Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic Ciężarowa i Wiślańska w Skoczowie

Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8532974 , fax. 033 8532974
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Skoczowa
    ul. Rynek 1 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 033 8532974, fax. 033 8532974
    REGON: 00052759800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic Ciężarowa i Wiślańska w Skoczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic Ciężarowa i Wiślańska w Skoczowie w zakresie, jaki wynika z obowiązujących przepisów, w szczególności z art. nr 17, 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.). Przebudowa ciągu komunikacyjnego ulic Ciężarowa i Wiślańska w Skoczowie (ok.1300 mb) obejmuje następujące odcinki: 1.A-E o długości 594,35 mb, 2.D-F o długości 619,08 mb, 3.G-H o długości 71,25 mb, 4.Zatoka postojowa w ciągu odcinka D-F długość ok. 140 m. Zakres rzeczowy robót (wynikający z umowy z wykonawcą robót budowlanych): Wykonawca pełnić będzie nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi w szczególności na wykonaniu następujących prac: a)rozbiórka istniejącej nawierzchni dróg i chodników na ulicach Ciężarowa, Wiślańska, b)rozbiórka podbudowy, korytowanie, c)przebudowa linii kablowych ŚN 15 kV, d)przebudowa sieci wodociągowej, e)przebudowa linii napowietrznej nN oświetlenia ulicznego, f)wykonanie odwodnienia liniowego wraz z przyłączami oraz regulacja pionowa istniejących studzienek, g)ustawienie krawężników betonowych ulicznych oraz obrzeży, h)wykonanie nowej podbudowy z kruszywa, i)wykonanie nowej nawierzchni jezdni oraz wjazdów do posesji zgodnie z projektem, j)wykonanie chodników z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Do obowiązków Wykonawcy należy: a)bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, w tym umową o dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, w szczególności w zakresie terminu zakończenia realizacji zadania, b)kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z zatwierdzonym projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, c)kontrola postępu robót zgodnie z opracowanym przez wykonawcę robót i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo - finansowym, d)potwierdzona wpisem w dziennik budowy obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, e)sporządzanie i aktualizowanie harmonogramu finansowania inwestycji (wg wzoru podanego przez Zamawiającego) stanowiącego materiał źródłowy dla Zamawiającego do sporządzenia wniosków o płatność na cały okres realizacji, f)przyjmowanie protokołów odbioru i faktur od wykonawcy robót, bieżąca kontrola i zatwierdzanie protokołów odbioru i faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty przedłożenia przez Wykonawcę, g)informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych, h)informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych, i)informowanie Zamawiającego o terminach odbiorów technicznych robót na trzy dni przed datą odbioru, j)występowanie do projektantów z żądaniem wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, wnoszonych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego, k)uczestnictwo w naradach koordynacyjnych z udziałem przedstawiciela Zamawiającego oraz Kierownika Budowy w terminach określonych przez Zamawiającego, l)uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, m)uczestnictwo w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Zarządzającej (udzielającej dofinansowania) w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, n)przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonanie odbiorów cząstkowych oraz odbioru końcowego inwestycji, sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i powykonawczej przekazanej przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji inwestycji, przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej wraz z jej wykazem. Inspektor Nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru przy udziale Zamawiającego, o)dokonanie przeglądu obiektu przed końcem upływu okresu gwarancji ustalonego na podstawie umowy z wykonawcą robót. Inspektor Nadzoru jest również zobowiązany do uczestnictwa w przeglądach między gwarancyjnych i nadzoru nad usuwaniem stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, p)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres obowiązywania umowy - zakres i warunki ubezpieczenia powinny być zaakceptowane przez Zamawiającego, q)W przypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy, Wykonawca odpowiednio przedłuży ważność wskazanej wyżej polisy lub ustanowi nową. r)Czas pracy Inspektora Nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. s)Po upływie okresu obowiązywania umowy, Wykonawca w ramach wynagrodzenia w niej określonego zobowiązany jest wykonywać czynności, o których mowa w umowie do dnia upływu rękojmi i gwarancji wykonawcy robót budowlanych. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują przeprowadzenie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednego nadzoru inwestycji drogowej o wartości nadzoru min. 50.000 zł brutto, polegającego na nadzorze budowy bądź przebudowy drogi o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej o wartości robót min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacje w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art.26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) będą: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) będą: a) wykaz przeprowadzonego w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednego nadzoru o wartości nadzoru min. 50.000 zł brutto, polegającego na nadzorze budowy bądź przebudowy drogi o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej o wartości robót min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do specyfikacji), b) dokument od zamawiającego (wskazanego w zał. nr 3 do siwz) dla którego wykonawca przeprowadzał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nadzór o wartości min. 50.000 zł brutto, polegający na nadzorze budowy bądź przebudowy drogi o nawierzchni z masy asfaltobetonowej wraz z chodnikami o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej o wartości robót min. 2 000 000 zł brutto, potwierdzający że prace te zostały wykonane należycie. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) będą: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach