1 ppkt. 1, składa każdy podmiot we własnym imieniu; 2) w pkt. 2 ppkt. 1-3, w pkt. 3 oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składają jedno podpisane przez każdego z wykonawców lub przez ich pełnomocnika; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 : 1) ppkt 1 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach