Przetargi.pl
„Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycjami dotyczącymi wymiany źródeł ciepła na kotły na gaz i pellet w indywidualnych domach jednorodzinnych”

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 30237428000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycjami dotyczącymi wymiany źródeł ciepła na kotły na gaz i pellet w indywidualnych domach jednorodzinnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycjami dotyczącymi wymiany źródeł ciepła na kotły na gaz i kotły na pellet w indywidualnych domach jednorodzinnych. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: A) część 1 zamówienia – Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą wymiany źródeł ciepła na kotły na pellet. Przedmiot zamówienia w zakresie części I obejmuje nadzór nad inwestycją dot. montażu kotłów na paliwo stałe (pellet) o następujących mocach grzewczych: 1) 16 kW – 28 kpl., 2) 24 kW – 21 kpl., Zakres prac obejmuje również montaż pozostałych urządzeń oraz armaturę i osprzęt niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji oraz automatykę instalacji. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w (załączniku nr 1aa do SIWZ) – Przedmiar robót B) część 2 zamówienia – Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą wymiany źródeł ciepła na kotły na gaz. Przedmiot zamówienia w zakresie części II obejmuje nadzór nad inwestycją dot. montażu kotłów na paliwo gazowe (kotły kondensacyjne) o następujących mocach grzewczych: a) 16 kW – 27 kpl., b) 24 kW – 20 kpl., c) 33 kW – 4 kpl., Zakres prac obejmuje również montaż pozostałych urządzeń oraz armaturę i osprzęt niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji oraz automatykę instalacji. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w (załączniku nr 1bb do SIWZ) – Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 2. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach