Przetargi.pl
Konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, al. Krakowska 257
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5758806 , fax. 022 575 89 24
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy
    al. Krakowska 257 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5758806, fax. 022 575 89 24
    REGON: 01070258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Konserwację oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1) Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu - min. 2 zamówień, każde o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, zawierające elementy konserwacji oznakowania pionowego i poziomego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków 1) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa oddzielnie; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa oddzielnie. 4) Wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówień należy wykazać - min. 2 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, zawierające elementy konserwacji oznakowania pionowego i poziomego; Przez 1 zamówienie zamawiający rozumie prace na kwotę co najmniej 70.000,00 zł brutto, które zawierały elementy konserwacji oznakowania pionowego i poziomego, wykonane lub wykonywane na podstawie jednej umowy. W przypadku zamówień wykonywanych zamawiający uzna prace już zrealizowane o wartości min. 70 000,00 zł brutto, zawierające elementy konserwacji oznakowania pionowego i poziomego. Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 wykonawca musi spełnić warunek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ud-wlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach