Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań dotyczących przebudowy dróg powiatowych, budowy chodników oraz przebudowy mostów

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8612424 , fax. 033 8614623
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8612424, fax. 033 8614623
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań dotyczących przebudowy dróg powiatowych, budowy chodników oraz przebudowy mostów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania przetargowego jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji części - zadań pn. CZEŚĆ I: Zadanie 1. Budowa chodnika z odwodnieniami jezdni na drodze nr 1405 S o długości 1.500 mb (na odcinku od skrzyżowania przy sklepie Lewiatan w Lipowej do Delikatesów w centrum Leśnej) w Gminie Lipowa, Zadanie 2. Budowa chodnika na drodze nr 1425 S (na odcinku od ul. Świerkowej w Wieprzu do kościoła w Wieprzu) o długości 700 mb w Gminie Radziechowy-Wieprz; CZĘŚĆ II: Zadanie 3. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1439 S Kamesznica-Milówka-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa o długości 1.500,00 mb w Ujsołach (od ul. Granicznej do ul. Turystycznej - budynek nr 1 i od ul. Ks. Pr. Pułki - obok Starej Kuźni - do ul. Nad Potokiem) w Gminie Ujsoły; CZĘŚĆ III: Zadanie 4. Przebudowa drogi powiatowej nr 1415 S o długości 1.000,00 mb (od ul. Pod Lasem do kościoła w Pewli Małej - skrzyżowanie z drogą na Rychwałd) w Gminie Świnna, Zadanie 5. Przebudowa drogi powiatowej nr 1427 S od km 1+700 do km 2+400 o długości 700 mb (tj. od domu nr 170 do skrzyżowania z ul. Pielgrzymów) wraz z budową chodnika na odcinku od km 0+300 do km 0+700 długości 400 mb (tj. od budynku Urzędu Gminy w Świnnej do budynku nr 47) w Gminie Świnna; CZĘŚĆ IV: Zadanie 6. Przebudowa drogi powiatowej nr 1420 S na odcinku od km 0+000 do km 1+200 o długości 1.200 mb (tj. od skrzyżowania z drogą powiatową 1419 S do nowego dywanika) w Gminie Jeleśnia, Zadanie 7. Przebudowa drogi powiatowej nr 1417 S na odcinku od km 4+300 do km 5+600 o długości 1.300 mb (tj. od skrzyżowania z drogą gminną Na Szewcową Polanę do domu nr 495) w Gminie Jeleśnia; CZĘŚĆ V: Zadanie 8. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1413 S Moszczanica-Gilowice-Ślemień-Lachowice na odcinku od km 5+650 do km 6+800 o długości 1.150 mb (od skrzyżowania z ul. gminną Wesoła do skrzyżowania z ul. gminną Rysie) w Gminie Gilowice, Zadanie 9. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1412 S Łękawica-Rychwałd-Pewel Mała o długości 550,00 mb (od Urzędu Gminy do parkingu przy Amfiteatrze) w Gminie Łękawica, Zadanie 10. Przebudowa drogi powiatowej nr 1413 S Moszczanica-Gilowice-Ślemień-Lachowice na odcinku od km 9+700 do km 10+830 o długości 1.130 mb (od mostku żelbetowego przy budynku nr 416 w Ślemieniu do sklepu HILL) w Ślemieniu; CZĘŚĆ VI: Zadanie 11. Przebudowa mostu na rzece Żylicy na drodze powiatowej nr 1464 S Łodygowice-Bierna-Zarzecze w Gminie Łodygowice obok GOK, Zadanie 12. Przebudowa mostu na rzece Żylicy w ciągu drogi nr 1404 S obok skrzyżowania ul. Rzecznej ze Spacerową; związanych z kontrolą i nadzorem nad realizacją i rozliczeniem finansowym z wykonawcą zadania przy pełnej współpracy z projektantem pełniącym nadzór autorski. 2. Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacja zadań jw. regulują przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz. U. Nr 138, poz. 1554) a także szczególne wymagania określone w projekcie umowy. 3. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim obejmują: CZĘŚĆ I: Zadanie 1. chodnik w ciągu drogi 1405 S a) budowę chodnika z kostki brukowej o szerokości ok. 1,5 m wraz z kanalizacją deszczową. Zadanie 2. chodnik w ciągu drogi 1425 S a) budowę chodnika z kostki brukowej o szerokości ok. 1,5 m wraz z kanalizacją deszczową. CZĘŚĆ II: Zadanie 3. chodnik w ciągu drogi 1439 S a) budowę chodnika z kostki brukowej o szerokości ok. 1,5 m wraz z kanalizacją deszczową. CZĘŚĆ III: Zadanie 4. droga 1415 S a) oczyszczenie nawierzchni, b) skropienie asfaltem, c) profilowanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości do 75 kg/m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - grubość warstwy ok. 6 cm, e) uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym, f) poprawę odwodnienia. Zadanie 5. droga 1427 S a) oczyszczenie nawierzchni, b) skropienie asfaltem, c) profilowanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości do 75 kg/m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego- grubość ok. 6 cm, e) uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym, f) poprawę odwodnienia, g) budowę chodnika z kostki brukowej wraz z kanalizacją deszczową, h) przebudowę ogrodzeń. CZĘŚĆ IV: Zadanie 6. droga 1420 S a) oczyszczenie nawierzchni, b) skropienie asfaltem, c) profilowanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości do 75 kg/m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - grubość warstwy ok. 6 cm, e) uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym, f) poprawę odwodnienia. Zadanie 7. droga 1417 S a) oczyszczenie nawierzchni, b) skropienie asfaltem, c) profilowanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości do 75 kg/m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - grubość warstwy ok. 6 cm, e) uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym, f) poprawę odwodnienia drogi. CZĘŚĆ V: Zadanie 8. chodnik w ciągu drogi 1413 S a) budowę chodnika z kostki brukowej o szerokości ok. 1,5 m wraz z kanalizacją deszczową. Zadanie 9. chodnik w ciągu drogi 1412 S a) budowę chodnika z kostki brukowej o szerokości ok. 1,5 m wraz z kanalizacją deszczową. Zadanie 10. droga 1413 S a) oczyszczenie nawierzchni, b) skropienie asfaltem, c) profilowanie mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości do 75 kg/m2, d) wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego - grubość warstwy ok. 6 cm, e) uzupełnienie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym, f) poprawę odwodnienia. CZĘŚĆ VI: Zadanie 11. most w ciągu drogi 1464 S a) remont ustroju nośnego, b) remont podpór, c) remont stożków mostowych, d) remont nawierzchni bitumicznej na moście, dojazdach do mostu, e) wymianę izolacji, f) przebudowę istniejących chodników na dojazdach do mostu, g) remont istniejącej kładki dla pieszych zlokalizowanej od strony górnej wody: - wykonanie nawierzchni na obiekcie, - oczyszczenie i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego na podporach stalowych, - oczyszczenie i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego na istniejącym ruszcie stalowym, - remont poręczy wraz z prostowaniem, oczyszczeniem i wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego, - uszczelnienie na połączeniu kładki i belek głównych mostu drogowego. Zadanie 12. most w ciągu drogi 1404 S a) remont ustroju nośnego wraz ze wspornikami chodnikowymi, b) remont przyczółków poprzez wykonanie warstwy torkretu, c) remont stożków mostowych lewej podpory poprzez uzupełnienie obrukowania, d) remont nawierzchni bitumicznej na moście, dojazdach do mostu i na chodnikach, e) wymianę izolacji, f) wykonanie płyt przejściowych na połączeniu ustroju nośnego i drogi na dojazdach do mostu, g) wykonanie dylatacji na połączeniu ustroju nośnego i drogi na dojazdach do mostu, h) wymianę poręczy mostowych. 4. Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim określają załączone przedmiary robót: CZEŚĆ I: a) dla Zadania 1. Załącznik Nr 5 do Specyfikacji, b) dla Zadania 2. Załącznik Nr 6 do Specyfikacji, CZĘŚĆ II: c) dla Zadania 3. Załączniki Nr 7a i 7b do Specyfikacji, CZĘŚĆ III: d) dla Zadania 4. Załącznik Nr 8 do Specyfikacji, e) dla Zadania 5. Załączniki Nr 9a i 9b do Specyfikacji, CZĘŚĆ IV: f) dla Zadania 6. Załącznik Nr 10 do Specyfikacji, g) dla Zadania 7. Załącznik Nr 11 do Specyfikacji, CZĘŚĆ V: h) dla Zadania 8. Załącznik Nr 12 do Specyfikacji, i) dla Zadania 9. Załącznik Nr 13 do Specyfikacji, j) dla Zadania 10. Załącznik Nr 14 do Specyfikacji, CZĘŚĆ VI: k) dla Zadania 11. Załącznik Nr 15 do Specyfikacji, l) dla Zadania 12. Załącznik Nr 16 do Specyfikacji. 5. Celem zamówienia jest powierzenie Inspektorowi Nadzoru skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych, wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, robót i technologii oraz kosztów realizacji robót wraz z rozliczeniem finansowym inwestycji; wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim projektanta, w terminach ustalonych w umowach z wykonawcami robót. Wymagany jest pobyt na budowie minimum dwa razy w tygodniu oraz w szczególnych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy. 6. Zakres i stopień złożoności robót budowlanych związanych z wykonaniem zadań charakteryzuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane (wraz z załącznikami), znajdująca się na stronie internetowej www.starostwo.zywiec.pl lub do wglądu w Wydziale Rozwoju i Strategii Starostwa Powiatowego w Żywcu, ul. Leśnianka 102a, II piętro, pok. 24. 7. Projekt jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości określonej dla każdej z części w następujących kwotach: a) dla CZEŚĆI I w wysokości: 900,00 zł, b) dla CZĘŚĆI II w wysokości: 600,00 zł, c) dla CZĘŚĆI III w wysokości: 700,00 zł, d) dla CZĘŚĆI IV w wysokości: 700,00 zł, e) dla CZĘŚĆI V w wysokości: 1 000,00 zł, f) dla CZĘŚĆI VI w wysokości: 400,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy zsumować odpowiednie kwoty. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym: a) dysponują minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej dla CZĘŚCI I - V, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b) dysponują minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i mostowej dla CZĘŚCI VI, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, c) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. pełnili obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na: I) budowie chodnika w odniesieniu do: a. CZĘŚCI I, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.600.000,00 zł, b. CZĘŚCI II, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, c. CZĘŚCI V, Zadanie 8. i Zadanie 9., o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, II) budowie, przebudowie drogi w odniesieniu do: a. CZĘŚCI III, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.200.000,00 zł, b. CZĘŚCI IV, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.300.000,00 zł, c. CZĘŚCI V, Zadanie 10., o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 800.000,00 zł, III) budowie lub przebudowie mostu w odniesieniu do CZĘŚCI VI, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 700.000,00 zł 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał co najmniej 1 usługę, której przedmiotem było pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na: I) budowie chodnika w odniesieniu do: a. CZĘŚCI I, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.600.000,00 zł, b. CZĘŚCI II, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, c. CZĘŚCI V, Zadanie 8. i Zadanie 9., o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł, II) budowie, przebudowie drogi w odniesieniu do: a. CZĘŚCI III, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.200.000,00 zł, b. CZĘŚCI IV, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.300.000,00 zł, c. CZĘŚCI V, Zadanie 10., o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 800.000,00 zł, III) budowie lub przebudowie mostu w odniesieniu do CZĘŚCI VI, o wartości robót budowlanych na kwotę co najmniej 700.000,00 zł wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. Nr 3 do Specyfikacji); 2) dokumenty potwierdzające, że usługi określone w pkt 1) zostały wykonane należycie; 3) dokumenty potwierdzające, że osoby które wykonywać będą przedmiot zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, w tym aktualny dokument potwierdzający przynależność osób wskazanych w części IV ust. 1 pkt 1a do właściwej Izby samorządu zawodowego; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą - oświadczenie o udzielonym okresie rękojmi i/lub gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), a także - jeżeli wynika to ze złożonego oświadczenia - zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym pełnomocnictwem. 6. Zaleca się aby każda ze stron oferty była ponumerowana i zaparafowana przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Złożone przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie oświadczenia, o których mowa wyżej powinny potwierdzać spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach