Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji bieżących remontów obiektów znajdujących się na terenie Muzeum Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie

Górnośląski Park Etnograficzny ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Parkowa 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2410718 , fax. 032 2415501
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląski Park Etnograficzny
    ul. Parkowa 25 25
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2410718, fax. 032 2415501
    REGON: 00027862300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.pl/skansen
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji bieżących remontów obiektów znajdujących się na terenie Muzeum Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 1. reprezentowania Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz wiedzą techniczną, 2. sprawdzenia jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przykazywanie ich do użytkowania oraz innych odbiorów częściowych lub końcowych, 4. potwierdzenia faktycznie wykonanych robót, 5. nadzoru inwestorskiego nad realizacją usuwania usterek zgłoszonych Wykonawcom w ramach uprawnień Zamawiającego wynikających z reklamacji lub gwarancji, 6. udziału w przeglądach gwarancyjnych, 7. wykonywania przedmiarów robót i kosztorysów oraz ich aktualizacji, 8. kontroli rozliczeń robót budowlanych, 9. przekazania Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i dostarczone urządzenia oraz nadzór nad naniesieniem przez Projektanta i kierownika budowy w dokumentacji projektowej zmian i uzupełnień wynikłych w trakcie realizacji inwestycji, 10. przygotowania projektów protokołów konieczności w związku z robotami dodatkowymi oraz zaniechaniem niektórych robót budowlanych z uzasadnieniem konieczności zmian, określenia ich zakresu oraz wartości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wprowadzenia zmian, 11. przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych dokumentów związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, 12. przygotowanie projektów dokumentów w ramach postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz projektów zgłoszeń prowadzenia robót budowlanych, 13. udzielania ustnych i pisemnych porad w zakresie budowlanego doradztwa technicznego, 14. prowadzenia książek obiektów budowlanych położonych na terenie Zamawiającego, 15. przeprowadzania okresowych przeglądów obiektów budowlanych położonych na terenie Zamawiającego wymaganych przepisami prawa budowlanego, 16. wykonania innych czynności objętych zakresem nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawa budowlanego, 17. przedkładania Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonania Umowy w terminie 3 dni roboczych od zakończenia każdego miesiąca wykonywania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumgpe-chorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach