Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 712 496
- Data zamieszczenia: 2018-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 20
21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 833 712 496
REGON: 3023742800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycją dotyczącą budowy sali gimnastycznej w Rogoźnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków Inspektora Nadzoru w ramach realizacji inwestycji obejmującej zagospodarowanie terenu części działki nr 97/3, Rogoźnica 96, gm. Międzyrzec Podlaski celem budowy budynku sali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem dobudowanym do budynku szkoły. Przedsięwzięcie obejmuje nadzór nad pracami: budową budynku hali z łącznikiem; budową drogi szutrowej; wykonaniem zieleni; wykonaniem utwardzenia z kostki betonowej, w tym wykonaniem drogi wraz z placem manewrowym, wykonaniem chodników, wykonaniem utwardzenia pod miejsca postojowe oraz wykonaniem stanowisk postojowych; wykonaniem przyłączy wodno-kanalizacyjnych; wykonaniem odwiertów do pompy ciepła. Budynek hali będzie parterowy, nie podpiwniczony z dachem płaskim o kącie nachylenia połaci dachowych 2o. Hala sportowa o wymiarach ogólnych 45,12m x 34,22m połączona z istniejącym budynkiem projektowanym łącznikiem o długości 11,06m i szerokości 9,97m. Dokumentacja techniczna dotycząca realizacji zadania stanowi załącznik do postępowania pt. BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W ROGOŹNICY, znak sprawy IN.271.13.2018.SN/KB z dnia 20.06.2018r. zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu 2. Zakres nadzoru obejmuje przede wszystkim: 1) prowadzenie wszelkich czynności Inspektora Nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2017.1332 ze zm.); 2) reprezentowanie Inwestora w miejscu realizacji inwestycji objętej nadzorem – zwanym dalej „budową” / „miejscem budowy” poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z wielobranżowym projektem, przepisami prawa budowlanego, zasadami sztuki budowlanej oraz zapisami obowiązującej umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; 3) nadzór w zakresie branż konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz instalacji elektrycznych przez inspektorów branżowych, posiadających wymagane uprawnienia budowlane; 4) sprawdzanie/kontrola jakości wykonywanych robót i ich zgodności z dokumentacją, przepisami techniczno – budowlanymi, normami państwowymi, branżowymi, zasadami współczesnej sztuki budowlanej oraz kontrolą rodzaju wyrobów budowlanych wbudowanych oraz przeznaczonych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 5) prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem Inwestora i Wykonawcy min. 2 razy w miesiącu oraz opracowywanie protokołów z niniejszych spotkań – protokoły należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej do 5-tego kolejnego dnia od daty spotkania/narady; 6) opracowywanie raportów miesięcznych (na koniec każdego miesiąca) z postępu robót - raporty należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej do 5-tego dnia kolejnego miesiąca; 7) weryfikacja i akceptacja, łącznie z Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo – finansowego, zawierającego w szczególności etapy i wartości robót w podziale dwutygodniowym oraz innych dokumentów przedstawianych do akceptacji przez Wykonawcę robót budowlanych, np. IBWR, kart materiałowych itp.; 8) kontrola i dbałość o terminowość realizacji robót objętych nadzorem; 9) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazaniem jej w użytkowanie, w tym spraw związanych z uzyskaniem dla niniejszego budynku certyfikatu budynku pasywnego wydanego przez PIBPiEO; uczestniczenie w pracach komisji odbiorów częściowych i odbioru końcowego, kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz nadzorowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli; 10) nadzorowanie ewentualnych powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz zgodności realizacji inwestycji z projektem architektoniczno-budowlanym, uczestniczenie w przeprowadzonych przez Wykonawcę próbach, testach, badaniach, obmiarach i odbiorach technicznych, w tym procedurze certyfikacji budynku pasywnego; 11) ocena konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, wnioskowanie wspólnie z Kierownikiem Budowy o akceptację do Zleceniodawcy (z wyjątkiem robót, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu lub uniknięciu strat – wówczas Inspektor sam podejmuje decyzję wiążącą Wykonawcę); 12) uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego we wszystkich przeglądach gwarancyjnych inwestycji objętej nadzorem; 13) akceptacja i weryfikacja przedstawianych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów, m.in. kart materiałowych, instrukcji (np. IBWR, BIOZ), harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego robót, itp. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków Inspektora Nadzoru, które obejmują przede wszystkim czynności określone w pkt. 2.1. SIWZ z uwzględnieniem pełnienia nadzoru przez Inspektora głównego posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej przy współudziale inspektorów branżowych posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie branży sanitarnej oraz w zakresie instalacji elektrycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wraz z oferta Wykonawca składa: dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, złożone na zasadach określonych w pkt 4.4 – 4.5 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innego podmiotu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą „Przebudowa stadionu miejskiego wraz z boiskami treningowymi w ramach utworzenia Lubelskiego Centrum Piłki Nożnej w Chełmie”
Dodano: 2024-06-03 - Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: „Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23“
Dodano: 2024-05-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
Dodano: 2024-05-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L
Dodano: 2023-12-01 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-06-24 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA "BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH"
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-05-31 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-05-16 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego i optymalizacji dokumentacji projektowej zadania: Budowa ulicy łączącej ulicę Warszawską i ulicę Koncertową wraz z budową mostu na rzece Krzna w Białej Podl.
Dodano: 2023-04-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – I etap
Dodano: 2023-03-22